Nuorena ei ollu ollenkaan ongelmia pukeutumisessa,
nyt vanhuksena
varsinki alusvaate pukeutuminen tuottaa ongelmia,
esm. sopivien rintaliivien lötämisessä,
kaupoista ei löydy vanhalle ihmiselle sopivia puristamattomia rintaliiviä,
eli vaikka aluspaitoja joissa olisi rintojen kohdalla muotoilua tukemaan vanhanki naisen kehoa,
siis tukemaan naisten vartalon rinta osaa,
usein jätän rintaliivit kokonaan pois,
en pidä puristavista liiveistä,
eikö markkinatalous voisi ottaa teollisuus tuotantoon vanhalle ihmiselle suuniteltuja pehmeitä alusvaateita,
aluspaita voisi suunitella niin että se muotoileen rintaosan joka tukee kehoa,
ei saa purista vaan pehmeästi muotoilla vartalon mallia,
mistä ihmeestä saisi sopivan kokosia ja vartaloa myötäileviä alusvaateita vanhuksille,
kysyn vaan,,,,,
eikö markkinatalous osaa tuottaa aluspaitoja
jotka myötäileen vanhan naisen muotoja puristamattaa
mutta samalla voisi tukea rinta osaa,
onko muilla vanhuksilla vastaavaa ongelmaa ?
ONGELMA PUKEUTUMINEN !
43
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teknisiä alusvaatteita on saatavissa ja merinovillasia ja alpakkaa.
- Anonyymi00002
entä onko puuvillasta valmistettuja muotoon ommeltuja aluspaitoja,
joskus noi tekniset vaateet ärsyttää herkkää vanhan ihmisen ihoa,
ja
mistä noita teknisesti tuotettuja alusvaateita sitten saa, en ole olenkaan tietoinen,,, - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
entä onko puuvillasta valmistettuja muotoon ommeltuja aluspaitoja,
joskus noi tekniset vaateet ärsyttää herkkää vanhan ihmisen ihoa,
ja
mistä noita teknisesti tuotettuja alusvaateita sitten saa, en ole olenkaan tietoinen,,,En käytä rintsikoita ollenkaan, kiristävät vain ja maksavat turhaa.
Luin että on parasta rinnoille. Eivät luonnonkansatkaan käytä rintsikoita.
Tulee mieleen lapsuusaika ja kun käytiin kerran viikossa yleisessä saunassa. Muistan kun saunan lauteilla riippurintaiset mummelit heittivät rintansa olkapään yli saunoessaan.
Silloin oli myös virka saunottaja.
Vanha kunnon laamapaita on paras.
Ja flanelliyöpaita on mukava, jos käyttää. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En käytä rintsikoita ollenkaan, kiristävät vain ja maksavat turhaa.
Luin että on parasta rinnoille. Eivät luonnonkansatkaan käytä rintsikoita.
Tulee mieleen lapsuusaika ja kun käytiin kerran viikossa yleisessä saunassa. Muistan kun saunan lauteilla riippurintaiset mummelit heittivät rintansa olkapään yli saunoessaan.
Silloin oli myös virka saunottaja.
Vanha kunnon laamapaita on paras.
Ja flanelliyöpaita on mukava, jos käyttää.JOOOO,
MISTÄ niitä laamapaitoja saa nykyisin ostaa,
niitä kun EI ole ainakaan marketeissa,
kiitos tiedosta ,
jos niitä todellaki jostaki vielä saa ostaa,
MENEN HETI OSTOKSILLE,
ne todellaki ennen muinoin oli hyviä talvella asusvaateina ! - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
JOOOO,
kiitos tiedosta ,
MENEN HETI OSTOKSILLE,
ne todellaki ennen muinoin oli hyviä talvella asusvaateina !Katsohan Suomen Sairaalatukun verkkosivuja
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
JOOOO,
kiitos tiedosta ,
MENEN HETI OSTOKSILLE,
ne todellaki ennen muinoin oli hyviä talvella asusvaateina !Ei kai mistään enää.
