Laine on antanut haastattelun hyvin henkilökohtaisesta asiasta, lapsettomuudesta ja äitiyden menettämisestä.
44-vuotiaalla Susanna Laineella ei ole omia lapsia, hän seurustelee rap-artisti Petri Nygårdin kanssa.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/me-naiset-susanna-laine-rehellisena-suuresta-surustaan-ehka?s24
Me Naiset: Susanna Laine rehellisenä suuresta surustaan: "Ehkä..."

20
743
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan arvostettavaa, että puhuu asiasta. Sitä vaan ihmettelen, että ilmeisesti on joku sairaus tai muuta, kun on puhunut lapsettomuudesta jo useamman vuoden, on kuitenkin nyt reilu 40 vuotias ja lapsen voi saada vaikka 45 v.
- Anonyymi00003
tuhkamuna nyy gay
- Anonyymi00004
Ei kannata olettaa että on mikään sairaus, ei kaikilla vaan tärppää ja vanhemmiten on vaan vähemmän mahkuja. Plus että nykyään on kaikki mahdolliset myrkyt mitkä vähentää hedelmällisyyttä.. Nimimerkillä 40 ja kokemusta on.
- Anonyymi00005
niin koka kerta suu täytee ei niin tuu raskaaksi.
- Anonyymi00006
NYY GAY VETÄYT AINEILLA MUNASA TOHJOKSI LÖTKY PIENI
- Anonyymi00007
Entäs jos se ei ollutkaan rehellinen vaan valehteli?
- Anonyymi00008
Valehteliko rehellisesti.
- Anonyymi00009
Ironista miten myös ellen jokikunnas ei kyennyt tai saanut biologista lasta. Kummatkin entisiä missiehdokkaita ja kauniita. Siis eikö juuri kauniit geenit näytä terveiltä ja ne kannattaisi laittaa jatkoon.
- Anonyymi00010
On monia monia kaikilta aloilta, jotka eivät vuosien yrittämisen jälkeen voi saada lasta. Kaikki keinot on kokeiltu. Lapsettomuus on näille ihmisille todella tuskallinen asia. Joten turpa kiinni jokainen ivaaja ja ilkkuja.
- Anonyymi00011
Se on osaksi naisen oma vika... Yritetään itse määrätä milloin Mä haluan lasta... Minä minä minä. Lapsi on lahja Taivaasta.
.- Anonyymi00012
äläppäs valehtele haikara sen tuo
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
äläppäs valehtele haikara sen tuo
Kyllä se on persu joka tuo eikö olekkin persu !
- Anonyymi00018
Luoja ottaa ja Luoja antaa.Ei lapsen menettämisen tuskaa suurenpaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä se on persu joka tuo eikö olekkin persu !
ehkä sun akkas antanut ja sie elätät äpäriä
- Anonyymi00014
Voi olla tyytyväinen siitä, että vartalo ei ole pilaantunut lapsenteolle kuten monella suominaisella tai aavikolta tulleella tapahtuu.
- Anonyymi00015
Kun ruvetaan neljäkymppisenä haluamaan lasta, eipä se enää siinä iässä niin helposti tärppää.
- Anonyymi00016
ei se pilu kulu jo panoo väärää reikää siksi ei saa lapsi nyy gäy ei osaa
- Anonyymi00017
Hmm.Lapsettomuuden syyt ovat mitä moninaisemmat,mutta ainahan voi adoptoida tai ottaa koiran-tai kissapennun hoitamisen-ja hellimisen tai sitoutumispakon tarpeen tyydyttämiseksi.
- Anonyymi00019
Vielähän Susanna Laine voi saada lapsen ja tulla äidiksi. Tuttavani tytär sai lapsen vielä 49 vuotiaana. Ole rohkea Susanna!
- Anonyymi00022
Liian laiha äidiksi.
Vähintään 7 kiloa lisää.
Genetiikka estää liian hoikan raskauden.
Ikänsä puolesta voisi synnyttää pari kolme ennen menopaussia.
Sulhoksi kunnon siemenlinko eikä joku julkkis.
Genotyyppi käyttäytymismalli ja mentaliteetti ihan hyvät lisääntymiseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73843
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104698- 35567
- 40565
- 46560
- 29552
- 31540
- 50520
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34517- 35454