Nyt mustasydän oikeasti!

Anonyymi-ap

Luulin olevani ainoa, jolla on kroonisia kipuja. Olen pyrkinyt unohtamaan sen ja yhdesti en edes tajunnut varpaani murtuneen.

Tokikin jatkuva kipuni ympäri entistä halvaantunutta kroppaani on oman sekoiluni syytä.

Silti on mukava kuulla etten ole ainoa. Toki eronamme on edelleen se, että lekurit työntää mulle kipulääkkeitä mitä en halua ja sulle ei anneta edes tarpeeseen.

Jos voisimme, niin vaihtaisin heti omalääkäriä sun kanssa. Vittu antakaa nyt saatana lääkettä kipeälle ihmiselle! Jos ette homohuorat uskalla määrätä kipulääkkeitä, niin kirjoittakaa pirtutesepti.

Saatana nuo mun lääkkeet saa kirjoittaa ihmispololle! Vittu pärjään vähemmälläkin kipulääkityksellä. Onko neuropsykopaatti selvä?

>simiti<

10

156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

On käynyt vähän samoin murtuman kanssa, polven alapuolella särö kaatumisesta kaksipyöräisellä. Tuumin vain silloin että stana kun on polvi arka eikä kärsi kunnolla mennä polven varaan enkä älynnyt asiaa sen kummemmin sillä hetkellä. Liikkumisen kanssa kun ei mitään ongelmia ollut.
      Tapahtuman jälkeen sitten pestattiin kasaamaan huonekaluja ja kyllä se sujui ihan ok tyyny polven alla 😁.
      Murtumaksi älysin vasta siinä vaiheessa kun paranemiskohtaan muodostui luurustoa pintaan niin että käsin tuntui, ai helskutti säröhän siinä on pakosti ollut kun tommoista muodostuu iskukohtaan, noh mitäs pienistä :D

• Anonyymi00002
      UUSI

vtun vanhat naiset lääkkeittenne ja lääkärienne kanssa.....
      eikö täälä palstalla oikeasti ole ketään nuorempia?

• Anonyymi00004
        UUSI

Taiat olla ainut ikä ihminen täällä!Ei niillä kasvonaamioilla alene ikä yhtään.....

• Anonyymi00003
      UUSI

Sulla on varmaan knihti varpaassas. -sivu

• UUSI

Moro, oonko loukannut sua jotenkin?

• Anonyymi00005
        UUSI

musta vähän tuntuu että simiti on sotkenut viikonloppuhuumassaan jasun ja teikäläisen keskenään, sellaista sattuu toisinaan kun katsoo maailmaa pullonpohjan läpi :) ja kroppaan sattuu.
        -sivusta

• UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

musta vähän tuntuu että simiti on sotkenut viikonloppuhuumassaan jasun ja teikäläisen keskenään, sellaista sattuu toisinaan kun katsoo maailmaa pullonpohjan läpi :) ja kroppaan sattuu.
        -sivusta

Kieltämättä olen vähän ihmeissäni, mutta ajattelin simitillä olevan vähän raflaavampi vaihe päällä.

• UUSI

Minun kipu on psyykkistä. Mieleeni koskee, eikä sitä kipua voi poistaa. Tänään teki mieli viiltää ranteet auki leipäveitsellä. Sen tuottama kipu kun ei tuntuisi miltään verrattuna siihen miten paljon mieleeni koskee. Voi kun olisi virtanappi, mistä välillä kääntäisi virrat pois ja sitten kun jaksaisi taas elää, voisi kääntää virrat takaisin päälle.

Mutta nämä ovat näitä minun hölmöjä ajatuksiani. Ei auta kuin perkelettä hokea ja puskea eteen päin.

• Anonyymi00006
        UUSI

Mä meen harvoin sanattomaksi,
        nyt kävi niin.
        On niin vaikea pukea sanoiksi mitä haluaisin sanoa sulle.
        Kuulostaa varmaan tyhmälle kun sanon että
        ton lukeminen sattuu mun sydämeen.

Ymmärrän ja tiedän tuon kivun itsekin.
        Sitä kipua ei voi ehkä mitenkään poistaa,
        mutta sitä voi helpottaa jotenkin.

Ite joskus "helpottanut" sitä kipua juurikin viiltelyllä, ja paljon muullakin..
        Ei ne oikeesti oo auttanut kun ehkä pienen hetken ajan jos sitäkään.

Enempi puhuminen on auttanut,
        enkä tarkoita terapiaa puhumiselle.
        Palstalla kun olin säännöllisesti mun mieleni alkoi voimaan paremmin, sain puhua kaikesta. Nyt mulla ei ole enää mitään eikä ketään kelle puhua.

Jos vaan voisin nii ottaisin itelleni ton sun kivun.

Toivottavasti sä nukut siellä etkä ainakaan tee mitään mitä tollasta mitä kirjoitit <3

Oot halin ja paijauksen tarpeessa kettu 🤗

• Anonyymi00008
        UUSI

Nyt vittu oikeesti! Saatana olen itse selvinnyt sekä fyysisistä, että henkisistä saatanan kriiseistä ja selättänyt vittu kuolemankin.

Nyt vittu pidät naamasi kiinni ja lopetat vitun paskahöpöttämisesi. Et sä mitään kuolemaa tai kipua halua! Vittu kun tietäisit wannabe itsariviiltelijöiden loppuelämän!

Vaikka oma eloni on kohtuullisen jänskää, niin en todellakaan kadehdi noita viiltelijöitä. Nìiden vittu elämä on ikuisesti pilalla.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      465
      8362
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5750
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      249
      4694
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      47
      4560
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      61
      4065
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3900
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      167
      3692
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1657
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      88