Olen aika aloittelija tuossa wow:ssa ja minua vaivaavat nuo dungeon tehtävät. Kun menen majataloon ja juttelen kauppiaan kanssa hän lisää minut jonottamaan tuonne dungeoniin, mutta mistä hitosta sinne pääsee? Dead mines olisi paikan nimi ja en kyllä sellaista ole löytänyt.
Ja sitten ne raidit..mitä ne ovat?
Minut kutsuttiin erääseen raidi porukkaan, mutta ei ollut aavistustakaan mitä olisi pitänyt tehdä.
ihmeellinen on tuo wow.
Dungeonit ja raidit?
1
332
Vastaukset
En suosittelisi luolastoihin menemistä majatalon tai sen ihme meeting stonen myötä. Vaan parempi seurata looking for group channelia, tai kirjottamalla itse /5 LFG "luolaston nimi"
Deadmines sijaitsee Westfallin (lounaaseen Stormwindistä) lounais osassa. Deadmines sitten lähes aina lyhennetään DM, että jos näet sellaisesta mainittavan kyse on siitä tai Dire Maulista. Ja suosittelen Deadmineen vähintään 20 tasoa. Ja aloittelijana on hyvä kuunnella ryhmän vetäjän ohjeita.
Raid on sitten yli viiden pelaajan ryhmä, suorittamaan jotain vaikeaa tehtävää (loppupelissä vasta),tai sitten jos halutaan hyökätä vastapuolen kaupunkiin isolla joukolla. Itse declineen aina jos joku pyytää ryhmään yllättäen vain kysymättä, paitsi jos he ovat aivan vieressäni ja näyttävät tekevän samaa tehtävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275