tyydyttämiseen?
Selvitetään tämä asia nyt kunnolla, ettei jää epäselvyyttä
Käytetäänkö oikeasti vihanneksia, kurkkua, kesäkurpitsaa, porkkanoita yms. itsensä
31
1882
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinä, joka vastasit tänne ensimmäisenä, sinunkin vastaus valitettavasti poistui. kun se kahteen kertaan tullut poistettiin. Sanoit jotain, että kyllä käytetään ja jotkut miehetkin käyttävät.
Sinun vastauksesi oli erittäin tärkeä. Vastaa vaikka uudestaan, niin saadaan keskustelu taas avattua. - Anonyymi00002
Itse en käytä, koska ihan dildoja sitä varten. Mutta yksi miesystävä oli, joka tykkäs panna mua kesäkurpitsalla, kun itsellään oli potenssiongelmia. Ihan kivaltahan se tuntui. Omissa leikeissä arvostan kuitenkin vibraa.
- Anonyymi00003
Eiköhän ole terveellisempää käyttää näissä asioissa miehen oikeaa penistä? Siis mulkkua tai kyrväksikin sanotaan!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eiköhän ole terveellisempää käyttää näissä asioissa miehen oikeaa penistä? Siis mulkkua tai kyrväksikin sanotaan!
Naisena ihmettelen, miksi tumputatte sitten itseänne,
- Anonyymi00006
Oliko kesäkurpitsa niin suuri, että häpyhuulesi kiristyivät aivan äärimmilleen sen ympärille, no huh huh, oli miesystävälläsi ihanaa katsottavaa
- Anonyymi00005
Itselleni riitti sormet ja hiusharja vuosia. Sitten harja katosi joten keksin dödöpullon (kumilla päällystettynä tuntui pippeliltä)
Nykyisin perheellisenä hoitelen asian pääosin suihkussa tai kylvyssä. Itsetyydytys on myös tapa olla riippumaton seksistä. Ja oma tassu on kyllä usein ihan paras ☺️ - Anonyymi00007
Käytän kurkkua, munakoisoa ja kesäkurpitsaa. Paksu se olla pitää.
- Anonyymi00008
Satuin kerran näkemään sellaisen keskustelunpätkän, oli joku englannin kielinen sivusto, jossa joku nainen kertoi käyttäneensä myskikurpitsaa. Ne ei taida kovin pitkiä olla, mutta paksuutta kyllä löytyy. Oletko sinä sellasta käyttänyt?
- Anonyymi00009
HK-sininen, mikrossa hieman lämmitettynä ja kortsu päälle, tuntuu ...
- Anonyymi00010
Olin jonkin aikaa sitten kaupan hedelmäosastolla valitsemassa omenoita. Minusta vähän kauempana oli kaksi nuorehkoa naista valitsemassa kurkkuja. Olivat sillain puolittan selin minuun päin, eivät ehkä huomanneet minua. Jotain he puhuivat toisilleen ja naureskelivat. Sitten toinen naisista otti kurkun käteensä sillä tavalla, että kurkun toinen pää jäi kämmenen sisälle ja toinen pää sojotti tietenkin ulkona. Sitten nainen mittaili kurkun tätä toista päätä sormivälimitallaan ja sanoi ystävälleen: ”Tästä voi käyttää tämän verran.” En muista, mitä toinen nainen vastasi, mutta ei siinä sitten muuta tapahtunut kuin, että naiset jatkoivat matkaansa kummallakin oma kurkku kädessään.
Minä en oikein osaa tätä tapausta muuten tulkita kuin, että tässä oltiin valitsemassa kurkkua itetyydytykseen. Eli valitun kurkun kokonaismitasta pitää vähentää kämmenen sisällä oleva pituus eli ”käsikahvan” osuus ja sitten ”tästä voi käyttää tämän verran” osuus oli vielä käytetävänä sisääntyöntämiseen.
Tässä minun vastaus otsikon kysymyksen. - Anonyymi00011
Kun oli kaksi naista, kysymyksessä saattoi olla myös sellainen lesbian love -tapaus, mutta lähes sama asia, pilluun se kurkku oli varmaankin kumminkin menossa, leikkivät sitten yhdessä tai yksikseen
- Anonyymi00014
Tämä menee nyt vähän aiheen viereen, mutta minua on monesti mietityttänyt, että työntelevätkö lesbonaisetkin jotain sisäänsä, vaikka eivät pidä miehistä, eivät kai he silloin kullin korvikettakaan tarvitse
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä menee nyt vähän aiheen viereen, mutta minua on monesti mietityttänyt, että työntelevätkö lesbonaisetkin jotain sisäänsä, vaikka eivät pidä miehistä, eivät kai he silloin kullin korvikettakaan tarvitse
Minä en noista lesbo-jutuista niin teidä, mutta eikös niitä myydä sellaisia kaksipäisiä dildojakin, eiks ne ole juuri tarkoitettu kahden naisen käyttöön. Voivat olla sillai vastakkain dildon pää kummankin sisällä
- Anonyymi00012
Ainakin siskoni käytti kurkkua, yllätin hänet teininä leikkimässä kurkulla.
