Setää ei todellakaa kiinnosta jonot ja niide persettä ja sellaset jotka on joutunu imee isäsä kusista Keskijalkaa ja setä on aito hetero ja heterona pysyy
Tiedotus Heinolan neitoset
32
133
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tapaaminen voidaa sopia millo vaa ja setä tulee paikalle kuha oot todistanu että oot aito neitone
- Anonyymi00003UUSI
Tapaamista ei ole koskaan tule kun setä on alkanut jänistämään joka kerta
- Anonyymi00002UUSI
Kuinka pieni kulli sulla on?
- Anonyymi00004UUSI
Sedä muna on söpö ja normaali ja toimii hyvi
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sedä muna on söpö ja normaali ja toimii hyvi
Kyllä varmaankin voi toimia hyvin. Varsinkin kustessa. Mutta kuitenkin suurin osa kusesta tipahtelee suoraan kengille. Ja arvaa mikä kusen haju, kun setä lompsii Ärrälle?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä varmaankin voi toimia hyvin. Varsinkin kustessa. Mutta kuitenkin suurin osa kusesta tipahtelee suoraan kengille. Ja arvaa mikä kusen haju, kun setä lompsii Ärrälle?
Änkytä itestäs ja siitä mite imet isäs kusista keskijalkaa ku veljes kahtoo vieres ja sä et pimees erottais veljees persereikää neitose pimpsuaksta jos veljelläs ois peruukki ja hame pimees
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Änkytä itestäs ja siitä mite imet isäs kusista keskijalkaa ku veljes kahtoo vieres ja sä et pimees erottais veljees persereikää neitose pimpsuaksta jos veljelläs ois peruukki ja hame pimees
Erehdyitköhän henkilössä? Ei ole isää, eikä ole veljiä. No harmi!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Erehdyitköhän henkilössä? Ei ole isää, eikä ole veljiä. No harmi!
Sä etit pojista seuraa ja muistelet sitä ku jouduit imee isäs kusista keskijalmaa
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sä etit pojista seuraa ja muistelet sitä ku jouduit imee isäs kusista keskijalmaa
Keskijalma. Puhutkohan nyt aloittajasta vai kommentoijista? Kovin epäselvästi esität noita ajatuksiasi?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Keskijalma. Puhutkohan nyt aloittajasta vai kommentoijista? Kovin epäselvästi esität noita ajatuksiasi?
Puhui mitä toi vähä-älyne tekee kusipää
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Noi vähä-älyset haistelee veljesä boxereita ja runkkaa ku tietävät millo veli on saanu naista ja niille on naurettu ku niillä oli kerra päällä Paavo Pesusieni boxerit
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Puhui mitä toi vähä-älyne tekee kusipää
Edelleenkään ei käy selville, että kuka on aloittaja ja kuka on kommentoija ja kuka on vähä-älyinen kusipää. Vaikuttaisi, että tuo kirjoittaja virheellisellä Suomen kielellä olisi kaiken pahan takana. Voisitko seuraavan lauseesi kirjoittaa selkeämmällä ja ymmärrettävämmällä tekstillä?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Edelleenkään ei käy selville, että kuka on aloittaja ja kuka on kommentoija ja kuka on vähä-älyinen kusipää. Vaikuttaisi, että tuo kirjoittaja virheellisellä Suomen kielellä olisi kaiken pahan takana. Voisitko seuraavan lauseesi kirjoittaa selkeämmällä ja ymmärrettävämmällä tekstillä?
Mä homo puhui tosta kusipäästä joka piipittää kello 2026-02-06 17:01:47 paina jo se kalloos
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mä homo puhui tosta kusipäästä joka piipittää kello 2026-02-06 17:01:47 paina jo se kalloos
Miksi sinun, sedän sininen nimimerkki on taas estettynä? Eihän täältä ilman sinistä nimimerkkiä saa mitään, varsinkaan neitosia. Mutta joku homopoika voisi löytyäkin ilman sinistä nimimerkkiä kirjoittavalle. Ja vielä olisi tarjolla varmaankin joitakin vanhempia karvaperseneitosia.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi sinun, sedän sininen nimimerkki on taas estettynä? Eihän täältä ilman sinistä nimimerkkiä saa mitään, varsinkaan neitosia. Mutta joku homopoika voisi löytyäkin ilman sinistä nimimerkkiä kirjoittavalle. Ja vielä olisi tarjolla varmaankin joitakin vanhempia karvaperseneitosia.
Änkytä itestäs ja mä en oo setä ku mulla ei oo sinistä nimimerkkiä ka eti sä seuraa vaa homoista ja muistelen mite isäs pakotti sua imee kusista keskijalkaa ku veljes oli veiressä ja sano että älä kerro mutsille ku se ei ymmärrä ja sä muistelet tota kusipää ja etit seuraa ja kosketat keskijalkaas
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Mä homo" kirjoitit, siis itsekin myönsit olevasi homo.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
"Mä homo" kirjoitit, siis itsekin myönsit olevasi homo.
