Muutenkin ovat puolikkaita. Muistatteko Myrkky lehden kokonaisen ja puolikkaan?
>simiti<
Kaikkien sinkkujen palkat ja eläkkeet pitää puolittaa.
28
245
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttäsitkö sitte itte paremmalta pelkkänä torsona? ;)
-sivusta- Anonyymi
Olisi toki harmittavaa olla enää puolihullu ja torso.
😁
>simiti< - Anonyymi
Ajatteletko tosiaan impulssikontrolliton penska, että saat pelkkä mirhamia näistä avautumisistasi? Ja pällillå viä pokkaa uhriutua ja etsiä jtn palstasedän hakkaushurmosta ja kilvoitella sillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteletko tosiaan impulssikontrolliton penska, että saat pelkkä mirhamia näistä avautumisistasi? Ja pällillå viä pokkaa uhriutua ja etsiä jtn palstasedän hakkaushurmosta ja kilvoitella sillä
Let’s go, sanavalmiit
- Anonyymi
Se joka itsensä ylentää, se alennetaan.
Mutta se joka palkkoja alentaa, sitä lyhennetään - pään verran.- Anonyymi
Putleri Orpo, Purra, ek ja työnantajien verovapaat kommunistiliitot haluaa kokoomuspersujen avulla leikata palkkoja tuhoamalla työntekijöiden liitot.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putleri Orpo, Purra, ek ja työnantajien verovapaat kommunistiliitot haluaa kokoomuspersujen avulla leikata palkkoja tuhoamalla työntekijöiden liitot.
>simiti<Työnantajien järjestöt on kommunismia!
- Anonyymi
lapsisät pitää poistaa jokainen elättäköön tekeleensä.
- Anonyymi
Voi sinua. Hirmuna tuli aikoinaan tehtyä töitä kun oli siinä iässä. Silloin toki jaksoikin ja työpaikkoja oli.
Olen saanut käsityksen ettei nykyaikana ole hirmuna työpaikkoja?
>simiti<
- Anonyymi
vauva on tekele kuin kakkapökäle pitääå holtaa se kunnes kuolee.. kakkapökäle.. siihen asti pitäisi kunnes itse kuolee tai se pökäle-kuolee..
- Anonyymi
Koheltamisen takia eläkkeelle joutuneille riittää 1/4 eläke!
- Anonyymi
Minkä takia???? Miksi olet noin katkera??
- Anonyymi
Voi sinua kunhan höpötin ja sain keskustelua aikaan. En minä ole ollenkaan katkera. Mulla on asiat kivasti.
>simiti<
- Anonyymi
Eläke on sitä paitsi itse maksettu. 48 vuotta joka tilistä revitty.
- Anonyymi
Niinhän sitä luulisi, mutta käytännössä olet maksanut edellisen polven eläkkeitä.
- Anonyymi
Sama täällä!
- Anonyymi
kokonaisvarallisuuden puolittaminen koko suvulta aina viikoittain...
.. hassua joku.. oikein talaouspolitiikkaakin sinkut-palstalla.
Ei haitaa saa kirjoiella. - Anonyymi
täällä jotkut riitelevät kai liikennemerkkienkin kanssa kun joku suuri remontti niin autojen parkkeeraaminen.. niin...sellaista jotain...
STOP-liikennemerkinkin kanssa on hyvä riidellä että se on väärässä, kuin liikennevalokin oli väärässä.- Anonyymi
Kerran räpläsin liikennevaloissa raadiota. Hirmu tööttäys kuului ja liikennevalot oli jo vihreitä.
Kovasti säikähdin ja vedin hirmuna sutia. 🤣
>simiti<
Ainahan voit osoittaa itse esimerkkiä ja luopua puolista tuloistasi?
- Anonyymi
Palstapersupellen kannattaisi tehdä itsari. Maailma voittaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsari olis paras sullekin.
-sivusta Anonyymi kirjoitti:
Netissä kannattaa olla varovainen mitä toiselle laukoo. Minä ennemmin tulisin luoksesi ja nussisin Timpelipompelia perseeseen, kuin tappaisin itseni. Mutta leikitään että joku onneton päätyisi tappamaan itsensä. Haluaisitko sen omatunnollesi?
- Anonyymi
oikein kuin ihanaaaaa ku joku tyttönen korjoittaa omia talouspoliittisia mielipiteitään, TODELLA MUKAVAAKIN...
- Anonyymi
Olen 50 ukko ja kunhan halusin vain saada höpinää aikaiseksi.
Onnistuin ilmeisesti hyvin tavoitteessani.
>simiti<
- Anonyymi
Se lisäisi vain eriarvoisuutta, juu otan tarkoituksella asia kannan vaikka vitsiin vastaankin. Teen usein niin.
Jasu - Anonyymi
mielestäni aika hauskaa kun ikävä.-palstalta valuuu siiis juttuja.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825067Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813636SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt502661SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun162378SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412296Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1012222Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292097Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan732084Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja912045Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211566