Ehkä kaikki on tullut

Anonyymi-ap

nyt sanotuksi ja luut järsitty ja kaluttu mauttomiksi. Kai se tarkoittaa loppua.

20

240

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Vaikee sanoo, sinä sen tiiät onko.

• Anonyymi00016
        UUSI

Sama. Koska mä tykkään vieläkin.

• Anonyymi00002
      UUSI

Siltä se on tuntunut.

• Anonyymi00004
      UUSI

Hyvä juttu jos jutut on juteltu.

• Anonyymi00005
      UUSI

Eiköhän se ole niin....loppu häämöttää...

• Anonyymi00006
      UUSI

Itel olis paljonki sanottavaa ollut viel, mut... Mun loppuni taitaa olla enkä saanu sanottua tärkeimpiä, etenkään en ikinä saanu kuulla niit mitkä oli mulle tärkeimpii mitä ootin vaan et kuulisin 💔😢💔

• Anonyymi00007
      UUSI

Ehkä se voi olla ystävyyden alku?

• Anonyymi00010
        UUSI

Ei taida onnistua

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei taida onnistua

Minkä takia ei?

• Anonyymi00008
      UUSI

Mua vähän naurattaakin tää. Kaksi aikuista ihmistä vähän flirttailee ja ihmiset ympärillä varmaan luulee, et meillä on ollut s€ksisuhde. Olisi yhtä hyvin voinut olla, nyt mua pidetään kevytkenkäisenä, vaikka en ole edes tehnyt mitään.

• Anonyymi00012
        UUSI

Kuulostat jo aika kevytkenkäiseltä kirjoituksesi perusteella.

• Anonyymi00015
        UUSI

Toisilla on likainen mielikuvitus.

• Anonyymi00009
      UUSI

Mitään ei ole ääneen sanottu. Minä olen kirjoitellut ja hän hyvin vähän.

• Anonyymi00011
      UUSI

Jep, mikään ei edes alkanut, niin mitään ei menetetty, mutta ei voitettukaan.

• Anonyymi00013
      UUSI

Loppu on aina uusi alku. Kun luut on kaluttu loppuun, niin jätä ne pois, ja siirry uusiin meheviin luihin. Tottakai se pelottaa jättää se turvallinen luu, mutta kyllä niitä on uusiakin. Ei tarvitse pitää kiinni vanhasta siinä pelossa, että jää ilman luuta kokonaan.

• Anonyymi00017
        UUSI

Se on lopulta helpotus, jos vanhan luun järsiminen ei tuottanut tyydytystä, niin uusi on aina uusi.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se on lopulta helpotus, jos vanhan luun järsiminen ei tuottanut tyydytystä, niin uusi on aina uusi.

Bon apetit!!!

• Anonyymi00019
        UUSI

Uusia parempia

• Anonyymi00020
      UUSI

Luusoppaa keitteleen sitten ryhdyt. Hyvät mausteet joukkoon niin kyllä maistuu.

• Anonyymi00021
      UUSI

Siellä missä on loppu, siinä ihan lähellä on myös uusi alku.

-Joskus elämä ja aika kuluttaa ihmistä. Vaikka olisin halunnut toimia paremmin, en enää jaksanut. Ei se tarkoita ettenkö sisimmässäni olisi halunnut. Läheisiä kuoli ja oma sairastuminen pysäytti.

- On ollut pakko totutella uuteen elämän vaiheeseen
      yksin.

✨️ levollista yötä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      62
      6888
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      357
      5978
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      54
      3324
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      3029
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      190
      1562
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      17
      1298
    7. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      18
      1026
    8. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      59
      978
    9. Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!

Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv
      Tv-sarjat
      1
      930
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      897
    Aihe