Änkytä itestäs vaa vähä-älyne ja kuvittele isäs keskijalka suuhu ja mite se haisee kuselle
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Änkytä itestäs vaa vähä-älyne ja kuvittele isäs keskijalka suuhu ja mite se haisee kuselle
Raunopa tuntuu tietävän, että mille maistui isäsi kusijalka, kun jatkuvasti piipität siitä samasta asiasta. Omaa isääni en nähnyt koskaan. Saattoi olla varmaan sama isä, kuin on Raunolla.
Miksi aloit piipittämään kusijalasta? Mukavanpi oli kuulla juttuja keksijalasta. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Raunopa tuntuu tietävän, että mille maistui isäsi kusijalka, kun jatkuvasti piipität siitä samasta asiasta. Omaa isääni en nähnyt koskaan. Saattoi olla varmaan sama isä, kuin on Raunolla.
Miksi aloit piipittämään kusijalasta? Mukavanpi oli kuulla juttuja keksijalasta.Mä en oo setä vaa pikku pillu neitone ja sä se oot imeny isäs kusista keskijallaa ju veljes kahto ja nii ei oo ikinä käyny sedälle vaa sulle ja setää kiinnostaa vaa aidot neitoset
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mä en oo setä vaa pikku pillu neitone ja sä se oot imeny isäs kusista keskijallaa ju veljes kahto ja nii ei oo ikinä käyny sedälle vaa sulle ja setää kiinnostaa vaa aidot neitoset
OLETKO KENTIES ANNA 11V? JOKA IMET "KESKIJALLAA"?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
OLETKO KENTIES ANNA 11V? JOKA IMET "KESKIJALLAA"?
HARMI, KUN ANNA EI OSAA KIRJOITTAA!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
HARMI, KUN ANNA EI OSAA KIRJOITTAA!
Änkytä itestäs vois vaikka alkaa kahtoo muumeja ku oon pikku pillu neitone ja täällä on vaa vähä-älyisii kusipäitä
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Änkytä itestäs vois vaikka alkaa kahtoo muumeja ku oon pikku pillu neitone ja täällä on vaa vähä-älyisii kusipäitä
Ei hyvä setä kannata katsoa muumeja, kun niillä, muumeilla ei ole persettä. Siksipä muumit ovat noin paksuja, kun eivät pysty paskantamaan ilman persettä!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei hyvä setä kannata katsoa muumeja, kun niillä, muumeilla ei ole persettä. Siksipä muumit ovat noin paksuja, kun eivät pysty paskantamaan ilman persettä!
Kyllä huomaa että säki kuulut laitoksee onneks mä sentää oon tervejörkine ja tiiän mikä on totta ja että oon aito pikku pillu neitone joka tykkää muumeista ja että mulla on hyvä rakstava perse jossa ketää ei haukut vammaseks tai muuta
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kyllä huomaa että säki kuulut laitoksee onneks mä sentää oon tervejörkine ja tiiän mikä on totta ja että oon aito pikku pillu neitone joka tykkää muumeista ja että mulla on hyvä rakstava perse jossa ketää ei haukut vammaseks tai muuta
Hyvä, että löytyy "tervejörkinen"
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hyvä, että löytyy "tervejörkinen"
Onpas taas Rauno päissään! Ei noin päissään saa neitosia. Millainenhan lienee rakstava perse?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onpas taas Rauno päissään! Ei noin päissään saa neitosia. Millainenhan lienee rakstava perse?
Änkytä itesätäs vaa ja piti ukee perhe muuta sä vähä-älyme et tajuu ja mä en oo setä va a neitone ja meidä perheessä ei haukuta vammaseks ja pakoteta imee kusista munaa
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Änkytä itesätäs vaa ja piti ukee perhe muuta sä vähä-älyme et tajuu ja mä en oo setä va a neitone ja meidä perheessä ei haukuta vammaseks ja pakoteta imee kusista munaa
itesätäs, ukee, vähä-älyme. Mene apukouluun.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
itesätäs, ukee, vähä-älyme. Mene apukouluun.
Mee nuolee isäs kusista keskijalkaa joka haisee myös su paskalle kusipää
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jos nyt Rauno noin kommentoit itsestäsi, niin unohda koko seuranhaku. Ei ole Heinolassa niin pöljää neitosta, joka lähtisi sinun matkaan lenkkasemaan jalkaisin pitkin Heinolan katuja. Menisit juuri Iloiseen Kulkijaan, niin sieltä voisi löytyä? Mutta onko porttikielto noin rumalle miehelle?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei ole isää!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jos nyt Rauno noin kommentoit itsestäsi, niin unohda koko seuranhaku. Ei ole Heinolassa niin pöljää neitosta, joka lähtisi sinun matkaan lenkkasemaan jalkaisin pitkin Heinolan katuja. Menisit juuri Iloiseen Kulkijaan, niin sieltä voisi löytyä? Mutta onko porttikielto noin rumalle miehelle?
Sä se ruma ooy ja mä en oos etä ja setä on komee kute elvis vaikka ei oo yhtä isoo keskijalkaa ku tummlla miehillä ja setä saa seuraa kyl oikeesta elämässä ja neljä neitosta tuli raskaaksi sedälle ku sedä housuista lenti spermat ku sedällä seiso ku s ekahto niitä ja ne yritti saada sedältä rahaa homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1564362Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville714089Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.123264Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1292888- 1832587
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa391727Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka581494- 671485
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1141183IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih181165