Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen ukko.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Onko Heinolassa neitoa joka nukkuu mieluiten alasti ja haluat seksiä
37
141
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On! Lilli 18 v
- AnonyymiUUSI
Ja Tilli 17v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Tilli 17v
Millikin. 19v.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millikin. 19v.
Ja Silli 21 v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Silli 21 v
Grilli 20
- AnonyymiUUSI
Ukko49vuuotias49vuotias kirjoitti:
Liilli 18 v
Ootko muka aito neitoEn vaan lihaksikas äijä joka nussii sinua PERSEESEEN!!
- AnonyymiUUSI
Liilli 18 v
Ootko muka aito neitoToki olen. Sinulla on mielenkiintoinen seuranhakuilmoitus! Lilli 18
Anonyymi kirjoitti:
Toki olen. Sinulla on mielenkiintoinen seuranhakuilmoitus! Lilli 18
Lilli 18 v
Sä varmaan tykkäsit ku sun pillua nuollaa pitkään- AnonyymiUUSI
Lilli 18 v
Sä varmaan tykkäsit ku sun pillua nuollaa pitkäänRane ei edes itse ole koskaan osannut kertoa miltä pillu maistuu.
- AnonyymiUUSI
Minä nukun kuka teki näin hyvän biisin https://vocaroo.com/1l80vi1axWwJ tiedätkö setä ukko ? Mira 18v
- AnonyymiUUSI
Mira huomio 😊 kyllä setä heinola tietää saa osan levyn myynti voitoista voi ostaa karkkia ärrältä
- AnonyymiUUSI
Vitustako mä tiedän
Kertooko toi biisi susta ukko RANE ? Mira
- AnonyymiUUSI
Vitustako mä tiedän
NI ku annoit eilen puhelinnumero ja läskit biisin tekijän soittaa sulle ? Olisitko pyllyä antanut vai miks käskit soittaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NI ku annoit eilen puhelinnumero ja läskit biisin tekijän soittaa sulle ? Olisitko pyllyä antanut vai miks käskit soittaa
Kuinka läskejä he ovat? 😳
Anonyymi kirjoitti:
Mira huomio 😊 kyllä setä heinola tietää saa osan levyn myynti voitoista voi ostaa karkkia ärrältä
Vitut tiedä
- AnonyymiUUSI
Vitut tiedä
Tää biisi kertoo ku setällä on pissit housussa 😁 https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e
Anonyymi kirjoitti:
Kertooko toi biisi susta ukko RANE ? Mira
Ensinnäkään mä en asu missään laitoksessa enkä mä haise paskalle enkä kuselle eikä tossa biisissä kertoa mun nimeä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka läskejä he ovat? 😳
Tosi läskejä 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi läskejä 🥰
Melkeen sun kokoisia?
- AnonyymiUUSI
Ensinnäkään mä en asu missään laitoksessa enkä mä haise paskalle enkä kuselle eikä tossa biisissä kertoa mun nimeä
Niin ei kerrota, eilen väitit että se kertoo susta ja tunnistat itsesi biisistä ? Mira 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Melkeen sun kokoisia?
Kyllä rakas 😍
Anonyymi kirjoitti:
Tää biisi kertoo ku setällä on pissit housussa 😁 https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e
Kato ku tajusit änkyttää itestäs
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit änkyttää itestäs
Itse mulkku setä kerroit tunnistat itsesi tuosta laulusta 😂
- AnonyymiUUSI
Ei ole täällä kuin trolleja. Usko jo!
- AnonyymiUUSI
PIIPTÄ ITESTÄS VAA!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
PIIPTÄ ITESTÄS VAA!
Piipitän sinusta.ja ä-ä-ä-änkytän myös
- AnonyymiUUSI
Onko Heinolassa poikaajoka nukkuu mieluiten alasti ja haluat pyllykkäseksiä
Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen homoukko.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 68 cm pitkä ja painoa on 171 kiloa ja ikää on 49 vuotta- AnonyymiUUSI
Cap
- AnonyymiUUSI
Tämäkin piipitys ja änkytys ilmoitettu poistettavaksi.
- AnonyymiUUSI
Keräät trollit kasaan
- AnonyymiUUSI
Nukun alasti ja haluan seksiä,mutta mitä hittoa se sulle ukko 49 kuuluu.Miisa 18v
- AnonyymiUUSI
Haluat, muttet saa.
- AnonyymiUUSI
Mä etsin seksiseuraa, pinna liia nuori ku oon 40v?
- AnonyymiUUSI
SETÄ JO NUORENA PUKI YLLEEN ÄIDINSÄ PIKKUHOUSUT JA IMPPASI ISÄNSÄ PASKAISIA KALSAREITA, HYMYILI RUSKEILLA HUULILLAAN JA LEVITTI PAKAROITAAN JA HUUTI SAA TULLA PANEMAAN!!
- AnonyymiUUSI
Setä myös iltaisin laittoi juuston persereikään ja toivoi että hiiri tulisi sisään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai11710002Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki785016Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694842Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.73300Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j142507Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1071740Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.551560- 471536
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591454Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?661392