Mestarille kunnollista parranajokonetta?
Ainakin Philishave ja Braun kuuluvat olevan hyviä.
Kauheeta kattoo tuollaista karvaturpoo!
Eikö kenelläkään olisi rahaa ja halua lahjoittaa
14
395
Vastaukset
- Anonyymi00001
No miksi sitten katot kun voi olla kattomattakin
- Anonyymi00002
No kun tykkään kuunnella Manin jollotteluja tyyliin: "Pippeli pili pili Pippeli pili pili"
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
No kun tykkään kuunnella Manin jollotteluja tyyliin: "Pippeli pili pili Pippeli pili pili"
Mutta pakko katsoa?
- Anonyymi00003
Minä tykkään kuunnella ja samalla opetella enklantia Mestarin videoilta.
- Anonyymi00004
Aloiaatalle kysymys.
Vaimosiko katsoo ja sinä näet siinä samalla.
Vai katseletko yksin? - Anonyymi00005
Eiköhän se vakka kantensa valitse.
- Anonyymi00009
Pirremanni nenäänty hellumanille,kun hellu vihjaili väkäleuasta pikelle.
- Anonyymi00010
Helluhan vain sanoi että pH saa pitää manin hyvänään. Ilmaisi selvästi ettei mm kelpaa hänelle. Mikä nyt on aivan itsestäänselvää kaikille. Hellu, kaunis tamperelaisrouva Ei lähde korpitiloille, kauas kaikesta kivasta!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Helluhan vain sanoi että pH saa pitää manin hyvänään. Ilmaisi selvästi ettei mm kelpaa hänelle. Mikä nyt on aivan itsestäänselvää kaikille. Hellu, kaunis tamperelaisrouva Ei lähde korpitiloille, kauas kaikesta kivasta!
"Helluhan vain sanoi että pH saa pitää manin hyvänään. Ilmaisi selvästi ettei mm kelpaa hänelle. Mikä nyt on aivan itsestäänselvää kaikille. Hellu, kaunis tamperelaisrouva Ei lähde korpitiloille, kauas kaikesta kivasta!"
Aivan oikein, mutta sen verran korjaan sinun hyvää ja oivaltavaa kirjoitusta, ettei Hellulle kelpaa korpitollo mieheksi. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Helluhan vain sanoi että pH saa pitää manin hyvänään. Ilmaisi selvästi ettei mm kelpaa hänelle. Mikä nyt on aivan itsestäänselvää kaikille. Hellu, kaunis tamperelaisrouva Ei lähde korpitiloille, kauas kaikesta kivasta!"
Aivan oikein, mutta sen verran korjaan sinun hyvää ja oivaltavaa kirjoitusta, ettei Hellulle kelpaa korpitollo mieheksi.Voisit yllättyä missä asuu ja .....
- Anonyymi00012
Ja tuo riekaleinen aluspaita joutas polttaa
- Anonyymi00014
Elähän nyt, tuon riekaleen vois nostaa yläkerran"mikäluolasenydolikaan" kattoon.
- Anonyymi00015
Vanhoja paitoja tarvitaan kevätriehaan, johon kuuluu öljynvaihto ja suodattimen kanssa tappelu, sillä pyyhitään roiskeet joka paikasta,
- Anonyymi00016UUSI
Komea parransänki kruuna miehen komeuden.
MM. filmitähti Mikael Persbrandt todistaa tämän, kotimaisista Peter Franzen. - Anonyymi00017UUSI
Parransänki kertoo vain kykenemättömyydestä hoitaa itseään.
- Anonyymi00018UUSI
Ei mitään Brauneja Manille. Vevori se pitää olla .Laadukkain ja paras merkki !;
- Anonyymi00019UUSI
Mehtämanille ei mitään Brauneja. Vevor se pitää olla : laadukkain ja paras , ehdottomasti !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413