Ritukin kusee alleen

Anonyymi-ap

Tällainen uutinen IS:ssa:
https://www.is.fi/viihde/art-2000011777843.html :

>>IS ExtraJopa 50 000 suomalaista sairastaa tietämättään – ”On voinut edetä jo pitkälle”

Viihde
Seura: Riitta Väisänen sai diagnoosin – ehti syödä jopa 40 antibioottikuuria
Riitta Väisänen kertoo Seura-lehdelle piinallisesta vaivastaan.

Juontaja Riitta Väisänen, 71, kertoo Seura-lehdessä kärsivänsä inkontinenssista eli hallitsemattomasta virtsankarkailusta.

– Kaiken maailman suhinat ja kohinat ovat pahinta. Kun aamuisin lasken kahvivettä hanasta pannuun, kesken kahvinkeiton voi tulla kiire, hän kuvailee lehdelle.

Seuran mukaan Väisänen luuli pitkään, että vaivat liittyisivät vaihdevuosiin, ja hän ehti syödä kahden vuoden aikana nelisenkymmentä antibioottikuuria virtsatieinfektioihin. Terveyskirjaston mukaan iäkkäämmillä naisilla toistuvan virtsatieinfektion riskitekijä voi olla vaihdevuosien heikentämä limakalvo.<< ... ...

No, onhan tuo lohdullinen tieto joillekin, että kauniit julkkiksetkin ovat "vain" ihmisiä.

Tämä on kyllä inhottava vaiva, itsekin poden kusitautia, inkontinenssia, mutta veden valuminen ei vielä pistä juoksemaan pöntölle. Tosin itselläni on jo nuo, aiemmin toisessa ketjussa keskustellut lääkkeet Betmiga sekä emättimeen kahdesti viikossa muovitikulla työnnettävä pieni pilleri Vagifem. Inhottava, sitä laittaessa raapii alapäätä. Silti yhtäkkisesti iskevä vessahätä laittaa nopeasti liikkeelle.

Tätä sairastavan täytyy esim. kaupungille asioilleen lähtevän tiedostaa missä siellä on yleisövessat sekä omistaa pieni kolikkopussi, Mukana laukussa esim. omaa vessapaperia sekä inkontinenssisuojia.

19

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Riitta on harrastanut ratsastusta. Ehkä se pomppiminen pollen selässä ei tee hyvää naiselle.

      • Anonyymi00002

        Tuo oli hyvä oivallus. Jokin sitä rakkoa löystyttää. Kellä mikäkin


    • Anonyymi00003

      Tällä palstalla yritetään "kusettaa silmiin".

      Hassua, että Ritu tuo julkisuuteen omat vaivansa vai onko se jonkun inkontinenssisuojien sponssaama mainos.

      Kaikkea hyvää Ritulle ja alavatsalihaksia jumppaamaan, kyllä se siitä.

      • Anonyymi00004

        Joo, aika jännä aihe uutismediassa. Noilla otsikoilla valhemediat peittelevät todellisia uutisia maailmalta eli pääasiassa Lännen Idän vastaisia hyökkäystoimia. Tai muita rikoksia.

        Kun Itä sitten niihin vastaa, se uutisoidaan "hyökkäyksenä".

        Onkohan NATO jo täydessä toimessa Iranissa? Trump ydinpommittanut Teherania? Ajatollaa kidutettu?


      • Anonyymi00006

        sitten on sisälihasvoimistelun lisäksi pari aminohappoa ja mineraalia jotka
        tukevat pidätyskykyä molemmilla oletetuilla sukupuolilla


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        sitten on sisälihasvoimistelun lisäksi pari aminohappoa ja mineraalia jotka
        tukevat pidätyskykyä molemmilla oletetuilla sukupuolilla

        Minkä nimisiä nuo apteekissa ovat? Voisin ostaa.


      • Anonyymi00009

        Ei jumppaa vanhalla iällä auta mitään.


    • Anonyymi00005
    • Anonyymi00008

      Miten pystyt raapimaan alapäätä Vagifemia laittaessa ?

      • Anonyymi00010

        Ceridal ihoöljy apteekista sopii intiimialueillekin, voitele sillä aluetta ennenkuin laitat Vagifem
        puikon. Vagifempuikko liukuu hyvin sisään, ei raavi.

        Cerdalia voi käyttää mihin kohtaan ihoa vain. Käytän sitä mm. kasvoihin
        ja kuiviin kyynärpäihin. Se on miellyttävä neutraali öljy, joka imeytyy hyvin
        ja on riittoisa. Kun laitan sitä käsiin laitan sitä kynsiinkin, se tekee kynnet
        huolitellun näköisiksi.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ceridal ihoöljy apteekista sopii intiimialueillekin, voitele sillä aluetta ennenkuin laitat Vagifem
        puikon. Vagifempuikko liukuu hyvin sisään, ei raavi.

        Cerdalia voi käyttää mihin kohtaan ihoa vain. Käytän sitä mm. kasvoihin
        ja kuiviin kyynärpäihin. Se on miellyttävä neutraali öljy, joka imeytyy hyvin
        ja on riittoisa. Kun laitan sitä käsiin laitan sitä kynsiinkin, se tekee kynnet
        huolitellun näköisiksi.

        Vauvaöljyä voi käyttää vulvan voiteluun, hyvä pliukkaus.


    • Anonyymi00011

      Pakko olla puppua. Ei lääkärit määrää 40 antibioottikuuria
      kahdessa vuodessa !
      Labrakokeilla selviää mikä virtsassa on vikana.

      • Anonyymi00015

        voit hakea reseptin Unkarista tai ...


    • Anonyymi00012

      Asia, joka koskee hyvin suurta osaa yli kasikymppisiä; voisi käyttää vähän fiksumpaa kieltä. Tästä voisi ihan hyvin käydä asiallista keskustelua.

      • Anonyymi00013

        Mikä tääälä on epäasiallista ?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mikä tääälä on epäasiallista ?

        Otsikon olisi voinut muotoilla toisin.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Otsikon olisi voinut muotoilla toisin.

        Olen samaa mieltä kanssasi.
        Asia on ihan vakava ja sanoisin kiusallinenkin asianomaisille.
        Ihan hyvän asian otti esille mutta se mutta.


    • Anonyymi00016

      sanon vielä kun joku luulee täällä että EU-säädöksiä noudattavat muut
      kuin tämän palstan lukijat muut eivät noudata

      tai siis nämä luulevat, EUssa on paljon paperinsiirtelyä, jota ei noudateta
      vaan siirrellään lisää paperia, sen taki EU:ta on helppo kiristää (Trump)

      "Vain kaksi kolmasosaa WHO:n Euroopan alueen 14 maan ihmisistä, jotka osallistuivat hiljattain tehtyyn kyselyyn, pystyi sanomaan, että heidän viimeisin antibioottikuurinsa oli saatu lääkärin määräyksellä.


      Joka kolmasosa joko käytti aiemmasta reseptistä jääneitä antibiootteja tai hankki niitä ilman reseptiä apteekista tai muualta"

      • Anonyymi00017

        Ihan hyvä, kun tulee kertomaan. Monella muullakin on sama ongelma, saavat tuuletella asiaa täällä muiden kohtalotovereiden kanssa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe