Viime vuosien tapahtumat ovat lisänneet ihmisten halua tukea viljelijöitä. Omavaraisuutta ja huoltovarmuutta arvostetaan.
viljelijöille vaaditaan suurempaa osaa ruuan hinnasta.
Onhan tästä palstalla kirjoiteltu.
Tutkimustulos on selvää pässinlihaa!
Tutkimus: Kansalaiset haluavat tukea maataloutta verovaroin
32
355
Vastaukset 32
- Anonyymi
tutkimus suoritettiin tupaillassa,
virsiä hoilattiin piälle,
ja kirottiin kun tuunarit sua palakkoo...- Anonyymi
Tarjottiinko,
kalakukkoa myös,
pitteehän sitä,
syyvä... ..
- Anonyymi
Meillä Kuopijossa,
on aina syötävee,
jotta jaksaa... - Anonyymi
Tottakai ne maksaa jotka syö.
- Anonyymi
tuunari maksaa,
kun näennäisvilijelijä syö... - Anonyymi
Luonnollisesti ruoan loppukäyttäjä maksaa ruokatuotannon kulut.
- Anonyymi
kiitä siis kauniisti,
tuunaria,
joka pöytäsi runsaat antimet,
maksaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitä siis kauniisti,
tuunaria,
maksaa...Eihä se,
tyätön tuunari,
mittää maksele,
kuluerä valtijolle... - Anonyymi
kuten työhaluton,
peräkammarin nettosaaja pummikin,
kiitä siis kauniisti,
tuunaria,
maksaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuten työhaluton,
peräkammarin nettosaaja pummikin,
kiitä siis kauniisti,
tuunaria,
maksaa...Aasi, heiluta korvaasi...
- Anonyymi
kiitä siis kauniisti,
tuunaria,
maksaa...
- Anonyymi
Aloittaja kysyi tätä asiaa äidiltään ja oletetulta isältään.
- Anonyymi
Vihdoinki validi tutkimus.
- Anonyymi
Nämä on niitä parhaita.
- Anonyymi
Eikös kaikki jäljellä olevat maatilat pyöritä vähintään 3miljoonan vuosilikkevaihtoa? Mitä niitä tukemaan? Jos on kurijaa, ni oppisivat jakamaan vastuuta. Maat ko jaettas vaikka kymmeneenki ossaan, ni siinä olis 9 pientä kaupunkilaista ikionnellisia kun pääsisivät oikeisiin pääomatöihin eikä mittään elämänansiotulon kerjäämistä ennää.. sais pääomamaita vastaan lainoja ja karja vois paremmin ko ei tarttis nii isoja tiloja ko nämät nykyajan porvariherrat, jokka saa joltain Atria oyj:ltä kaiken mitä keksivät ruinata.. Piräis asettaa maatallouteen sellane kilpailukieltoehto, että sitte kö maatilan liikevaihto ylittää miljoonan, ni pitäs lopettaa muiden perikatoon syöminen.. Ja kyllä joo liikevaihto ei aina tarkota sitä mitä siitä jää kätteen, mutta aika monasti on näitä 600hukkaneliön kartanoita ja 200ylimääräsen hevosvoiman kulkineita ja tyttären tyttären maataloudenhoito- CanAmeja näisä liikevaihoissa mukana.. että sinänsä.. Kestävän Kehityksen mukkaan kaike parrain olis, jos kaikki maat jaettais uudelleen ja jokaselle synnytyslaitoksella oma pääomamaa, kotimaa josta sitte valita että piättääkö sen vai ottaako edesmenneen isänmaan.
- Anonyymi
Jaa, että semmoista unta näit.
- Anonyymi
Suomalaiset ymmärtävät että ilmaisia lounaita ei ole.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä kyllä sitäkään, että lounaista pitää maksaa kaksi kertaa.
Ensin veroissa ja sitten vielä kaupassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ymmärrä kyllä sitäkään, että lounaista pitää maksaa kaksi kertaa.
Ensin veroissa ja sitten vielä kaupassa.No katsoppas kun maksat ekalla kerralla vain puolet lounaan hinnasta....
- Anonyymi
peräkammarin nettosaaja pummin lounaan,
duunari maksaa koknaan...
- Anonyymi
Maalaoustukirälssi käy vain viivytystaistelua..
Mutta liian pienin askelin edetään kohti tilannetta jolloin vain tuottavia viljelijöitä tuetaan verovaroin.- Anonyymi
Kurkku ja tomaatti viljelijöille tupla tuet!
- Anonyymi
Työttömiltä otetaan työttömyystuki pois samalla perusteella. Työtön ei ole tuottava...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömiltä otetaan työttömyystuki pois samalla perusteella. Työtön ei ole tuottava...
Valtio voittaisi miljarditolkulla, joka vuosi.
- Anonyymi
Eu niille tuet maksaa,mikä on heidän palkka,kun valtio maksaa heidän tuotteista sikamaisen vähän.
- Anonyymi
Mistäs se EU rahansa saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs se EU rahansa saa?
Viljelijöiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viljelijöiltä.
Äitisi pyysi sinut syömään. Ja sitten menet päiväunille omalle pankolle.
- Anonyymi
Hyvä tutkimus. Yksiselitteinen.
- Anonyymi
Minä ainakain haluan että viljelijät saa kunnon korvauksen työstään. Naapurini on kaikki myös samaa mieltä. Asun stadissa.
- Anonyymi
Tuet pitäisi vähintään kaksinkertaistaa, ehkä Jopa kolminkertaistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721457Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921087- 164957
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28941Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30893Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55817Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201792Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128768- 27744
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.177703- 64654
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo189541On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507