Äidin päivystysreissusta tulikin satojen kilometrien ambulanssiralli, joka päättyi kuolemaan

Anonyymi-ap

toisella paikkakunnalla. Hyvinvointialueet joutuvat kuljettamaan potilaita vuodeosastohoitoon kauas kotoa, jos tilaa ei löydy lähempää.
(YLE uutisoi jo 2024)
Kuinka paljon lisää tulee näitä hallituksen päätöksien surullisia
seurauksia ? Kuinka paljon on jo tullut ?

12

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sosedemoporukka käytti rahat paperinsiirtäjähimmeleiden ja toverien elättämiseen

      • Anonyymi00008

        Kepu oli pääarkkitehti ja Kiuru avusti.


    • Anonyymi00002

      Pohjois-Suomessa on suljettu hoivalaitos/hoivalaitoksia.
      Vanhus joutuu kauas kotipaikkakunnaltaan, kauan läheisistään.

    • Anonyymi00005

      Yksikin hoivalaitos suljettiin vanhuksille ei oltu edes kerrottu minne
      heitä lähdetään viemään.

    • Anonyymi00006

      Minkälainen h****tti tässä on edessä jos ei kuole kotona laakista ?

    • Anonyymi00007

      No, kun Ukraina on ollut suomalaisille tärkeämpi kuin oma maa ja kansa. Kun rahat on lähetetty sinne, ei uutta rahaa tyhjästä nyhjästä.

    • Anonyymi00009

      Meillä on aina sairaalat ja läjärit olleet kymmenien ja satojenkin kilometrien päässä, samoin lasten perheet.Suomi on harvaan asuttu. ei jokaisen lähellä voi olla kaikkia palveluita muutamaa ihmistä varten. On itse muutettava lähelle oalveluita.

    • Anonyymi00010

      Pitääkö hallituksen harventaa sairaalaverkostoa entisestäänkin ???

      Juuso oli vastuussa siitä, mutta pakeni vastuuta.

      • Ilmeisesti Juuso joutui ministerinä tekemään jotain, omia ajatuksiaan vastaisia.
        Lisäksi hänhän on lapsensa omaishoitaja.
        En tiedä, mutta julkisuudesta lukemieni tietojen perusteella tulin siihen ajatukseen, ettei hän kyennyt hyväksymään kaikkea, mitä edellytettiin hänen tekevän.

        Sisäinen ristiriita vei hänet burnout´iin. Tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.
        Hänen ei koskaan olisi pitänyt ottaa ko. pestiä vastaan. On kovin tuulinen paikka tänä päivänä
        .


      • Anonyymi00011
        Eliaana kirjoitti:

        Ilmeisesti Juuso joutui ministerinä tekemään jotain, omia ajatuksiaan vastaisia.
        Lisäksi hänhän on lapsensa omaishoitaja.
        En tiedä, mutta julkisuudesta lukemieni tietojen perusteella tulin siihen ajatukseen, ettei hän kyennyt hyväksymään kaikkea, mitä edellytettiin hänen tekevän.

        Sisäinen ristiriita vei hänet burnout´iin. Tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.
        Hänen ei koskaan olisi pitänyt ottaa ko. pestiä vastaan. On kovin tuulinen paikka tänä päivänä
        .

        .Luin jostain että äitinsä omaishoitaja.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        .Luin jostain että äitinsä omaishoitaja.

        Tarkistin asian. Olet oikeassa, näin se oli.


      • Anonyymi00012
        Eliaana kirjoitti:

        Ilmeisesti Juuso joutui ministerinä tekemään jotain, omia ajatuksiaan vastaisia.
        Lisäksi hänhän on lapsensa omaishoitaja.
        En tiedä, mutta julkisuudesta lukemieni tietojen perusteella tulin siihen ajatukseen, ettei hän kyennyt hyväksymään kaikkea, mitä edellytettiin hänen tekevän.

        Sisäinen ristiriita vei hänet burnout´iin. Tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.
        Hänen ei koskaan olisi pitänyt ottaa ko. pestiä vastaan. On kovin tuulinen paikka tänä päivänä
        .

        Itse hän on osansa valinnut, liittynyt PS:ään.
        Ei hänen burn-outinsa mistään sisäisistä ristiriidoista tullut,
        vaan siitä, että PS petti äänestäjänsä, Juuso ei voinut olla tietämättä PS:n tavoitteita,
        joita hänkin ajoi ja halusi leikata soten torsoksi
        ja kun hän sai kritiikkiä päätöksistään hän "sairastui".

        Ei ole pakko olla persu.
        Voi valita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe