1. Älä varasta köyhiltä, jos he huomaavat. (Frida 6 v.)
2. Älä anna vauvoille sipulia. Minä olen kerran kokeillut. (Thea 7 v.)
3. Lyö toista vain, jos on ihan pakko. (Henriette 7 v.)
4. Älä puhu pahaa kenenkään selän vieressä. (Oscar 7 v.)
5. Ole niin kiltti kuin pystyt, mutta muuten voit tehdä mitä haluat. (Glenn 6 v.)
6. Kuuntele aina äitiä ja sitä mitä äänensävyä hän käyttää. (Thomas 7 v.)
7. Varjele itseäsi. (Kristin 8 v.)
8. Jos joku lyö sinua, niin ole kuin et kuulisikaan. (Sebastian 6 v.)
9. Rakasta Jumalaa tosi paljon, vaikka se on vaikeaa eikä häntä näy vaikka huutaisi ”Tule esiin!” (Robin 6 v.)
10.Älä himoitse aviopuolisosi asioita. Ja Äitienpäivänä pitää laulaa, muuten alkaa jumalaton meteli. (Tom 9 v.)
Tuo ensimmäinen käsky sopisi Purralle ja Orpolle käskyksi.
Mutta koska ne kuitenkin varastaa köyhältä kansalta, niin tuo kolmas käsky olisi kansalle sopiva. Ja pakkohan niitä on motata.
Konsultteja pyydettiin muokaamaan ja nykyaikaistamaan 10 käskyä. Nämä satiin.
Anonyymi-ap
3
52
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lapset ovat hyviä havainnoimaan.
Lapsen tasolle kehityksessä jääneet Nato Tiltut ovat RASKAS TAAKKA Suomalaisille. - Anonyymi00002
Mun lapseni sanoi , ettei saa Trumpin tai persujen mieltä pahoittaa . Lapseni on kahdeksan ja poika .
- Anonyymi00003
Olis mielenkiintoista nähdä, että minkälaisia käskyjä nuo väkivaltaiset MOOSEKSEN USKOVAISTEN lapsoset saisivat Mustan raamattunsa käskysisällöksi loihdittua?
Sielähän on jo niitä kivityskäskyjä sun muita murhaan kehoittavia jorinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1053808Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe553150- 793097
- 193015
- 282764
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans52665- 522482
- 192237
- 602158
- 592036