Nojatuoli 2026 jatkuu

Anonyymi-ap

Tuo edellinen ketju on kasvanut jo liian pitkäksi.
Hil-la pitää näköjään taukoa kirjoittamisessa.
Kirjoittakaa Anot js Rekatut mielenkiintoisista asioista.
Olemme kaikki omia persooniamme ja kirjoitukset ovat tietenkin sen mukaisia.

33

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jatketaan vaan - tämähän on nojatuoli, joka on nimetty kokovuotiseksi.
      Pilvistä ilmaa pitellee - pakkasta 6 astetta celsiusta.

    • Anonyymi00002

      Persoonallisuuden loukkaus!

      Kertokaa ylläpidolle innokkasta "Hiilla" kopsauksesta!
      V
      A
      R
      O
      K
      A
      A
      !

      • Anonyymi00005

        Olen aloittaja.
        En ole MdK
        Julkisella palstalla ei ole mitään kopsauksia.
        Me olemme kaikki omia persooniamme.
        Mitä ihmeen loukkausta siinä on?

        Ihmisen pään sisällä on ihan oma maailmansa, jokaisella.
        Siellä olevat ajatukset päätyvät palstalle.
        Se on sitä aitoutta.
        Mielentila muuttuu, riippuen elämän tilanteesta.


    • Anonyymi00003

      Veikkaan MdK?

      • Anonyymi00004

        ??????


    • Anonyymi00006

      Olin hostellissa pari yötä, missä oli takka.
      Tajusin että en ole koskaan sytyttänyt takkaan tulta.
      Ystävä tuli ja laittoi tulen.
      Tarvitsisi myöhemmin pranstakkaa.
      Mikä ihme se on, mietin?

    • Anonyymi00007

      Nojatuoli on kärsinyt "inflaation", mutta kyllä se tästä vielä virkoaa.

      • Anonyymi00010

        Kun nojatuoleja on niin monenlaisia.


    • Anonyymi00008

      tähän ei kannata langeta. Tämä lienee totuuskomission tekele.
      Surkea plagiaatti.

      • Anonyymi00009

        En ole minkään totuuskomission jäsen.
        Ja mikä se lienee todellisuudessa?
        Täällä ei kannata kirjoittaa nikillä, silloin saa vain haukkumiset niskaansa.

        Palsta on avoin ja kirjoittaa voi kuka tahansa.
        Ja välillä tuntuu että ihan mitä tahansa.
        Säännöt eivät sitä kiellä.
        Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti mitään, mitä täällä kirjoitetaan.
        Yleensä kukaan ei tunne porukkaa


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        En ole minkään totuuskomission jäsen.
        Ja mikä se lienee todellisuudessa?
        Täällä ei kannata kirjoittaa nikillä, silloin saa vain haukkumiset niskaansa.

        Palsta on avoin ja kirjoittaa voi kuka tahansa.
        Ja välillä tuntuu että ihan mitä tahansa.
        Säännöt eivät sitä kiellä.
        Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti mitään, mitä täällä kirjoitetaan.
        Yleensä kukaan ei tunne porukkaa

        Soitto soimaan vaan...


    • Anonyymi00011

      Tämähän on tekijänoikeusloukkaus varastaa nojatuoli sen alkuperäiseltä
      tekijältä.

      • Anonyymi00013

        Ja hän on kuka?
        Rekattu nikki, joka voi olla kuka vaan?
        Ei täällä henkkareita kysellä


      • Anonyymi00017

        Tekijä on poistunut paikalta ja jättänyt nojatuolin avuttomaan tilaan. Kyseessä on siis selkeä heitteillepano.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Tekijä on poistunut paikalta ja jättänyt nojatuolin avuttomaan tilaan. Kyseessä on siis selkeä heitteillepano.

        En tiedä mistä tekijästä kirjoitat?
        Jokin nikki jostain kirjoittaa jotakin.
        Näin se menee julkisella palstalla.


    • Anonyymi00012

      Tehkää mitä vain aloituksia itse kukin. Miksi joku nojatuolikopio pitäisi olla ?
      Jos alkuperäisjäsenet sitä haluavat tehkööt he ja rekattuna.

      • Anonyymi00015

        Ei täällä ole mitään tuollaista sääntöä, Julkisella palstalla.
        Ei ole mitään alkuperäisjäseniä vapaalla alustalla.
        On Suomi24, johon voi kirjoittaa nikillä tai ilman.


    • Anonyymi00016

      Ootas nyt vaan kyllä demeter tulee jatkamaan jo monta päivää jatkamaansa piruilua- Ai niin hänhän ei rettelöi! Hevon pashaa.

