🤗🤗🤗🤗
Kumpi teki aloitteen?
56
699
Vastaukset
- Anonyymi
Minä mutta ei häntä kiinnosta
- Anonyymi
☺️👉👈☺️
- AnonyymiUUSI
Juu kumpikin
- Anonyymi
Naiset tehneet aina.
- Anonyymi
Niin varmaan 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan 🤭
Ei tarvitse uskoa. Ei ole minulta pois. Enkä edes väitä että olisin adonis, ihan perus matti meikäläinen joka ei erotu mitenkään harmaasta massasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse uskoa. Ei ole minulta pois. Enkä edes väitä että olisin adonis, ihan perus matti meikäläinen joka ei erotu mitenkään harmaasta massasta.
En uskokaan. Täällä on hyvä puhua ja koittaa kohottaa jotain. Mut tää loppuu nyt tähän harmaamassavarpunen. Lähden pois.
- Anonyymi
hän koska katsoi minua liian pitkään ja sai aikaan tunteen että tämä on molemminpuolista 🤭🤩🫠
- Anonyymi
Tottakai voi olla. Vaikka ei vielä olisi vaihdettu sanaakaan, voihan tunne olla kahden ihmisen välillä vaikka kuinka voimakas, vaikka he eivät päätyisikään yhteen. Kaikki on usein niin pienestä kiinni.
- AnonyymiUUSI
Kumpihan sen tuijotuskilpailun aloitti? Nainen. m>n
- Anonyymi
👱🏻♀️👈🧔🏻♂️
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
hän. 🥺
- Anonyymi
👱🏻♀️👉🏻🧔🏻♂️
- Anonyymi
Oooo
- Anonyymi
Mies!
- Anonyymi
🙂
👇
😊- Anonyymi
😆
- Anonyymi
hän koska kertoi minulle katseellaan ettei voida olla opettaja/oppilas "suhteessa" koska ollaan hulluna toisiimme, emmekä kohta enää voi olla koskettamatta toisiamme ja sitte menee kyllä kaikki pipariksi 🤩😂🤭❤️
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Suden kommentti lähti poistoon juuri kun olin kysymässä että oletko oikeasti noin kateellinen muille ihmisille täällä. Sun pitäisi tajuta avuntarve. Olet pelottavan sekaisin tällä,hetkellä. Ollut jo pidemmän aikaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ensin kiusaatte ja sitten sanotte hulluksi. Don't start gaslighting here. Tuon just sitä.
Siis tämä ketju kiusaa sinua. Sanoit että täällä niin rakastuneet nuoret lässyttää on se ihanaa muilla. Ei ne sua kiusanneet. Olet harhainen. Et voi mennä töihin tuossa kunnossa jonkun pitää ilmoittaa sinusta missä kunnossa olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä ketju kiusaa sinua. Sanoit että täällä niin rakastuneet nuoret lässyttää on se ihanaa muilla. Ei ne sua kiusanneet. Olet harhainen. Et voi mennä töihin tuossa kunnossa jonkun pitää ilmoittaa sinusta missä kunnossa olet.
Sivusta: Ilmoitappa kuule itse itsest'si ei tuollainen kirjoittelu kuulu normaaliin käytökseen.
- Anonyymi
minä kai ku sen viestin laitoin missä kerroin ihan suoraan että ikävä on, koska tuntui etten voi pitää sitä asiaa enää sisälläni, anteeksi jos ahdistuit/häiriinnyit siitä 🥺 ja mulla kerkesi tulla jo viikossa ikävä ❤️
- AnonyymiUUSI
Hän teki kaverialoitteen. Minä olin se, joka sitten paremmin tutustuttuamme paljasti tunteet ensin.
- AnonyymiUUSI
Ooiii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooiii
No mikäs nyt on sitten tilanne?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole osallinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla oli tunteita, mutta se oli silloin se. Nyt emme ole tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla oli tunteita, mutta se oli silloin se. Nyt emme ole tekemisissä.
Mutta silti kaipailet täällä? Vai mikä homma?
- AnonyymiUUSI
kumpiki alko flirttailla, eikä
- AnonyymiUUSI
kumpiki alko flirttailla eikä sille loppua tullut vaikka se oli laitonta 😂🤭💕⛷️😘
- AnonyymiUUSI
Minä tein ja olen tullut useamman kerran siihen johtopäätökseen, että se oli virhe, koska hän jotenkin aina oudosti käyttää sitä mua vastaan.
- AnonyymiUUSI
Ai millä tavalla?
- AnonyymiUUSI
Nii ku sitä hävettää raukkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii ku sitä hävettää raukkaa.
Hävettää mikä? Se nainen?
- AnonyymiUUSI
Minä naisena tein aloitteen ja kun hänellä, miehellä on omista syistään myrtsiolo, hän syyttää mua kaikesta, koska minähän se menin kaiken aloittamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä naisena tein aloitteen ja kun hänellä, miehellä on omista syistään myrtsiolo, hän syyttää mua kaikesta, koska minähän se menin kaiken aloittamaan.
Onko tämmöisiä miehiä😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämmöisiä miehiä😅
On joo. Mullakin sama kokemus 😄
-Sivusta aloitteellinen n
- AnonyymiUUSI
Aloitteeksi riitti kun hän nousi autostaan ja käveli kohti hymyillen. Ei taida tietää minkä teki.
- AnonyymiUUSI
Meidän tapauksessa nainen.
- AnonyymiUUSI
Me ei olla vielä tehty aloitetta. Niisk ...
- AnonyymiUUSI
Mies teki.. tuijotti.
Sitten lauloi ja halasi.- AnonyymiUUSI
Voi söpööö
- AnonyymiUUSI
Onnea teille❤️
- AnonyymiUUSI
Mitä muiden aloitteet kuuluu muille?
- AnonyymiUUSI
Nainen alkoi tuijottaa silmiäni ensin. Vastaan eräs kaunis pieni nainen. m>n
- AnonyymiUUSI
Ei mitään merkitystä, koska asiat eivät edenneet.
- AnonyymiUUSI
Jos joku olisi aloitteen tehnyt, ette olisi täällä.
- AnonyymiUUSI
Kylläpä vaan ollaan 😜
- AnonyymiUUSI
😄
☝️
🙄 - AnonyymiUUSI
🫵🙂↕️
- AnonyymiUUSI
No mies tottakai. Sitähän sä kysyit.
- AnonyymiUUSI
En valitettavasti muista. Olin onneton ja täysin lyöty elämässäni. Join pahaan oloon joskus paljon, se vei muistin välillä (ei ihan kokonaan kuitenkaan). Onneksi en elä sitä aikaa, olin varmasti kamala näky. Edelleen on haasteita, mutta vähän saanut purkaa asioita ja ymmärtänyt itseäni paremmin. Ei ihmiselämä helppoa ole.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951769- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3551121Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119- 67989
- 58984
- 92948