Mjoo, tutustuin palstaan ensimmäistä kertää noin 10 vuotta sitten.
Palstalla oli monta terävän kynän ja ajatuksen hallinnoimaa pääkoppaa.
Vuosi 2025 on takana, tuntuu ajan ottavan osan terävyydestä pois poikkeen.
Mihin sitä ihmiset nyt energiansa tuhlaavat, vai onko sitä samalla tavalla ennää edes olemassa, mitä silloin kun olimme 10 vuotta nuorempia? Särmät pyöristyvät.
Vuoden 2025 saavutuksiin voi hyvin lukeutua jo se että on vielä hengissä.
Saatu järjesteltyä elämässä olevat asiat ja velvoitteet edes tyydyttävällä tavalla.
Kaikkea hyvää palstalaisille vuodelle 2026, mukaviahan te olette kaikki (omalla tavallanne).
https://www.youtube.com/watch?v=RhF3h2ub3DM&list=RDRhF3h2ub3DM&start_radio=1
AV
Ärhäkkyys osin kadoksissa, kymmenen vuotta tehnyt tehtävänsä
11
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
X-Lineristäkin tullut jo vaimoainesta.
Kesy kuin nukkuva villikissa...toivottavasti en herättänyt:)
AV - Anonyymi00002
Jos on kymmenen vuotta tuhlannut elämästään täällä, niin pään täytyy olla aika pehmeä.
- Anonyymi00003
Varmasti pehmeämpi mitä kymmenen vuotta sitten.
Tosin, se olisi sitä, olisipa tehnyt sen saman10 vuotta mitä tahansa, tai jättänyt tekemättä:)
AV - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Varmasti pehmeämpi mitä kymmenen vuotta sitten.
Tosin, se olisi sitä, olisipa tehnyt sen saman10 vuotta mitä tahansa, tai jättänyt tekemättä:)
AVMyönnetään, että itse olen käynyt satunnaisesti lukemassa, mutta harvemmin kommentoimassa Suomi24-sivuille vuodesta 2004 lähtien. Työkaveri silloin puhui tällaisesta roskasivustosta ja pitihän se käydä tutustumassa. Valitettavasti viime viikkoina olen viettänyt täällä liikaakin aikaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Myönnetään, että itse olen käynyt satunnaisesti lukemassa, mutta harvemmin kommentoimassa Suomi24-sivuille vuodesta 2004 lähtien. Työkaveri silloin puhui tällaisesta roskasivustosta ja pitihän se käydä tutustumassa. Valitettavasti viime viikkoina olen viettänyt täällä liikaakin aikaa.
Turha ottaa sellaisesta painetta, jota tekee osin tiedostamatta.
Jostain syystä, syystä tai toisesta avaat palstan.
Ei sitä kannata edes kunnolla analysoida, ei se tapa tai pahenna.
Minunkin päivä meni tehden sitä sun tätä, ja nyt kun yksin taas huilailee voi avata vaikka tämän palstan muun tekemisen touhun ohessa.
AV - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Myönnetään, että itse olen käynyt satunnaisesti lukemassa, mutta harvemmin kommentoimassa Suomi24-sivuille vuodesta 2004 lähtien. Työkaveri silloin puhui tällaisesta roskasivustosta ja pitihän se käydä tutustumassa. Valitettavasti viime viikkoina olen viettänyt täällä liikaakin aikaa.
Mutta..tänäänkin tuli tilanne eteen missä tyttären äiti teki jotain sellaista mikä on mielestäni jopa kuvottavaa. Hän pitää sitä ihan nami nami touhuna.
Tulikin mieleeni se, miten oma elämäni on kuin paksukainen ja ohukainen elokuva, ilman jompaa kumpaa hahmoa, ei olisi olemassa edes koko elokuvaa:)
AV Anonyymi00005 kirjoitti:
Turha ottaa sellaisesta painetta, jota tekee osin tiedostamatta.
Jostain syystä, syystä tai toisesta avaat palstan.
Ei sitä kannata edes kunnolla analysoida, ei se tapa tai pahenna.
Minunkin päivä meni tehden sitä sun tätä, ja nyt kun yksin taas huilailee voi avata vaikka tämän palstan muun tekemisen touhun ohessa.
AVItse elän vuodenvaihteen jännityksessä, kun 86-vuotias isä on keuhkokuumeessa sairaalassa. Jännitystä piisaa.
Itsekin aloittelin täällä palstalla n. 10 sitten. Olen samaa mieltä, että silloin palsta oli mielenkiintoisempi, kun oli enemmän rekattuja kirjoittajia. Nyt uutena tasonnostajana on kyllä Mu5tasydän ja muuta muu, joita ei täällä näkynyt 10 vuotta sitten.- Anonyymi00007
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Itse elän vuodenvaihteen jännityksessä, kun 86-vuotias isä on keuhkokuumeessa sairaalassa. Jännitystä piisaa.
Itsekin aloittelin täällä palstalla n. 10 sitten. Olen samaa mieltä, että silloin palsta oli mielenkiintoisempi, kun oli enemmän rekattuja kirjoittajia. Nyt uutena tasonnostajana on kyllä Mu5tasydän ja muuta muu, joita ei täällä näkynyt 10 vuotta sitten.Tästä ollaan ihan samaa mieltä, Mu5tasydän on mielestäni ehdolla vuoden 2025 palstan piristäjähahmoksi.
AV - Anonyymi00008
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Itse elän vuodenvaihteen jännityksessä, kun 86-vuotias isä on keuhkokuumeessa sairaalassa. Jännitystä piisaa.
Itsekin aloittelin täällä palstalla n. 10 sitten. Olen samaa mieltä, että silloin palsta oli mielenkiintoisempi, kun oli enemmän rekattuja kirjoittajia. Nyt uutena tasonnostajana on kyllä Mu5tasydän ja muuta muu, joita ei täällä näkynyt 10 vuotta sitten.Toivottavasti isäsi olo kohenee.
Kunnioitettava ikä on jo tuo 86, oma isäni kuoli iässä 78.
Aika vierii, tulee eteen niitä asioita joita ei haluaisi välttämättä käsitellä, tai joutua käsittelemään.
AV Anonyymi00008 kirjoitti:
Toivottavasti isäsi olo kohenee.
Kunnioitettava ikä on jo tuo 86, oma isäni kuoli iässä 78.
Aika vierii, tulee eteen niitä asioita joita ei haluaisi välttämättä käsitellä, tai joutua käsittelemään.
AVSairaalan tietojen mukaan isä on menossa hyvään suuntaan, vaikka on eristetyssä huoneessa.
Hyvät uudet vuodet sinulle! Palaan vielä myöhemmin palstalle. Nyt aloitan pelailemaan hetkeksi tietokoneella ja olen poissa.
Porukka alkaa olemaan täällä aika vanhaa. Nuorisoa ei kiinnosta keskustelupalstat, korkeintaan Reddit. Mopo ei enää keuli vanhemmiten. Aikoinaan oli hauskaa vääntää. Nyt sitä arvostaa rauhallista menoa ja keskittyy nauttimaan elämästä. Arki tuntuu juhlalta, eikä siihen kaipaa häiriötekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭2008223Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.54323Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1043811"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1373702Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892991Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1562646Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522512- 1512190
- 731655
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a661461