Sillä Orpo-Purra oikeistohallitus on tärvellyt Marinin hyvinvointihallituksen teot mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla. Saanut Soten sekaisin junttaamalla yksityismallia julkisen mallin päälle, ja sotkemalla henkilöstöhallinnon Sotessa täysin.
Orpo Purra oikeistohallitus on ottanut velkaa velan päälle, vaikka on leikannut kansan hyvinvointia ennennäkemättömästi normaaleissa olosuhteissa.
Pyytäkää anteeksi, ja korjatkaa virheenne, sillä Suomi ei liity Ruotsiin, vaan puree hampaansa yhteen taistellen itselleen hyvinvoinnnin takaisin.
Koko Suomen kansa, paitsi hyvävelikerho, vaatii Orpon hallitukselta anteeksipyyntöä!
4
81
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kansa on herännyt oikeiston ahneuteen. Enää ei jotain mantraa toistamalla saada sen väittämää todeksi, sillä Orpon äärioikeistohallitus on näyttänyt mitä se haluaa tehdä.
- Anonyymi00002
Kuinka paljon on syydetty rahaa yksityisiin terveyskeskuksiin? Ja kuinka paljon rahaa nämä yksityiset ovat nyhtäneet lisää sinne menneiltä asiakkailta turhista kokeista?
- Anonyymi00003
Miksi Purra haukkuu muita, mutta ei tunnusta itse tehneensä mitään väärää tai huonoa päätöstä? Se on ominaista eräälle luonteenpiirteelle, jonka parisuhteessa olevan tulisi päätellä olevan eron syy, ja mitä pikimmin.
Mutta kuinka Suomen kansa pystyy eroamaan tästä erehdyksestä, johon valtaosa suomalaisista ei edes halunnut? - Anonyymi00004
Koko Suomen kansa odottaa, että SDP ja Sanna Marin pyytää anteeksi edellisen hallituksen virheellistä politiikkaa, mikä johti Suomen talouden syöksykierteeseen. Nyt on vielä ainakin yksi hallituskausi sopeutettava ja korjattava Marinin hallituksen tuhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192557Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään361530Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.591247Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981182- 41946
- 42927
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175763- 58743
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh62718Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90712