Minulla on yksi pitkähihainen ja toinen lyhythihainen, - ja niitä en myy! - Anonyymi00029
Anonyymi00004 kirjoitti:
JOOOO,
kiitos tiedosta ,
MENEN HETI OSTOKSILLE,
ne todellaki ennen muinoin oli hyviä talvella asusvaateina !Googlaa laamapaita. Niitä näyttää olevan pilvinpimein. Jos ei ole omissa kaupoissa ,niin tilaamalla saa. Jos et osaa, joku auttaa sinua tilaamaan.
Minä haluaisin myös löytää, etenkin nyt talvisaikaan, vartolonmukaisia, istuvia aluspaitoja, joissa ei ole säädettäviä olkaimia (kaikki metalliosat ihoa vastaan ärsyttävät. En käytä rintaliivejä kotioloissa varsinkaan, vaan sujautan neuleleningin suoraan aluspaidan päälle. , lämpimät leggingsit jalkaan ja villasukat ja sisällä pärjää hyvin.
Ongelma tulee myös lenkille lähdössä: viisitoista minuuttia kun pukee kaikki kerrokset, lämpöhousut, kaulurit, jne.jne, kaksikymmentä minuuttia reipasta kävelyä ja sitten toiset kymmenen minuuttia kun riisuu kaikki ulkovaatteet pois. Yhteensä 25 minnuuttia jumppaa ja kaksikymmentä minuuttia kävelyä, ihan täysi work-out.- Anonyymi00005
Just noin,,
nykyisin kaikki vaatteet kiristää jostain,
nyky teollisuus ei näköjään keksi ei osaa suunitella mielyttäviä joustavia asuja
alus , sisä, ja ulkoilu pukeutumiseen ,
kumpa edes löytäis niitä laamapaitoja jostaki
olisin todella hyvilläni, - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Just noin,,
nykyisin kaikki vaatteet kiristää jostain,
nyky teollisuus ei näköjään keksi ei osaa suunitella mielyttäviä joustavia asuja
alus , sisä, ja ulkoilu pukeutumiseen ,
kumpa edes löytäis niitä laamapaitoja jostaki
olisin todella hyvilläni,Nykyisinhän kaikki vaatteet joustaa, eikä kiristä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nykyisinhän kaikki vaatteet joustaa, eikä kiristä.
kyllä ne jotenki kiristää
vaikka ensin ehkä tuntuvat mielyttäviltä,
jotkut uudet keksinnöt on kyllä pidossa tosi miellyttäviä
musitaaksen ne jotka on uudelleen käytettyä raakaninetta
tehty uudeksi kuiduksi ja langaksi,
olen ostanu joitaki puseroita
ovat todella ihania iholle,
jopa lämpimän ja pehmeitä todella miellyttäviä käyttää,
eikä ole menny pesussa vielä olenkaan pahaksi
hyvin ovat kestänee normaalin pesukoneen 40 asteisen pesun,
mutta haluisin löytää mielyttäviä alusvaateitaki, mistä ihmeestä niitä löytäisi,
tavalliset rintaliivit aina kiristää, vaikka ostaa sopivan niissä on jokin vastenmielisyys aina käyttää,
laamapaita olisi varmaan hyvä, niitä ei vaan enään löydä mistää, - Anonyymi00035
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nykyisinhän kaikki vaatteet joustaa, eikä kiristä.
Kyllä ne joustavatkin kiristää. Vaimon kanssa siirryttiin kymmenkunta vuotta sitten sellaisiin löysiin jotka ovat juuri sopivia, mutta joka paikasta löysiä. Kyllä on ihania.
Ihmettelen kun pidän aina toista jalkaa tuolilla, etureunalla ja polven kohta siis kireällä, ei tule polvipussi tai venymää. Olivat halpoja, mutta valitettavasti ulkomaalaisia.
- Anonyymi00009
Sukkien jalkaan laitto on vaikeaa.
