toisella paikkakunnalla. Hyvinvointialueet joutuvat kuljettamaan potilaita vuodeosastohoitoon kauas kotoa, jos tilaa ei löydy lähempää.
(YLE uutisoi jo 2024)
Kuinka paljon lisää tulee näitä hallituksen päätöksien surullisia
seurauksia ? Kuinka paljon on jo tullut ?
Äidin päivystysreissusta tulikin satojen kilometrien ambulanssiralli, joka päättyi kuolemaan
12
181
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sosedemoporukka käytti rahat paperinsiirtäjähimmeleiden ja toverien elättämiseen
- Anonyymi00008
Kepu oli pääarkkitehti ja Kiuru avusti.
- Anonyymi00002
Pohjois-Suomessa on suljettu hoivalaitos/hoivalaitoksia.
Vanhus joutuu kauas kotipaikkakunnaltaan, kauan läheisistään. - Anonyymi00005
Yksikin hoivalaitos suljettiin vanhuksille ei oltu edes kerrottu minne
heitä lähdetään viemään. - Anonyymi00006
Minkälainen h****tti tässä on edessä jos ei kuole kotona laakista ?
- Anonyymi00007
No, kun Ukraina on ollut suomalaisille tärkeämpi kuin oma maa ja kansa. Kun rahat on lähetetty sinne, ei uutta rahaa tyhjästä nyhjästä.
- Anonyymi00009
Meillä on aina sairaalat ja läjärit olleet kymmenien ja satojenkin kilometrien päässä, samoin lasten perheet.Suomi on harvaan asuttu. ei jokaisen lähellä voi olla kaikkia palveluita muutamaa ihmistä varten. On itse muutettava lähelle oalveluita.
- Anonyymi00010
Pitääkö hallituksen harventaa sairaalaverkostoa entisestäänkin ???
Juuso oli vastuussa siitä, mutta pakeni vastuuta.Ilmeisesti Juuso joutui ministerinä tekemään jotain, omia ajatuksiaan vastaisia.
Lisäksi hänhän on lapsensa omaishoitaja.
En tiedä, mutta julkisuudesta lukemieni tietojen perusteella tulin siihen ajatukseen, ettei hän kyennyt hyväksymään kaikkea, mitä edellytettiin hänen tekevän.
Sisäinen ristiriita vei hänet burnout´iin. Tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.
Hänen ei koskaan olisi pitänyt ottaa ko. pestiä vastaan. On kovin tuulinen paikka tänä päivänä
.- Anonyymi00011
Eliaana kirjoitti:
Ilmeisesti Juuso joutui ministerinä tekemään jotain, omia ajatuksiaan vastaisia.
Lisäksi hänhän on lapsensa omaishoitaja.
En tiedä, mutta julkisuudesta lukemieni tietojen perusteella tulin siihen ajatukseen, ettei hän kyennyt hyväksymään kaikkea, mitä edellytettiin hänen tekevän.
Sisäinen ristiriita vei hänet burnout´iin. Tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.
Hänen ei koskaan olisi pitänyt ottaa ko. pestiä vastaan. On kovin tuulinen paikka tänä päivänä
..Luin jostain että äitinsä omaishoitaja.
Anonyymi00011 kirjoitti:
.Luin jostain että äitinsä omaishoitaja.
Tarkistin asian. Olet oikeassa, näin se oli.
- Anonyymi00012
Eliaana kirjoitti:
Ilmeisesti Juuso joutui ministerinä tekemään jotain, omia ajatuksiaan vastaisia.
Lisäksi hänhän on lapsensa omaishoitaja.
En tiedä, mutta julkisuudesta lukemieni tietojen perusteella tulin siihen ajatukseen, ettei hän kyennyt hyväksymään kaikkea, mitä edellytettiin hänen tekevän.
Sisäinen ristiriita vei hänet burnout´iin. Tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.
Hänen ei koskaan olisi pitänyt ottaa ko. pestiä vastaan. On kovin tuulinen paikka tänä päivänä
.Itse hän on osansa valinnut, liittynyt PS:ään.
Ei hänen burn-outinsa mistään sisäisistä ristiriidoista tullut,
vaan siitä, että PS petti äänestäjänsä, Juuso ei voinut olla tietämättä PS:n tavoitteita,
joita hänkin ajoi ja halusi leikata soten torsoksi
ja kun hän sai kritiikkiä päätöksistään hän "sairastui".
Ei ole pakko olla persu.
Voi valita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592