Olipas poisto

Lähti aloitukseni kuin pieru saharassa. Kuului vaan phiu ja se katosi.

Mikä poistobotti pitää sanaa persjantai poiston arvoisena? Tyhmä botti.

26

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Koko palsta on ihan sekaisin 🙄

Aletheias

• UUSI

Juu .. huomasin persikat. Vellikello oli tulvillaan niitä.

• Anonyymi00002
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu .. huomasin persikat. Vellikello oli tulvillaan niitä.

Raivostuttava ilmiö. Nyt onneksi näyttäisi rauhoittuneen mutta lienee poistobotti napannut jo perjantaipullosta, kun poistelee mitä sattuu.

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Raivostuttava ilmiö. Nyt onneksi näyttäisi rauhoittuneen mutta lienee poistobotti napannut jo perjantaipullosta, kun poistelee mitä sattuu.

Aletheias

Oih.. pitäisiköhän meidän ottaa mallia boistobotista. Naukku perjantaipullosta..? Kyllähän tässä voisi kai yhden rommikolan vetäistä huiviin. Sinä tosin taisit olla punaviini-ihmisiä .. vai muistanko väärin?

• Anonyymi00004
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Oih.. pitäisiköhän meidän ottaa mallia boistobotista. Naukku perjantaipullosta..? Kyllähän tässä voisi kai yhden rommikolan vetäistä huiviin. Sinä tosin taisit olla punaviini-ihmisiä .. vai muistanko väärin?

Muistat aivan oikein, punaviini on paheeni 😍 Tai no pahe ja pahe, jouluna viimeksi juonut punaviiniä tai ylipäätään alkoholia niin ehkei tuo niin paha pahe ole 😊 Mutta rakastan punaviiniä ❤️

Pumaviini siis maistuisi, harmi kun ei ole kotona ja kohta lähden salille, niin jäänee toiseen kertaan mutta kippistelen kanssasi virtuaalisesti virtuaalipunkulla 😁

Aletheias

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Muistat aivan oikein, punaviini on paheeni 😍 Tai no pahe ja pahe, jouluna viimeksi juonut punaviiniä tai ylipäätään alkoholia niin ehkei tuo niin paha pahe ole 😊 Mutta rakastan punaviiniä ❤️

Pumaviini siis maistuisi, harmi kun ei ole kotona ja kohta lähden salille, niin jäänee toiseen kertaan mutta kippistelen kanssasi virtuaalisesti virtuaalipunkulla 😁

Aletheias

Mulla on vielä pari litraa punkkua. 🫠

>simiti<

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Aletheias

Minä toteutin jo ja täytin lasini rommikolalla. Joten virtuaalinen kippis sinullekin. Nauti salilla reuhtomisesta. Minä lööböilen si sunkin puolesta.

Olen ansainnut rentoutumiseni.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä toteutin jo ja täytin lasini rommikolalla. Joten virtuaalinen kippis sinullekin. Nauti salilla reuhtomisesta. Minä lööböilen si sunkin puolesta.

Mokomakin cityhiiri! Mulla on 10Km Alkoon, niin en jaksanut lompsia rommikauppaan asti. Mutta toki olen iloinen kun pääset maistelemaan mahtavaa tynnyristä makua imenyttä juomaa.

Aikoinaan lekuri tuumasi diapeteksen todettuaan, että nyt et enää juo kaljaa. Haet sitä rommia ja lantrinkina light kolaa.

>simiti<

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mokomakin cityhiiri! Mulla on 10Km Alkoon, niin en jaksanut lompsia rommikauppaan asti. Mutta toki olen iloinen kun pääset maistelemaan mahtavaa tynnyristä makua imenyttä juomaa.

Aikoinaan lekuri tuumasi diapeteksen todettuaan, että nyt et enää juo kaljaa. Haet sitä rommia ja lantrinkina light kolaa.

>simiti<

Noh.. sokeritonta kolaa mä lantraankin rommilla. Onhan nuo mun sokerit olleet sen verran kakkostyyppiin viittavia.
        Onnekseni maksa ei pauku enää. Ottivat multa tietämättäni myös jonkun alkoholin kulutusta mittaavan verikokeen kun maksa poksui.
        Tulos oli se, että ole kohtuukäyttäjä, mikä ei selittänyt maksa-arvojani.

Sain sen poksumisen loppumaan kun lopetin erään unen tuottoa lisäävän lääkkeen. Ei siis johtunu alkosta lainkaan.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Aletheias

Pumaviini... Jetsulleen oikea valinta 😂

Tiiät kyllä kuka.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Noh.. sokeritonta kolaa mä lantraankin rommilla. Onhan nuo mun sokerit olleet sen verran kakkostyyppiin viittavia.
        Onnekseni maksa ei pauku enää. Ottivat multa tietämättäni myös jonkun alkoholin kulutusta mittaavan verikokeen kun maksa poksui.
        Tulos oli se, että ole kohtuukäyttäjä, mikä ei selittänyt maksa-arvojani.

Sain sen poksumisen loppumaan kun lopetin erään unen tuottoa lisäävän lääkkeen. Ei siis johtunu alkosta lainkaan.

Niin. Ei mulla maksa-arvoista ollut kiinni, mutta kun kalja on käytännösssä sokeria.

Hirmu homma oli opetella erilainen ruokavaliokin. Ei haittaa. Nyt osaan tehdä monipuolisempaa ja usko tai älä, niin maukkaampaa ruokaa.