Ja nyt kun vasen käsi on ollut hirveän kipeä jo n. viikon ajan, niin yöpaidan vaihto tekee kipeää.- Anonyymi00010
Noista sukista se ,
varsinki nilkkasukkien suu kiristää
joten mä leikkaan aina nilkasukista sen kiristävän osan pois,
jos se pääsee kiristämään nilkkaa
tulee aina verenkiertohäiriöitä jalkaan , - Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Noista sukista se ,
varsinki nilkkasukkien suu kiristää
joten mä leikkaan aina nilkasukista sen kiristävän osan pois,
jos se pääsee kiristämään nilkkaa
tulee aina verenkiertohäiriöitä jalkaan ,Minä leikkaan saksilla vain sopivan kokoisen halkion sukan etuvarteen.
En leikkaa koko kiristävää resoria pois.
Kyllä on kiristämättömiä rintaliivejäkin.
Niissä ei ole hakasia eikä erillisiä olkanauhoja.
En osaa niitä nimetä, mutta olen ostanut ja niitä on kyllä kaupoissa.
En paljon rintaliivejä käytä mutta sen minkä käytän niin niitä.
En tykkää yhtään kiristävistä vaatteista, joten paitani on laamapaitoja.
Kotikaupungissani niitä olen ostanut Löytiksestä.- Anonyymi00012
Millä nimellä niitä liivejä pyydät kaupassa?
Haluaisin löytää sellaisia. - Anonyymi00013
Olisiko kyse urheilurintsikoista?
- Anonyymi00014
Ja mä haluaisin tietää kaupan nimen. Jos se on ketju, voi löytyä omalta paikkakunnalta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja mä haluaisin tietää kaupan nimen. Jos se on ketju, voi löytyä omalta paikkakunnalta.
Urheilullivejä on lähes kaikissa kaupoissa missä liivejä myydään.
Olen ostanut niitä Lidlistä, Tokmannilta., Prismassakin varmaan on.
Niissä Lidleissä missä vaatteita myydään on viikkotarjouksia, milloin mitäkin vaatetta,
alusvaatetta, kotivaatetta, ulkovaatetta, puseroita, mekkoja, sukkahousuja,
ja ne ovat laadukkaita. Ne kestävät. Minulla on 10 vuotta sitten ostettuja
t-paitoja ja college-housuja mitkä kestää aina vaan, saumat ei ratkeile, Anonyymi00012 kirjoitti:
Millä nimellä niitä liivejä pyydät kaupassa?
Haluaisin löytää sellaisia.Ihan vaan itse olen pralaillut liivihyllyjä kaupoissa.
Sen jälkeen, kun ekat löysin, niitä on tullut lisää kauppoihin.
Niissä on resoorintapainen rintojen alla. Samaa yhtenäistä kangasta olkaimet.
En osaa tarkemmin selittää.
Katsele liivihyllyjä. Varmaan neuvontaakin löytyy, jos nyt myyjän jossain paikassa kiinni saa.Anonyymi00020 kirjoitti:
Urheilullivejä on lähes kaikissa kaupoissa missä liivejä myydään.
Olen ostanut niitä Lidlistä, Tokmannilta., Prismassakin varmaan on.
Niissä Lidleissä missä vaatteita myydään on viikkotarjouksia, milloin mitäkin vaatetta,
alusvaatetta, kotivaatetta, ulkovaatetta, puseroita, mekkoja, sukkahousuja,
ja ne ovat laadukkaita. Ne kestävät. Minulla on 10 vuotta sitten ostettuja
t-paitoja ja college-housuja mitkä kestää aina vaan, saumat ei ratkeile,Nyt huomasin kommenttisi, olin jo tuon aikaisemman kirjoittanut.
Olet varmaan oikeassa, nyt kun mietin, ne taitavat olla juuri urheiluliivien nimellä.- Anonyymi00022
Eliaana kirjoitti:
Nyt huomasin kommenttisi, olin jo tuon aikaisemman kirjoittanut.
Olet varmaan oikeassa, nyt kun mietin, ne taitavat olla juuri urheiluliivien nimellä.Kiitos vinkeistä kaikille. Eiköhän sopivat löydy.
Kotona vapaasti.
