Vasemmistolainen huumeissaan tatuoituna puhuu aina että muita pitää auttaa.
Tällähän he oikeasti tarkoittaa sitä, että muiden pitää elättää heidät.
Sinun pitää auttaa häntä antamalla rahaa, jottei hänen tarvitse itse nähdä vaivaa.
Itse he auttavat ainoastaan käyttämään sinun rahasi, ei mitään muuta. He eivät itse tuo ikinä mitään yhteiseen pottiin. He vain ottavat sieltä. He ovat siis väkivaltaisia loisia.
Vassari käyttää kaikkia hyväksi
8
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä taida noita tatuoituja ja väkivaltaisia huumeloisia politiikka pahemmin kiinnostaa.
- Anonyymi00002
heitä kiinnostaa vain se, miten saisi enemmän rahaa yhteiskunnalta tekemättä mitään, tai sitten pitää elää tekemällä rötöksiä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
heitä kiinnostaa vain se, miten saisi enemmän rahaa yhteiskunnalta tekemättä mitään, tai sitten pitää elää tekemällä rötöksiä.
No kuinkahan monen työnantajan kuvittelisit ottavan jonkun huumehörhön töihin? Ja mitä se narkki osaisi työpaikalla tehdä, jos sinne edes koskaan tulisi? Sitä paitsi kyllä se huumetyypin kuntoutuskin maksaisi veronmaksajien rahaa.
- Anonyymi00003
Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla. Sitä ennen opintotuilla.
- Anonyymi00006
Ja sitäennen Sanna Marinkin lapsilisillä.
Lisään edelliseni , että mielestäni KAIKKIen tukien lakkauttaminen , motivoisi lapset töhin aiemmin
JEESUS ON HERRA!!!!
- Anonyymi00005
Onko kaikilla persuilla tuollainen 12-vuotiaan argumentointikyky vai oletko vain persujenkin joukossa hidasälyinen?
- Anonyymi00007
Osa ihmisistä ei ole vasemmistoa tai oikeistoa, ei äänestä ja tiedostaa ettei pelkällä tyhjällä elä, ilmalla. Jokaisella on tarvehierarkia. Fyysisyys vaatii toimiakseen asioita, mutta Suomessa ei kaikkea valmisteta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1144422Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572528Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?791657Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768