Kot Kanagrillin entisiin tiloihin tulee uusi "Grilli House" grilli. Kot Kanagrillihän muutti Paavonrinteiden kahvioon.
"Hei
Grilli House avataan viikonloppuisin perjantaina
lauantaina, ellei tule mitään yllättävää.
Viikonloppuisin olemme avoinna iltapäivästä aamuun asti.
Muiden päivien osalta teemme työaikataulun ja ilmoitamme siitä myöhemmin.
Tarjoamme suomalaista grilliruokaa ja pizzaa.
Joka viikonloppu on tarjolla vaihtuva lounas, jossa on arabialaisia ruokia:
tunisialaisia, marokkolaisia, irakilaisia ja jemeniläisiä annoksia. Meillä on monipuolinen ruokalista.
Ravintolassa on pieni tila, joten pöytävaraus tehdään puhelimitse tai ruoka on saatavilla mukaan (take away).
Osoite on sama kuin vanhassa paikassa: koT KanaGrilli.
Tervetuloa kaikki!"
Kot Kanagrillin entisiin tiloihin tulee Grilli House
Anonyymi-ap
9
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heidän Instagram tili:
https://www.instagram.com/grillihouse?igsh=MXN0NHMyb3FrZHBxcA==- Anonyymi00011UUSI
Niin? Mitä se sulle kuuluu?
- Anonyymi00002
Vissii King Fashion parturin omistajan perustama tämä grilli?
- Anonyymi00003
Aikoinaan samoissa tiloissa oli myös Kallion grilli.
- Anonyymi00006UUSI
Onkohan perussuomalaisia taksareita?
- Anonyymi00009UUSI
Sinä ainakin yksi.
- Anonyymi00010UUSI
Luulisi, että on taksareita.
- Anonyymi00012UUSI
Avautuuko huonenna vai milloin?
- Anonyymi00013UUSI
Siis huomenna...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615237Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23888Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873