en pysty unohtamaan sinua
mitä tehdä kun
16
111
Vastaukset
- Anonyymi
nyt tarvitaan neuvoja
- Anonyymi
Käy kädellä!
- Anonyymi
ei auta kättelyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei auta kättelyt
paitsi jos kättelee sanna marinia
- Anonyymi
voitko rulla rynvessaan mun kanssa tekee sitä jos homoiltas thsessä
- Anonyymi
Minäkään en ole pystynyt unohtamaan sinua.
- Anonyymi
jumala auta minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jumala auta minua
että minä voisin unohtaa iäksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että minä voisin unohtaa iäksi
en halua myistella sinua pahalla
- Anonyymi
luulis sen sulla olevan helpompaa
- Anonyymi
unohdatko sen kuinka syvällä anaali tappi on
- Anonyymi
Jumalan johdatusta pyydän tähän asiaan.
Jumalalle mikään ei ole mahdotonta.- Anonyymi
isä meidän joka olet taivaissa päästä meidät pahasta äläkä saata meitä kiusauksiin auta minua
- Anonyymi
Rukoile dementtiaa niin voit unohtaa.
- Anonyymi
vilja on homo
- AnonyymiUUSI
Oliko puheeni näin koskettava? Yritin puhua koko seuraväelle mutta katseesi sai metvurstin makkaralle. Tule pyhänä paikalle niin ajan veljet rouvineen pois, ja kerron sinulle Jeesuksesta joka pelaa pokeria.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140