Olet mun kielletty

Anonyymi-ap

Hedelmä. En voi vastustaa sua, enkä halua 😉☺️ 🔥❤️👩‍❤️‍👩

22

216

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Katson syvälle sun ruskeisiin silmiin ja suutelen pitkään ja hartaasti. Vihdoin ollaan otettu se askel mitä kummatkin on halunneet niin kauan 🥰

• Anonyymi00002
      UUSI

Niin säkin mun❤️💞💕🤗🔥

• Anonyymi00022
        UUSI

Rakas 🫂😍❤️🥰

• Anonyymi00003
      UUSI

Kelpaa. Sitten mun pitää olla joskus tuhma...olen sitten yksin ja katson vaikkapa jonkun elokuvan. Kyllä se näinkin menee...mutta ehkä se on parempi näin

• Anonyymi00004
      UUSI

Tummat silmät ruskea tukka 🧡🧡🧡

• Anonyymi00005
      UUSI

Olet oikeastaan hyvä

• Anonyymi00006
      UUSI

Tuleekohan teille vielä itku pitkästä ilosta?

• Anonyymi00010
        UUSI

Itku on myös osa elämää

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Itku on myös osa elämää

Kumpi teistä pettää puolisonsa??

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hakutulos
        puusta:vt:x
        1. 1.Moos. 2:17 mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".

2. 1.Moos. 3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.

3. 1.Moos. 3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"

4. 1.Moos. 3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".

5. 1.Moos. 3:17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: Älä syö siitä, niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;

6. 1.Moos. 3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hakutulos
        puusta:vt:x
        1. 1.Moos. 2:17 mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".

2. 1.Moos. 3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.

3. 1.Moos. 3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"

4. 1.Moos. 3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".

5. 1.Moos. 3:17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: Älä syö siitä, niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;

6. 1.Moos. 3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"

Adamin Eeva oli eka pettäjä ja Maria toka.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Puolisot nukkuu keskenänsä. Taidat olla itse petturi.
        Jos ei muuta ainakin luulotautinen.

• Anonyymi00020
        UUSI

Tarkoitatko sinä palstaäijän monologeja vissiin mustat sukat jalassa lukeva tms kummaa sitä, että käytät tähän emojisedän haaveiluun vähän liikaakin energiaa esim muodostelemalla tästä feikkidialogien sarjasta synkkiä skenaarioita? Paranemisia mikäli näin

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Adamin Eeva oli eka pettäjä ja Maria toka.

Ja äitis vissiin aloittajaäijä eka nainen joka toi sinulle pettymyksen ja siitä lähtien kaikki on ollut naisten vika. Juuh.

• Anonyymi00007
      UUSI

Toivottavasti osaat sitten käsitellä minua...sillä 1) tiedän että valehtelet, mutta se tekee sinut kiinnostavaksi myöskin 2) mutta joo tuollaista kun hän kaipaa

• Anonyymi00008
      UUSI

Jostain syystä tämä on kiinnistava

• Anonyymi00009
      UUSI

Toivottavasti ei myöskään säikähtänyt

• Anonyymi00011
      UUSI

Y on päältä HW todellinen HW on ehkä H?

• Anonyymi00016
        UUSI

Älä enää julkisesti mieti tälläistä

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Älä enää julkisesti mieti tälläistä

Koskaan tullut edes mieleen.

• Anonyymi00018
      UUSI

ötökät, monijalkaiset tietokoneiden sisällä, mitä ne tekevät...yritän miettiä mikä olisi joku hyvä osa jolla kokeilla miten esim joku yksinertainen NAND-porttikin toimii...

https://www.ti.com/product-category/logic-voltage-translation/logic-gates/nand-gates/overview.html

• Anonyymi00019
      UUSI

niimpä niin noniin heti vaikea kysymys että mille jännitealueelle joku NAND-gate, on monia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      172
      3219
    2. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      45
      2027
    3. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      65
      2009
    4. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      26
      1990
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      198
      1900
    6. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      85
      1312
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      98
      1281
    8. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      258
      1269
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      191
      1226
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      25
      1207
    Aihe