- Anonyymi00013
Nolostuiko siskosi vai mitä tapahtui?
- Anonyymi00015
Kyllä niitä jotkut käyttä kun eivät kehtaa ostaa kaupasta tai erotiikka liikkeestä siihen tarkoitettua apuvälinettä tai edes tilata kotiinsa
- Anonyymi00016
Ja sitten on vielä se, että dildo pitää mahdollisesti piilottaa johonkin liinavaatekaappiin ja silti sen voi joku löytää. mutta kurkkua ei tarvi piilottaa mihinkään
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja sitten on vielä se, että dildo pitää mahdollisesti piilottaa johonkin liinavaatekaappiin ja silti sen voi joku löytää. mutta kurkkua ei tarvi piilottaa mihinkään
Kurkun voi syöttää vieraille myöhemmin
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kurkun voi syöttää vieraille myöhemmin
No mikä ettei, eihän ne pillun nesteet vaarallisia ole, nuoleehan miehetkin naisen pillua
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
No mikä ettei, eihän ne pillun nesteet vaarallisia ole, nuoleehan miehetkin naisen pillua
No niin... ja naiset ovat maistaneet omia nesteitään, kun ovat vieneet sormet tai dildon pillusta suuhun. Mutta kyllä minä nyt ainakin pesisin sen kurkun houlellisesti ennen vieraille syöttämistä, jos tuo nyt totta oli koko juttu
- Anonyymi00021
Ap tässä
Tännehän on tullut ihan mukavasti vastauksia. Yksimielisesti tunnutaa olevan sitä mieltä, että kyllä käytetään. Kiitos kaikille vastaajille!
Lisääkin saa toki kirjoittaa, ei tämä ollut mikään loppukommentti vaan välikommentti - Anonyymi00024
Kurkku ja porkkana käy varsinkin b rappuun.jos takaa päin nai jos ei pers reijän sormeilu riitä naiselle .eikä satu teko kyrpää olla saatavilla
- Anonyymi00025
Tuossa toisessa ketjussa taidetaan aika pitkälti vastata tähän kysymykseen. Tosin se näytti olleen avattu jo v. 2011. Joku on kai ehkä tämän kysymyjksen innoittamana nostanut sitä tänne ylöspäin. Eli kyllä tunnutaan käytettävän ko. esineitä
- Anonyymi00037
Nostan tänne ylemmäksi näitä minua kiinnostavia aiheita, siis uusimpia, tänä vounna kirjoitettuja / vastattuja
Joku on saanut noilla Haluatko seuraa yms. ilmoituksilla tämän nyt aivan sekaisin, eli vahmenpia on nyt ylempänä ja nämä uudemmat ties missä Olen itse 28v pk-seudulta toivonut toteuttaa naiselle koko käden työntämistä. Oisko joku innokas nainen 🙃
- Anonyymi00038UUSI
En harmillisesti nainen ole, mutta kiinnostais aihe kovasti. 🤭
Anonyymi00038 kirjoitti:
En harmillisesti nainen ole, mutta kiinnostais aihe kovasti. 🤭
Olen itse nainen kaipaan sitä myös naiselta. Mutta toteutus himo on myös suuri! 🥰
- Anonyymi00039UUSI
Memiiis kirjoitti:
Olen itse nainen kaipaan sitä myös naiselta. Mutta toteutus himo on myös suuri! 🥰
Haluutko jutella aiheesta lisää jossain?🤭
Anonyymi00039 kirjoitti:
Haluutko jutella aiheesta lisää jossain?🤭
En halua jutella vaan kokea ja antaa joten sitä odotellessa 😋
- Anonyymi00040UUSI
Memiiis kirjoitti:
En halua jutella vaan kokea ja antaa joten sitä odotellessa 😋
Samaa täällä odotella kanssa
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p355024Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2464858Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1574796Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1204603Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil183710Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192384Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32168- 661697
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill251652- 2061366