- Anonyymi00015
Ostakaa urheilullivejä tai tilatkaa Timarcosta. Minä tilasin sieltä,
ne ei ole nämä allaolevassa linkinkuvassa olevat, vaan vielä kevyemmät,
jotka ei purista mistään. Ne ei oikeastaan tunnu päällä ollenkaan.
On kyllä aika vaikea tilata näkemättä liivejä oikeasti,
minä satuin onnistumaan ja olen myös ostanut parit urheiluliivit,
toiset on oikein mukavia päällä.
Ostin ne Lidlistä, maksoi kympin paikkeilla kpl.
Kotona en edes käytä enää liivejä, ne ahdistaa !!!!!
Tässä yksi nettikauppa
https://www.timarco.com/fi/urheiluliivit/urheiluliivi/triumph-triaction-energy-lite-padded-sports-bra-ex?colid=250&sizeid=068&ref=gshoppingfi&gad_source=1&gad_campaignid=22194385154&gbraid=0AAAAADyA5Hleg-4DVaBOk_hJHJ-eIdube&gclid=EAIaIQobChMIqa3Ru_vCkgMV9ECRBR1U2zQBEAQYBCABEgI8-fD_BwE- Anonyymi00016
Linkin liivit on urheiluliivlt, keveät, pehmustetut liivit vakaalla tuella ja maksimaalisella liikkumisvapaudella.
Urheiluliivejä on satoja malleja eri valmistajilla. Niitä myydään myös lähes kaikilla
liiviosastoilla ja urheiluvaateliikkeissä.
Inhoan ostaa liivejä ja muita alusvaatteita, kun ei ole sopivia.
En osta ikinä enää liivejä lisää. En tarvitse niitä paljon missään,
kun tissitkin on enää kärpäslätkät.
- Anonyymi00018
Olen tilannut laamapaitoja ja kiristämättömiä sukkia ja jarrusukkia
ja muutakin Sairaalatukusta. Voin suositellla !
https://www.sairaalatukku.com/laamapaita - Anonyymi00019
Minlla on epäonnistunu urheiluuliivien ostaminen, vaikka koko numeon sopiva jopa isohko siltiki ne kaikki puristaa, kaikenlisäksi ne on tosi hankala pukea päälle kun pitää pään läpi vetää paikoilleen,
tosi pettyny ainaki Litlistä otettuihin urheiluliiveihin,
mulla on ihan kauniit normaalin kokoset rinnat ja ympärysmitta kehossa, 85 mutta kaikesta huolimatta 90 olisi sopivampi, niitä en ole kaupoista löytäny,
vain 85 numeroisia, - Anonyymi00021
Hieno räkärotsi oli silloin.
- Anonyymi00024
Joku persuttolli laittaa palstoille noita pronosivuja.
- Anonyymi00025
Nosto.
- Anonyymi00026
Ylöspito poistaa aikanaan. Ilmoittakaa ylöspidolle.
Pitäisi ottaa selvää henkilöllisyydestä ja antaa rangaistus.
Tämmöiseen löytyy rikosnimike.
- Anonyymi00027
Vaatteita on yllinkyllin, mutta kun vartalo on muuttunut
on hankala löytää sopivaa.
Olenkin siirtynyt jo aikoja sitten pois "istuvista" vaatteista.
Jos enää jotain hankin ne ovat löysää halattimallia
ja housut kumínauhavyötäröllä, ne on mukavia päällä.
Mukavuus on nyt tärkein asia. - Anonyymi00028
No ei ole ongelmia. En ole käyttänyt rintaliivejä kuin tilaisuuksissa ja kesäisin erittäin ohuen lähes läpinäkyvän puseron kanssa. Ei haittaa lenkillä
,vaikka ei ole rintaliivejä.
Mitä tulee muuhun pukeutumiseen, niin muutamassa minuutissa nappaan lämpimät vaatteet oloasun päälle kun lähden lenkille. Just tultiin 45min kävelyltä ( pikku pätkän juoksin) . Oli mukava,,, kaulaliina suun/nenän edessä. - Anonyymi00030
En käytä rintsikoita enää. Ne ahdistavat, ovat liian kiristäviä,
vaikka kuinka muka hyvät ostaisi.
