Entiset pois ja uusi tilalle.
On tainnut korvenmiehellä tulla uusi vaihde
48
2751
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi noita uusiakin, mutta tunteiden mukaan elän. Niissä mitään muutosta.
- Anonyymi
Menisit jo eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisit jo eteenpäin.
ihan huomenissa aloitan uuden elämänvaiheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan huomenissa aloitan uuden elämänvaiheen.
Jos vara valita, antaa palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vara valita, antaa palaa.
S-suomella henkiä voisi herätellä.
- Anonyymi
OK kannatan, olet valinnut.
- Anonyymi
Tuskin noita Utajärveläisiä olisi tulossa ja muutkin hieman off.
- Anonyymi
Kelpaisit toki minullekin.
- Anonyymi
Jos käsitelty.
- Anonyymi
olet mun, superman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet mun, superman
minun on teräsmieheni.
- Anonyymi
Jos ei mahiksia, turhan haaveilet.
- Anonyymi00015
Kuulemma ihan aina päissään, eli hyvä ylivaihde.
- Anonyymi00016
Ei edes aina. En teidän juttuja ymmärrä ja en edes halua. Kannattaa katsoa elämää vähän suuremmasta näkökulmasta ja päättää mitä itse oikeasti haluaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei edes aina. En teidän juttuja ymmärrä ja en edes halua. Kannattaa katsoa elämää vähän suuremmasta näkökulmasta ja päättää mitä itse oikeasti haluaa.
Eli asia on taputeltu, en piiloleikkejä harrasta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eli asia on taputeltu, en piiloleikkejä harrasta.
Jos ei yhteydenottoja, ei kiinnostusta. Siirtyisit elämänpuolelle.
- Anonyymi00019
Jotenkin jälkeenjääneitä nämä pessimistipellet jos vitsi vanhentui jo 10 vuotta sitten. On outo sisäsiittoinen rotunsa.
- Anonyymi00021
Nyrpistit vain nenääsi ja olit itseäsi täynnä. No jos parempia tulijoita ok.. Tekisitte narsistit yhdessä videoita ja oma naama näkyy. On sitä monenlaista tautia.
- Anonyymi00022
kukaan normi ei jaksa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
kukaan normi ei jaksa.
Liian vähän oikeita miehiä teillä. Ontolta näyttää.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
kukaan normi ei jaksa.
Keskustalaiset jaksaa olla poissa töistä ja heillä on apteekista saatava jatkuva MT-lääkitys. Ottakaa mallia muutkin, jos ei normina jaksa. Sanoo lääkärissä ja apteekissa, että vähintään isä, äiti tai edesmennyt mummu tai pappa on edelleen keskustapuolueen jäsen. Alkaa mieltä turruttavat reseptit, lääkkeet ja sairauslomat järjestymään.
- Anonyymi00026
Onnea sinne. Oli kuulemma uusi pikkupiisami avannossa istuskellut.
- Anonyymi00027
Aina ne sinne osaisin minäkin avannon tehdä.
- Anonyymi00028
Pikkupiisamilla pikkuparta kuurassa?
- Anonyymi00029
Juuriharjalla pesin lemmensauvvani juuri. Valmiiksi sinulle oi suuri ritarini.
- Anonyymi00030
Oikeastaan sinulla jänskä fetissi. Toki miehelläkin pitää olla unelmia muuten elämä liian arkipäiväistä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Oikeastaan sinulla jänskä fetissi. Toki miehelläkin pitää olla unelmia muuten elämä liian arkipäiväistä.
On minullakin unelma. Olet unelmistani suurin ja rakkain ja odotan vain tilaisuutta toteuttaakseni sen.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
On minullakin unelma. Olet unelmistani suurin ja rakkain ja odotan vain tilaisuutta toteuttaakseni sen.
Ihan turhaan unelmoit hänellä jo mies. Oikeastaan on niitä useita.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ihan turhaan unelmoit hänellä jo mies. Oikeastaan on niitä useita.
Viisaana miehenä unohda jakorasiat.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Viisaana miehenä unohda jakorasiat.
Oikeastaan tunnen enää vain sääliä häntä kohtaan, tunne sekin. Positiivisempaakin jo näkösällä kevääseen.
- Anonyymi00035
Minä kävin jo yli kokoon polkaisemassa.
- Anonyymi00036
Mukava todeta että Puolangalla kaikki ennallaan. Minuakin matkitaan epätoivoisimmat itseään. Se hyvä että tämmöinen foorumi mihin voi pahaa oloaan purkaa. Hyvin ihmisten asioita sotketaan jos ei mutakaan tekemistä taikka muuhunkaan pysty.
- Anonyymi00037
Turha on huoli, korvenmies ketään haitaksensa ota.
- Anonyymi00038
Tuo tuulonen taas kuiskaa hiljaa, rakastitkin toista unohdit mun.
- Anonyymi00040
Eikö juorukerholla ole mitään muuta tekemistä kuin ihmisten asioita sotkea? Nautinto sekin jos ei mihinkään parempaan pysty.
- Anonyymi00041
Väärän kuvan antaminen kaivatulle vie haaveista pohjan pois.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Väärän kuvan antaminen kaivatulle vie haaveista pohjan pois.
Näin on päässyt käymään. Ei se morsiankaan oikein aktiiviselta vaikuttanut ja täällä korvessa odotuksen täyteinen kevät tulossa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Näin on päässyt käymään. Ei se morsiankaan oikein aktiiviselta vaikuttanut ja täällä korvessa odotuksen täyteinen kevät tulossa.
helppo puhua kun malli sylissä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
helppo puhua kun malli sylissä.
Niin näkyy naapurin korvenmiehellä natsanneen. Malli sylissä sää ja uutisetkin katsotaan.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Niin näkyy naapurin korvenmiehellä natsanneen. Malli sylissä sää ja uutisetkin katsotaan.
Hän ei varmaankaan edes tutki näitä sivuja, on muita.
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
sääkin mallissaan.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
sääkin mallissaan.
Nämä noita höpöjä.korvenkientymys
En ket
En ketään kai
paa,
En ketään kaipaa, mutta korvenmies saa sydämeni sykkimään. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Nämä noita höpöjä.korvenkientymys
En ket
En ketään kai
paa,
En ketään kaipaa, mutta korvenmies saa sydämeni sykkimään.Hänen sydän on Jonkussa.
- Anonyymi00051
Ihan on, voit kääntää , mutta sinulla ei tavoitteita.
- Anonyymi00049
Hänellä vietti vei, ei jatkoon.
- Anonyymi00052
Eiköhän korvenmiehelle ja meille kaikille olisi parasta jos kuolisit jo pois.
- Anonyymi00053
Toive ja unelma sinulla.
- Anonyymi00054
ostan paukut.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393