Tavaraa oli pöntössä niin paljon, ettei vettä näkynyt lainkaan, ja käärmeen pää vielä nousi etuseinää pitkin.
Peseydyin, hain yömyssyn ja nyt loikoilen sängyssä sitä siemaillen.
Tuli valtava ilta-sonta
7
253
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos raportista! Minkälaista oli koostumus, tekstuuri...?
Asd- Anonyymi
Pehmeähköä mutta kuitenkin sopivan kiinteää. Miellyttävä koostumus ja kokemus.
- Anonyymi
Olen hulluna seinähullu. Dokaan ja kutsun pulsukaverit kylään fistausta harrastamaan.
Työt ei pahemmin kiinnosta, vaikka olen älykäs ylioppilas ja ammattimainen hakkeriälykkö, kirjailaijakin vielä, joka jonain päivänä tekee mestariteoksen, joka kohahduttaa maailmaa.
Asd- Anonyymi
Toisaalta itsekin olet henkisesti lapsen tasolle jäänyt b-luokan kansalainen, joka vuodesta toiseen syytää lapsellista viestitulvaa ja kiusaa syytöntä miestä internetissä. Henkinen ikäsi ei voi olla paljoa yli 12.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta itsekin olet henkisesti lapsen tasolle jäänyt b-luokan kansalainen, joka vuodesta toiseen syytää lapsellista viestitulvaa ja kiusaa syytöntä miestä internetissä. Henkinen ikäsi ei voi olla paljoa yli 12.
Muut ovat ihan syyllisiä siihen. En ole koskaan esiintynyt kylmiksenä ja sanonut miljoona kertaa, etten ole hän, vaikka älyllisesti tuotoksemme ovatkin yhtä briljantteja. 1Hoitsu aloitti sen jankkaamisen ja pumput täällä diansilmät vilkkuen innoissaan omaksuivat tämän dogmin.
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut ovat ihan syyllisiä siihen. En ole koskaan esiintynyt kylmiksenä ja sanonut miljoona kertaa, etten ole hän, vaikka älyllisesti tuotoksemme ovatkin yhtä briljantteja. 1Hoitsu aloitti sen jankkaamisen ja pumput täällä diansilmät vilkkuen innoissaan omaksuivat tämän dogmin.
AsdSuosittelen terapiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsdEikö 1hoitsu pidä Kylmistä liinavaatevarastossa nro 101 ?
Näin olen kuullut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931