Mitäs väliä sillä on mitä siellä kyltin ALLA LUKI.
Sillä on vain merkitystä, että MITÄ KYLTISSÄ LUKI, kun MINÄ OLIN KUNNIATTOMANA PASKANA JAKAMASSA SUOMI 100 vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA POSTIA ” MORDOR” ALUEELLE.
Eihän mikään se kunnianloukkaus ja mielenosoitus venäläisiä kohtaan ollut, koska MURMANSK kyltti vaihdettiin NELLIM KYLTTIIN.
Kyseessä oli vain muutaman IVALOLAISEN MIELIPIDE, että siellä on PAHA MAINEISTEN VALTAKUNTA.
En minä olisi suostunut edes lähtemään jakamaan POSTIA kyseiselle alueelle sinä AINOANA PÄIVÄNÄ, kun olin POSTINJAKAJANA jos olisin tiennyt, että KYSEINEN PAHA MAINEISTEN VALTAKUNTA OLI LUOTU.
En minä oikein USKO, että mieheni HELKKU sentään noin ALAS OLI VAJONNUT, että oli oikein KÄYNYT KIRJOITTAMASSA KYLTTIIN valmiiksi ” MORDOR” eli PAHA MAINEINEN VALTAKUNTA ALKAA TÄSTÄ, koska kyseisen VALTAKUNNAN ALUEELLA EI ARVOSTETA EDES SUOMI 100 vuotta VANHEMPAA PANOSTAJA VAIMOANI JOKA SENTÄÄN KUNNIATTOMANA PASKANA AJATTELI NÖYRTYÄ JA ALKAA POSTINJAKAJAKSI NIIN ASIAKKAAT VOIVAT KESKITTYÄ HAUKKUMAAN HOLOA JOKA ASIASTA JA LOPETTAA MUIDEN POSTINJAKAJIEN HAUKKUMISEN!
MIEHET SENTÄÄN OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ TÄMÄ ON HYVÄ SEKÄ POSITIIVINEN ASIA, ETTÄ HOLO TULEE HEIDÄN TYÖKAVERIKSI OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN HAUKUTTAVAKSI NIIN MEIDÄN EI TARVI OTTAA HAUKKUMISIA VASTAAN VAAN HOLO SAA KAIKKI HAUKKUMISET JA VOI JÄÄDÄ TÄNNE POSTINLAJITTELUUN OTTAMAAN KAIKKI HAUKKUMISET VASTAAN!
MEIDÄN ESIMIEHILLE JOTKA TOIMIVAT SODANKYLÄSSÄ JA OULUSSA OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HOLO EI SOVELLU ALALLE.
MINÄ OLISIN SENTÄÄN PYSTYNYT PITÄMÄÄN MIESTEN PUOLIA SEKÄ HOITAMAAN KAIKKI EPÄKOHDAT KUNTOON, KOSKA NAISENA NÄEN ASIOITA TOISELLA TAVALLA JA MINULLA ON TYÖKOKEMUSTA TEHDAS TYÖSTÄKIN!
ONNEKSI MINÄ JÄIN YKSIN TÄMÄN ” MORDON” TÖRKY KYLTTI ASIAN KANSSA!
KYLTTI OLIS PITÄNYT PEITTÄÄ TAI POISTAA VÄLITTÖMÄSTI. SIIRTOLAN ANNEHAN HAKI SITÄ Inarin kunnan teknisen osaston hallintosihteerin työpaikkaa.
Jos hän olisi hoitanut TUON ” MORDON” kyltti asian eli ilmoittanut välittömästi, että : KYLTTI PITÄÄ POISTAA TAI PEITTÄÄ VÄLITTÖMÄSTI, KOSKA TUO AIHEUTTAA PAHENNUSTA SEKÄ MAINE HAITTAA IVALOSSA!
Kyltti oli monta viikkoa ja KUNNIALLISIA EI KIINNOSTANUT, kuin OMAT JA HEIDÄN HIENOSTO PERHEIDEN SEKÄ SEURAPIIRIENSÄ MAINEET!
KUNNIAA SAANEIDEN TEHTÄVÄ ON HOITAA ASIOITA KUNTOON EIKÄ MINUN!
Naapurin koira meinas karata ja MINULLA HOLOLLAKIN ALKO HUOLESTUTTAMAAN, että EIKÖ NAAPURI SAA KOIRAANSA TAKAISIN TULEMAAN KOTIA!
Onneksi tuli eikä joutunut KUNNIALLISTEN KOLTTA-REKISTERIIN!