Tietenkään kohtuus ei riitä, niin teen myös vähärasvaisempaa ruokaa.

>simiti<

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mulla on vielä pari litraa punkkua. 🫠

>simiti<

Nyt iski punkkukateus 😅

Aletheias

• Anonyymi00013
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hyvin tehty ja kippikset sinne! 🥂

Olet takuulla ansainnut rebtoutumisesi! 🤗 Nyt lähden hikoilemaan ja sitten rojahdan sohvalle minäkin loppuillaksi.

Aletheias

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pumaviini... Jetsulleen oikea valinta 😂

Tiiät kyllä kuka.

Hah, sattuipa sopiva kirjoitusvirhe 😂

Aletheias

• UUSI

Hyvä kysymys — kuulostaa siltä, että jokin automaattinen moderointijärjestelmä tai botti on tulkinnut sanan “persjantai” virheellisesti sopimattomaksi.

Todennäköisesti kyseinen poistobotti ei oikeasti “ymmärrä” kieltä kontekstissa, vaan toimii yksinkertaisilla sääntöpohjaisilla suodattimilla. Tässä todennäköisimpiä syitä:

Osittainen sanasuodatus:
      Sana “persjantai” sisältää merkkijonon “pers…”, joka voi osua samaan suodatussääntöön kuin rumasana “perse”. Jos botti ei huomioi sanan loppuosaa, se saattaa liputtaa koko sanan.
      Heikko morfologinen tunnistus:
      Monet englanninkieliset tai yksinkertaiset kielimallit eivät erota suomen sanoja tai taivutuksia, vaan tarkistavat vain tiettyjä kirjainyhdistelmiä.

Kontekstin puute:
      Jos botti ei analysoi lauseen merkitystä, se ei tiedä, että “persjantai” on huumoripitoinen tai tahallinen muunnos sanasta “perjantai”, ei loukkaus.

Eli lyhyesti: todennäköisesti mikä tahansa automaattinen sanasuodatin, joka etsii kiellettyjä merkkijonoja ilman kielikohtaista kontekstitulkintaa, voisi virheellisesti poistaa sen.

Haluatko, että autan selvittämään, miten tällaiset bottisuodattimet voisi kouluttaa tai säätää niin, etteivät ne tee tällaista virhetulkintaa?

• UUSI

Ja minä en aio tämän enempää auttaa aiheessa, mutta kopioin tällä kertaa chatgpt:n vastauksen kysymykseen.

• UUSI
        scrg kirjoitti:

Ja minä en aio tämän enempää auttaa aiheessa, mutta kopioin tällä kertaa chatgpt:n vastauksen kysymykseen.

Heh.. sinähän varsinainen olet. Se persjantai oli otsikossa, siksi kai lähtikin niin nopeasti.

Onhan se hittolainen vieköön kumma homma jos ihan kieli keskellä suuta pitää koko ajan kirjoittaa.

Mielestäni poistobotilla on pipo turhan kireällä. :)

• Anonyymi00003
      UUSI

"pieru kuin Bitcoin"?

• Anonyymi00005
      UUSI

Ällös pirpana välitä. Pääsit helpolla. Minä kirjoitin niin lähti viesti, kunnia, rahat, naapuri ja kalsaritkin.

Sellaista se välillä on täällä palstalla, mutta ottakaamme riski kunnian tähden.

>simiti<

• UUSI

Rahaton ja kunniaton simiti ilman kalsareita.. sen kun näkisi niin siinäpä olisi kummasteltavaa.

Kuis sinä olet jaksellut?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Rahaton ja kunniaton simiti ilman kalsareita.. sen kun näkisi niin siinäpä olisi kummasteltavaa.

Kuis sinä olet jaksellut?

Noh joo. Paremmin mitä yksi entinen työkaverini. Hänellä todettiin syöpä ja nyt oli todettu, ettei enää ole mitään tehtävissä.

Jos nyt voinnistani muuten, niin aika samana on pysynyt vanhenemista lukuunottamatta. Mun aivolommohan on ja pysyy hyvässä ja pahassa. Mutta ei lommoudu enempää.

Muuten elossa on samaa erakoitumista kuin ennenkin. Ei tartte tulla kiljumaan mun oven taakse prk!

>simiti<

• Anonyymi00007
      UUSI

peru-mersu,pystysilä Väyrunen, joiaet pomppii kuin Ford-A mallissa pää iskeytyy auton kattoon jos tulee joku pomppu... ja niin...

Ralliautojen hypyt se sitten...

• UUSI

Harmittavaa! Kun on viitsinyt vaivautua tekemään aloituksia ja/ tai vastaamaan pitkän kaavan kautta, niin se viesti poistetaan alta nanosekunnin. Todellä ärsyttävää!

Olen samaa mieltä, tyhmä botti! 🤔🤖

• UUSI

Kun vastasin nakki galluppiin niin viestini poistettiin melkein heti

• Anonyymi00015
        UUSI

Noh nyt tuolla on makkaragalluppi meneillään, siihen ehtii vielä vastailemaan, tosin naisille mutta vastaa vaikka jonkun toisen puolesta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      158
      4505
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      71
      4249
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      3406
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      131
      3018
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      187
      2729
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      39
      1777
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      69
      1532
    8. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      59
      1513
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      116
      1243
    10. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      18
      1185
    Aihe