      Vii,me päiväthän demeter on pitänyt riitelyä yllä.
      Se siitä valheellisuudesta-

      • Anonyymi00018

        Jokainen joka näihin kommentoi riitelee. Sinäkin ja minä.
        Olehan positiivinen kuitenkin.


      • Anonyymi00020

        Demeter on nikki. Täysin tuntematon persoona nikin takana.
        Niinkuin kuuluu ollakin.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Jokainen joka näihin kommentoi riitelee. Sinäkin ja minä.
        Olehan positiivinen kuitenkin.

        Suomen ja ruotsin kansalaiset tänne kirjoittavat.
        Ihme olisi, jos kaikki olisivat samaa mieltä asioista.


    • Anonyymi00022

      Vaan onpas lokoisaa istahtaa tähän vapaaseen nojatuoliin. On nääs tullut kuntoiltua reippaasti tällä viikolla.
      Leppoisaa loppuviikkoa.

      • Anonyymi00023

        Uudenvuoden lupaus tuli tehtyä.
        Ei pullaa, eikä keksejä kahvin kanssa.
        Kotiruokaa pitää tehdä. Ihan perusruokaa.
        Ei valmiita annoksia kaupan tiskiltä

        Ja sitä liikuntaa pitää lisätä.
        Minun nelijalkainen ystäväni on ollut liian kauan soffa.
        Nyt viimeaikoin se on vaihtunut oikeaan nelijalkaiseen, koiraan.
        Siinä sitä tulee kunnon lenkkiä tehtyä.

        Nojatuolissa on mukava huilata, kun hiiskumaton rauha vallitsee.

        Joo samoin, mukavaa viikonloppua


    • Anonyymi00024

      Isovarpaan ulkosyrjään on tullut kovettuma. Kenkä ei hierrä, silti. Laitan iltaisin vaseliinia.
      Huomenna on perjantai eikä suunniteltua ohjelmaa. No, ruokaa pitää tehdä, keitto loppui. Huomenna alkaa uusi kausi VOF.

      • Anonyymi00025

        Asunnossa on kylmät lattiat.
        Mattoja pitää olla ja sukat jalassa
        Tänään en kärsinyt yhtään vilusta, kun siivosin ja silitin.
        Kummasti alkaa veri kiertämään.
        Ostin kahvinkeittimen ja tulipa makoisat kahvit, ilman pullaa


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Asunnossa on kylmät lattiat.
        Mattoja pitää olla ja sukat jalassa
        Tänään en kärsinyt yhtään vilusta, kun siivosin ja silitin.
        Kummasti alkaa veri kiertämään.
        Ostin kahvinkeittimen ja tulipa makoisat kahvit, ilman pullaa

        Tuon edellisen kirjoitti ap


    • Eiköhän tämäkin aloitus ole Hillan mitätöimistä. Aihe sama, mutta anon aloitus.

      Heräsin, viestittelin poikani kanssa. Siirryin seuraamaan nojatuolissa käytyä keskustelua. Läpinäkyvää, liian Läpinäkyvää.

      • Anonyymi00027

        Mikä muu aloitus on Hil-lan mitätöimistä?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mikä muu aloitus on Hil-lan mitätöimistä?

        Hillaa ette pysty mitätöimään. Hänellä on rikas live elämä.


    • Anonyymi00029

      Tosi kiva, kun joku ano teki alituksen. Evvk hilla!

      • Anonyymi00031

        Olen kuunnellut venäläistä musiikkia ja katsonut videoita.
        Olemmehan lähtöisin Volgan mutkasta.
        Ollaan niinkuin sukulaiskansaa
        Tuo musiikki kolahtaa, Kalinka ym.
        Sotaa käydään, mutta ei se vie pois tunnetta ,suomalaiselta


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        Olen kuunnellut venäläistä musiikkia ja katsonut videoita.
        Olemmehan lähtöisin Volgan mutkasta.
        Ollaan niinkuin sukulaiskansaa
        Tuo musiikki kolahtaa, Kalinka ym.
        Sotaa käydään, mutta ei se vie pois tunnetta ,suomalaiselta

        Afrikasta ollaan lähtöisin.
        Nykytiedon mukaan, kaikkihan voi muuttua, kun pidemmälle tutkitaan.


      • Anonyymi00033
        Eliaana kirjoitti:

        Afrikasta ollaan lähtöisin.
        Nykytiedon mukaan, kaikkihan voi muuttua, kun pidemmälle tutkitaan.

        Kyllä, kaikki voi muuttua, ja muuttuukin itseasiassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe