Saan joulun aikaan monta pakkauta namuja, suklaata ja muuta. Karkkipapereissa on paperin, metallin ja muovin keräykseen meneviä. Kinkun rasvaa ei saa kaataa viemäriin vaan sitä kerätään polttoaineeksi. Joululahja paperit olen laittanut paperinkeräykseen, mutta se onkin väärin! Tiesitkö sinä?
Kierrätä oikein joulunakin
11
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mihin roskiin laitetaan joulutähdet hyasintit, muovikuusi, kuusen jalka, sähkökynttilät, ledkynttilät
Olen tiennyt, että joulupaperi laitetaan sekajätteeseen.
Kiiltävissäkin papereissa on sekoituksia.
Kun folion rypistää se jää ryppyyn, joten se käy metallinkeräykseen. Esim. hopean kiiltävän kahvipussin kun rypistää, se palautuu, joten sen laita sekajätteeseen.- Anonyymi00002
Eikö kahvipussit mene muovikeräykseen? Näin minä olen kuullut ja näin teen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikö kahvipussit mene muovikeräykseen? Näin minä olen kuullut ja näin teen.
Niin minäkin. Juhlamokka muovikeräykseen.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikö kahvipussit mene muovikeräykseen? Näin minä olen kuullut ja näin teen.
Ihan kävin tarkistamassa asian.
Kyllä suositaan muovinkeräykseen laittoa, voi laittaa myös sekajätteeseen.
Siellä luki, että, jos on jotain tarroja, niin energiajätteeseen.
Meillä on vasta vähän aikaa ollut tuo muovinkeräys, joten ennen laitettiin vallan sekajätteeseen.
Hyvä kun tuli puheeksi, nyt voin siis laittaa siihen muovilaatikkoon.
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi00004
Mihin laitan vanhat sukset?
- Anonyymi00005
Kirppikselle tai Kierrätyskeskukseen.
- Anonyymi00006
Jätteistä pääsee helposti eroon!
Käärin aina kaikki roskat ja muun ylijäämän lahjapepereihin ja jätän illalla paketit autoni vierelle parkkipaikalla.
Parissa tunnissa ne ovat hävinneet. - Anonyymi00007
Konvehtien pahvirasioita jää itselläni. Se sisällä oleva konvehtimuotti menee muovikeräykseen.
- Anonyymi00008
Poltettaviinhan ne joulupaprut kuuluu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457