Olen ratkaissut ongelman niin, että kun muutenkin tykkään huiveista,
olen aina niitä käyttänyt, käytän pitkiä kaulan ympäri kiedottavia
huiveja. Eipä näy onko rintsikoita vai ei.
Yritin etsiä kuvasivun huivien käyttömahdollisuuksista
ja laitan tämän linkin, jossa on paljon niitä, kun kelaa alaspäin.
En ole koskaan ostanut Temusta enkä aio, vaikka sivu on sen sivu.
Kauhean pitkä linkki, toivottavasti se aukeaa huivikohdasta.
https://www.temu.com/ul/kuiper/un9.html?subj=goods-un&_bg_fs=1&_p_jump_id=894&_x_vst_scene=adg&goods_id=601101720517444&sku_id=17601182218616&adg_ctx=a-36a68534~c-88d2c9bd~f-0e475d36&_x_ads_sub_channel=shopping&_p_rfs=1&_x_ns_prz_type=-1&_x_ns_sku_id=17601182218616&_x_ns_gid=601101720517444&mrk_rec=1&_x_ads_channel=google&_x_gmc_account=5584558583&_x_login_type=Google&_x_ns_gg_lnk_type=adr&_x_ads_account=1516625500&_x_ads_set=22685443138&_x_ads_id=176260952530&_x_ads_creative_id=758667005458&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=EAIaIQobChMIpunZgP7EkgMVhEeRBR2eCACxEAQYBCABEgIn3vD_BwE&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=5584558583-fi-17601182218616&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=CkAKCAiAnJHMBhAKEjAAWwsno0XoEjP_cNZuG7H5Xd7XKGL5yMJQXdBjxtBwZbT1_AfC3sFBLec4Txf8reUaAqGC&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICEuTP-RKFLizNrMoff5n4ro1&_x_ns_targetid=pla-2440051394052&gad_source=1&gad_campaignid=22685443138&gbraid=0AAAAAo4mICEuTP-RKFLizNrMoff5n4ro1&gclid=EAIaIQobChMIpunZgP7EkgMVhEeRBR2eCACxEAQYBCABEgIn3vD_BwE&is_back=1- Anonyymi00031
Kyllä se aukeaa oikein, kun klikkaa sinistä tekstiä !
Makuasia tietenkin, mutta joukossa on Ihania huiveja,
ne peittää kaulaheltatkin - jos haluaa.
Mistähän tuollaisia saisi Suomesta ostaa ? - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä se aukeaa oikein, kun klikkaa sinistä tekstiä !
Makuasia tietenkin, mutta joukossa on Ihania huiveja,
ne peittää kaulaheltatkin - jos haluaa.
Mistähän tuollaisia saisi Suomesta ostaa ?Kauhee mikä hinta laamapaidalla siellä sairaalatukussa - 21,34 € !
Jo siihen hintaan itse ompelee paidan.
Pidän kyllä tarkkaan oman laamapaitani ja paikkaan, kun on tullut reikä kainalon alle. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kauhee mikä hinta laamapaidalla siellä sairaalatukussa - 21,34 € !
Jo siihen hintaan itse ompelee paidan.
Pidän kyllä tarkkaan oman laamapaitani ja paikkaan, kun on tullut reikä kainalon alle.2026 on 2026 hinnat. Ei 1996 hinnat.
- Anonyymi00034
olipa hyvän näkösiä vaateita huiveja ym. ei ihme jos suomaliset niitä ostaaki,
minä EN osta koska en uskalla kuvan perusteella ostaa, ja muutenki huijarit vaanii verossa, voi rahat mennä kankkulan kaivoon, jos sinne tilitietonsa antaa,,
mä ostan kotimaasta omista suomen marketeista sen mitä tarvitsenki, - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
olipa hyvän näkösiä vaateita huiveja ym. ei ihme jos suomaliset niitä ostaaki,
minä EN osta koska en uskalla kuvan perusteella ostaa, ja muutenki huijarit vaanii verossa, voi rahat mennä kankkulan kaivoon, jos sinne tilitietonsa antaa,,
mä ostan kotimaasta omista suomen marketeista sen mitä tarvitsenki,En minäkään Temusta tilaisi, mutta laitoin sivun esimerkkinä,
miten huivilla voi peittää liivittömyytensä.
