Mutta nyt toinen nainen haluaisi tapailla minua ja kyselee tapailenko ketään. Sanoin etten tapaile ketään koska tykkäsin aiemmin siitä toisesta naisesta mutta miten minä nyt sanon sille toiselle tapailunaiselle etten halua enää tapailla. Kauhee sotku yhtäkkiä tapailunaisen kanssa, ei olisi pitänyt tapailla sitä toista naista koska ei se tapailu ole ollut vakavaa.
Olen tapaillut yhtä naista.
16
311
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä Alemman Tason Tapailijoilla ei ole tuollaisia ongelmia. 🤭
🦄- Anonyymi
Sittenhän elämä on helppoa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän elämä on helppoa..
Totuus on aina se helpoin tie tilanteista ulos. Se ei syö miestä vaan pitää hänet enemmän tolkun ihmisenä. Hyvä omatunto antaa paljon enemmän kuin valheessa eläminen.
Riippuu miten pitkälle olette edenneet ja sopineet asioista. Jos tosiaan vain tapailette, niin tapailu on vain tapailua. Yritä miettiä miten ilmaiset mahdollisimman kauniisti, että tämä oli tässä.
Mutta sitten on asia erikseen, kannattaako vaihtaminen. Miksi tuo toinen nainen ei ollut aikaisemmin kiinnostunut sinusta? Oliko hän suhteessa toisen kanssa, vai kiinnostuiko hän sinusta vain koska tapailet toista? Jotkut naiset tykkäävät testata viehätysvoimaansa ja nauttivat vain kun saavat naruttaa miestä. Häviävät kuin pieru saharaan, kun on ensin saanut pilattua nykyisen suhteesi.- Anonyymi
Kaipasit jotain toista ja päätit silti mielummin satuttaa jotain sivullista kun et heti sillä hetkellä saanut sitä jonka itse halusit
https://youtube.com/shorts/SGiiHfWKPr4?si=-0Bbi7Ru4Oxnj0sY
Toimitko mielestäsi oikein edes itseäsi kohtaan- Anonyymi
Kannattaako tuota nyt kysyäkään, kun on aloituksen lukenut? Tee ap palvelus kaikille, älä tapailee ketään.
- Anonyymi
Itse olen tapaillut viittäkin miestä saman aikaan. Mitä ihmeellistä tuossa on? Yksi vaan rahoitti sen kaiken
- Anonyymi
Sano hänelle että me olemme liian erilaisia. Meidän ei kannata jatkaa näin. Mitä niin että et loukkaa ketään.
- Anonyymi
Muista kun joku aika sitten tapailin erästäkin henkilöä vähän aikaan. Juri näin hän lopetti tapaamisemme: olemme liian erilaisia. Ymmärsin että niin todellakin oli. Nyt olemme onnellisessa ja toimivassa parisuhteessa molemmat omilla tahoillamme.
- Anonyymi
Vaihat varmaa sukkiaki lennosta?
- Anonyymi
Sanot tälle toiselle naiselle, ettet näe enää mielekkääksi jatkaa tapailua. Kyllä aikuisen tuon verran pitäisi kyetä toiselle ihmiselle kommunikoimaan. Tämän takia on niin paljon pahaa mieltä deittailu saralla, kun ei pystytä suoraan sanomaan, missä mennään.
Aletheias- Anonyymi
Samaa mieltä!
Ei tapailu vielä sido kumpaakaan ja aikuinen ihminen tajuaa sen. Tapailu on aina vain tutustumista toiseen, siinä katsotaan molemmin puolin
-onko syvempää kiinnostusta
-syttyykö tunteet
- onko luonne ja arvomaailma riittävän samanlaiset
-osuuko tulevaisuuden toiveet yhteen
-löytyykö kipinää
Tapailun loppuminen voi olla silti iso pettymys toiselle. Tapailun jatkaminen tilanteessa, jossa itseä ei oikeasti kiinnosta silleen, on paljon isompi vääryys. Juurikin tämä. Ap tuhlaa vain molempien kallisarvoista aikaa. Miksi ylipäätään tapailla, jos ei ole tarpeeksi kiinnostusta. Niin ne viisaat sanoo, että kyllä sen tietää, kun on tarpeeksi kipinää.
- Anonyymi
Muistan vielä sen, kun mieheni tapaili minua. Puhuimme pitkiä puheluita, joissa molemmat selvittivät yhteensopivuutta.
Se tuntui aivan työhaastattelulta.
Mutta juuri niin minäkin halusin toimia: nopeasti, tehokkaasti ja tarkasti! 😍
🦄 - AnonyymiUUSI
Nainen loukkaantuu verisesti jos sen jättää. Asia ratkee kun menet molempien kanssa naimisiin.
- AnonyymiUUSI
Näin on. Jos ap moraalisi sallii niin toisen kanssa vihille ja toisen kanssa kihloihin. Jos jää joutoaikaa niin tapailet vielä kolmatta. Silleen kevyellä otteella kaikkien kans tasapuolisesti ja ei tarvi sun liikoja itsestäsi antaa kenellekkään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949397Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki724877Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.444551Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82338Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 421373
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota511302Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641252Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691174