Se on Venäjä.., eikö totta...?
Eihän Ukraina, Eurooppa ja Yhdysvallat voine keskenään sotaa lopettaa?
Näin oln ymmärtänyt. 😊
Yksi jutska on unohdettu tykkänään rauhanneuvotteluista...!
25
168
Vastaukset
Kyllähän se näin on.
Mutta minun nähdäkseni Venäjällä ei oikeasti ole mitään halua lopettaa sotaa. Status quo on pelkästään Putininkin kannalta parempi. Ja hänhän on ottamassa voiton väsytyskilpailussa.
Minun veikkaukseni on, ettei mitään rauhaa tule. Venäjä on taitava tällaisessa pelissä.-- AnonyymiUUSI
Kun sota etenee nyt erittäin hyvin, niin on vain Venäjän etu, jottei ZelensKYY suostu alueluovutuksiin. Ukrainan perustuslaki kieltää alueluovutukset. 😂
- Anonyymi
Ryssältä ei kysytä mitään. Itse se on tämän aiheuttanut
- Anonyymi
Luuletko että Venäjää kiinnostaa kyselyt. Se sanoo tai on itseasiassa sanonut alusta asti mitkä ehdot kelpaavat, varsinkin munattoman Euroopan ja Ukrainan on ihan turha vikistä yhtään.
- AnonyymiUUSI
Ukrainahan tulitaukoa kerjää.
- Anonyymi
Logiikkahan menee meilläkin niin että USA ei ole osapuoli sodassa, eikä Venäjä rauhassa.
- AnonyymiUUSI
Se on Nato- loKiìkkaa.
- Anonyymi
Venäläisillä on tapana mennä maatuskojen helman alle itkemään
Kyllä Eurooppalaiset näyttää puuttinille vielä närhin munat.- Anonyymi
närhi munii vasta ensi kesänä.
- Anonyymi
Se mitä Eurooppa voi näyttää on yhtä vähän kuin maatuskan munat.
- AnonyymiUUSI
Taitaa Närhen DICK olla yhtä vaivainen kuin Euro- "johtajilla"kin. 😁
Mitä sinä höpötät, tiltu
Rubiokin sanoi, että ns. Trumpushkan rauhansuunnitelma on venäläisten toivelista.- AnonyymiUUSI
No lue mitä se höpöttää, vai ekkö osaa tai TOHORI?
- AnonyymiUUSI
Trumppi on kyllääntyny ZelensKYYn rauhanvastaiseen VENKOILUUN.
Anonyymi kirjoitti:
No lue mitä se höpöttää, vai ekkö osaa tai TOHORI?
Minä luin ja siksi juuri kysyin. 28-kohtainen lista oli venäläisten itse suunnittelema ja silti tiltu väitti ettei venäläisiltä muka ole kysytty. Pelkkää höpinää siis.
- AnonyymiUUSI
Ei Venäjää ole unohdettu, vaan sille on varattu ihan keskeinen osa tulevassa rauhassa: maksaa aiheuttamansa vahingot, palauttaa varastamansa lapset ja vetää joukkonsa takaisin omalle puolelleen rajaa.
- AnonyymiUUSI
Sotalapset kiihottaa Natomielistä oudolla tavalla. 🤔
- AnonyymiUUSI
Sotalapset kiihottavat Nato Tiltua oudolla tavalla. 🤔
- AnonyymiUUSI
Älähän hättäile, kyllä ryssä saa vielä mitä se ansaitsee...
- AnonyymiUUSI
Stubbin nöyrän anteeksipyynnön - omasta "päästä".
- AnonyymiUUSI
30% UKRAINASTA PIISAA, AINAKIN ENS ALKUUN.
- AnonyymiUUSI
"Eihän Ukraina, Eurooppa ja Yhdysvallat voine keskenään sotaa lopettaa?"
Kyllähän ne voi Ukrainan sotimisen lopettaa. Tai ainakin ZelensKYYn korruptio kabinetin sotimiset.- AnonyymiUUSI
Korruptoituneen ZelensKYYn venkoilulle pannaan nyt piste.
- AnonyymiUUSI
Onko tämä ketjun aloittaja täällä joku julkinen putlerin helvetin huono trolli ...tuli vaan mieleen välittömästi kun luin muutaman hänen avauksensa ettei hänestä fiksua kunnollista suomalaista saa tekemälläkään enempi haiskahtaa tuonne nevan jätevesien suuntaan ...
- AnonyymiUUSI
Haistele paskaa sitte. Suit you...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel405440Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1602773Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062272Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.801824Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen251794Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276411787Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from81782- 971682
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671515- 751499