Itse hiukan kiusaannun siitä, kun kodin ulkopuolella kuljen
sellaisina aikoina, kun takkia ei tarvitse.
Olen aina ollut "huivihullu", niillä saa helposti asuja muunneltua.
En enää löydä kauppaa missä olisi hyvä valikoima huiveja,
mutta on niitä ehkä tarpeeksi jo nyt loppuiäksi.
Uusi huivi kyllä piristäisi ja huivi on edullisen asun "uudistaja". - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
En minäkään Temusta tilaisi, mutta laitoin sivun esimerkkinä,
miten huivilla voi peittää liivittömyytensä.
Itse hiukan kiusaannun siitä, kun kodin ulkopuolella kuljen
sellaisina aikoina, kun takkia ei tarvitse.
Olen aina ollut "huivihullu", niillä saa helposti asuja muunneltua.
En enää löydä kauppaa missä olisi hyvä valikoima huiveja,
mutta on niitä ehkä tarpeeksi jo nyt loppuiäksi.
Uusi huivi kyllä piristäisi ja huivi on edullisen asun "uudistaja".Minäki pidän huiveista, minulla onki kertyny melkonen kasa erilaisia huiveja,
-- nyt olen alkanu hillitsemään etten suinpäin enään ostelekkaa,
mutta saatan langeta ostamaan jos oikein kivan näkönen taas sattuu silmään, vanhojakaan en raski hävittää ,
niistä on hyvä valikoida tilanteeseen mieleinen,
Rintaliivien tulee olla napakasti istuvat, ei puristavat eikä liian isot, mielellään ammattitaitoisen liivimyyjän kanssa sovitetut, juuri omalle vartalotyypille sopivat. Olkainten pitää olla tarpeeksi leveät. Silloin niitten olemassaoloa ei edes huomaa, mutta ainakin liikkuessa ne tukevat , vaatteet istuvat paremmin. Ei yksillä ja samoilla rintsikoilla aina mennä, juhlapukeutuminenkin alkaa asianmukaisista alusvaatteista. Urheilurintaliivit ovat mukavia ja melkein toppimaisia löytyy, parhaat olen saanut urheiluliikkeistä, voi käyttää helletoppeinakin.
Aloittajan kysymykseen paidasta jossa on muotoitu rintaosa, en suoralta kädeltä osaa vastata, mutta ainakin alushameita on sentyyppisiä, minullakin joskus ollut.
Laamapaitoja löytyy ainakin Tamsilkin nettikaupasta, en pitkää osoitetta saa kopsattua mutta hakusanalla löytyy. Sieltä löytyy paljon lähivaatteita, uusi kiva sana alusvaatteille! Puuvillan lisäksi on bambua, erittäin pehmeää ja miellyttävää iholle. Pakkasulkoilussa merinovillainen pitkähihainen ja -lahkeinen kerrasto on paras, päälle tuulenpitävää . Minulla vanha lasketteluhaalari toimii hyvin lenkeillä, untuvatakki muuten ja tähtien tutkimiseen pakkasiltana ikivanha lammaskelsiturkki.
Paloman tapaan sisällä hipsuttelen mielelläni villaisessa mekossa ja palksuissa sukkahousuissa tai legginnseissä, Collegevaatteet eivät mielestäni ole kivoja sisällä eivätkä lämmmitä samoin kuin villainen neulemekko.- Anonyymi00039
Pilkkihaalarissa tarkenee, huopatossut jalkaan. Kunnon pässinpökkimät välihousut ja villapaita alle, niiden alle pitkä kerrasto. Voi kun sais vielä flanellisia pitkiä kalsareita. Ja karvahattu ja karvarukkaset.
- Anonyymi00040
Saa niitä ja raappahousujakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882314580Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1333807Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3233410Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202138Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli701755Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2001631- 831461
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte161439Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361352Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.861184