Minäkin olin jo valmiudessa lähdössä YÖ-PAITA PÄÄLLÄ HAKEMAAN NAAPURIN KOIRAA.
Heillä on niin kiltti ja hyvä tapainen koira, että minä luulin ettei heillä ole enään edes koiraa.
UUDEN VUODEN AATTONA NAAPURI AMPUI UUDEN VUODEN TIKKU RAKETTEJA LAPSEN KANSSA ULKONA PIHALLA.
Minusta heillä on pieni tyttö ja Tikku Raketteja minunkin isä ampui minun kanssa, kun minä olin pieni.
Rakettien ampumiset oli meillä minun ja isäni juttuja, koska MINÄ OLIN SENTÄÄN ISO JA REIPAS TYTTÖ SILLOIN, mutta SISKONI KUSI JA PASKO HOUSUUN SILLOIN, kun ME OLLAAN ISÄN KANSSA RAKETTEJA AMMUTTU!
Isäni oli sentään ollut PANOSTAJAN APULAISENA IVALOSSA, kun Ivaloon oli tehty VEDEN OTTAMOA. Kyllä siellä VESILAITOKSELLA OLI OLLUT MUITAKIN TÖISSÄ EIKÄ VAIN MINUN HOLON ISÄ!
Minun isä on minun HOLON ISÄ JA HÄNEN TYÖKAVERIT OVAT MIEHIÄ JOTKA TEHNEET IVALOSSA TÖITÄ JO -60 LUVULLA, MUTTA MINKÄS TEET JOS VESILAITOKSEN PUHDA VESIKIN LOUKKAA FACEBOOKKILAISTEN KUNNIOITA!
Minä pääsin myös SUOMI 100 VUONNA VANHEMMAN PANOSTAJAN TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA PANOSTAJIEN APULAISINA PANOSTAMAAN VESILAITOKSELLE.
KYLLÄ MINÄ ARVOSTAN PUHDASTA VETTÄ JOTA TULEE HANASTA.
En muista, että mainitsinko heille, että : MINUN ISÄNI HERRA 47 OLI -60 LUVULLA VESILAITOKSELLA MYÖS PANOSTAJAN APULAISENA.
Minä olin ROUVA 70, koska meidän perheessä oli jännä vuosi SUOMI 100 vuonna.
Isäni on syntynyt 1947 ja hän täytti 70vuotta. Minä olen syntynyt 1970 ja minä täytin 47vuotta.
Äitini äiti olis täyttänyt 100vuotta, mutta minun nuorin tyttö on syntynyt 2007 ja hän täytti 10vuotta kyseisenä JÄNNÄNÄ SUOMI 100 vuonna.
KIITOKSENA KAIKESTA TYÖSTÄ 2018 KUNNIANLOUKKAUS TUOMION!
FACEBOOKISSA EN OLE OPPINUT IKINÄ TEKEMÄÄN PASKASTA KULTAISTA SEKÄ KIILTÄVÄÄ JOLLA JOHDETAAN IHMISIÄ HARHAAN!
Suomeen tulee pakolaisia turvaan ja MEILLÄ EI OLE EDES OMATKAAN ASIAT SUOMESSA NIIN HYVIN, että voidaan ottaa muiden SOTA-PAKOLAISIA SUOMEEN TURVAAN!
Minua kiinnostaa ja varmaan monia muitakin, että miten INARIN KUNTA HOITAA EVAKOINNIT JOS SOTA ALKAA JA MEIDÄT PITÄÄ SAADA POISTETTUA ALUEELTA!
Resurssit on noin 7000 KUNTALAISELLE JA ASIATHAN KYLLÄ FACEBOOKISSA NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ JA TURVALLISELTA, MUTTA TOTUUS ON KAIKESTA HUOLIMATTA SE, ETTÄ ME EI OLLA KUKAAN TURVASSA.
7000 tulee täyteen, kun Saariselän tai Inarin alueita aletaan tyhjentämään!
Me loput jäädään tänne, koska pää tiet on tukossa joten miten poistut alueelta jos kaikki on yhtä aikaa lähdössä! Helkku onneksi MIEHENÄNI eli lääkärinä tai poliisina onneksi tulee VAIMONSA TURVAKSI KUOLEMAAN YHDESSÄ!
Ehkä minä pärjään parhaiten, kun mainitsen vain tuon MORDON kyltin.
Anonyymi-ap
1
134
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiljua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986158KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072078Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251734
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331038