Törkyturpa on palkittu rehellisyydestä ja lieksaan positiivisen kuvan tuomisesta kaupungin toimesta. Törkyturpa on aina iloinen, positiivinen ja ei hetkähdä Jatkiksen haukulstakaan. Onnea tökis olet sen ansainnut :)
Törkyturvalle stipendi lieksan kaupungilta
23
395
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hienoa ette kaupunki usko näitä Jatkiksen mustamaalauksia vaan näkee niiden läpi. Tökis on reipas ja suoraselkäinen mies. Ei ole koskaan valehdellut edes puolta sanaa.
- Anonyymi00002
Jatkis on kuulemma yrittänyt ostaa törkyturvan yamalin miehistöön, mutta törkyturpa ei ole ottanut diiliä koska jatkis tarjosi maksuksi rublia ja niitäkin hävyttömän vähän.
Itsehitsattu BMW 535 työsuhde pakukaan ei törkyturpaa sytyttänyt, vaan hän jatkaa itsenäisenä yamalin asioiden tiedottajana ja kirjeenvaihtajana.
Stipendi meni aivan oikealle henkilölle!
- Anonyymi00003
Onse törkyturpa taas kiitteelee itseensä ja kehuu. Ja ei kerro jotta on käynyt venäjältä hakemassa palkkansa ruplissa. Ei puolta sana muka vvahhetta??? Selitä sitten bmw 535.
- Anonyymi00004
Yhtään 535 bmw pakettiauto ei ole rekisterissä. Jos tökisitse eiole rekisteröinyt. Ja onhan jamalissa tökis kuulemma romutynnyreistä hitsannut sukellusveneen. Josta on kertonut. Joten onkai hitsannut bm535 bmw pakun. Tosin en luottaisi hänen hitsaussaumoihin. Hänelle 5sauma on 2alle ja 3 pääle. Se on hänelle 5.
Nämä palkinnot ja muut valheet ovat vaan sairaan mielen houreita. Jos hän on itselleen antanut ruplia niin eipitäsi kehua. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yhtään 535 bmw pakettiauto ei ole rekisterissä. Jos tökisitse eiole rekisteröinyt. Ja onhan jamalissa tökis kuulemma romutynnyreistä hitsannut sukellusveneen. Josta on kertonut. Joten onkai hitsannut bm535 bmw pakun. Tosin en luottaisi hänen hitsaussaumoihin. Hänelle 5sauma on 2alle ja 3 pääle. Se on hänelle 5.
Nämä palkinnot ja muut valheet ovat vaan sairaan mielen houreita. Jos hän on itselleen antanut ruplia niin eipitäsi kehua.Totta kai jatkis kiistää kaiken ja haukkuu todenpuhujat.
Tarkkaan varjelee yamalin salaisuuksia.
- Anonyymi00006
Oikealle miehelle mennyt hienoa tökis olen ylpeä!
- Anonyymi00011
Luulet kaikkia kirjoittajia törkyturvaksi vaikka itsekin olen nainen niin kukahan tässä lääkkeitä kaipaisi :D
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Luulet kaikkia kirjoittajia törkyturvaksi vaikka itsekin olen nainen niin kukahan tässä lääkkeitä kaipaisi :D
Tökis tökis taas valehtelet. Tosin yritit muuttaa sukupuolesi. Se ei anna sulle aihetta puhua itsestäsi
Naisena vaikka oletkin transunasuissa. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tökis tökis taas valehtelet. Tosin yritit muuttaa sukupuolesi. Se ei anna sulle aihetta puhua itsestäsi
Naisena vaikka oletkin transunasuissa.Täällä ei valehtele muut kuin sinä ja puhu noin loukkaavasti muista. Kaikkia haukkumassa häpeäisit
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Naisena vaikka oletkin transunasuissa.Hullu tuo jatkis on, käy kaikkien silmille kuin vesikauhuinen rakki..
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta kun jatkis ei siedä naisia, muita kuin yamalin parrakkaat ja irtorintaiset aitonaiset. Sitä paitsi yamalin saunakylään on oikeilta naisilta pääsy kielletty, koska se olisi jatkiksen mielestä pervoilua.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Täällä ei valehtele muut kuin sinä ja puhu noin loukkaavasti muista. Kaikkia haukkumassa häpeäisit
Kaikkia? Sinähän valehtelet tökis kuten aina.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mutta kun jatkis ei siedä naisia, muita kuin yamalin parrakkaat ja irtorintaiset aitonaiset. Sitä paitsi yamalin saunakylään on oikeilta naisilta pääsy kielletty, koska se olisi jatkiksen mielestä pervoilua.
Miten minämuka määräisin sinun saunakylällä? Sinähän siellä määräät. Ja minä siedän naisia. Asunhan sellaisenkanssa. Päinvastoin kuin sinä. Joka olet ns korvikenaikkonen. Tosin et voi enää olla "jakorasiana" tauditkieltää.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miten minämuka määräisin sinun saunakylällä? Sinähän siellä määräät. Ja minä siedän naisia. Asunhan sellaisenkanssa. Päinvastoin kuin sinä. Joka olet ns korvikenaikkonen. Tosin et voi enää olla "jakorasiana" tauditkieltää.
Niin asutkin, nimittäin parrakkaan ja irtorintaisen "aitonaisen" kanssa.
Lisäksi sinulla on lemmikkeinä trasunasu ja otsaluunalle.
Autosi merkki on BMW 535 paku, itse hitsattu.
Asut yamalin saunakylän edustushirsitalossa pielisen rannalla.
Johdat isoa joukkoa parrakkaita aitonaisia (ent. bemaripoikia) joita majoitat yamalin kerrostaloissa.
Kyllä täällä jatkis sinun asiasi tiedetään tasan tarkkaan, ihan turha sinun on kierrellä ja eksyttää! - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin asutkin, nimittäin parrakkaan ja irtorintaisen "aitonaisen" kanssa.
Lisäksi sinulla on lemmikkeinä trasunasu ja otsaluunalle.
Autosi merkki on BMW 535 paku, itse hitsattu.
Asut yamalin saunakylän edustushirsitalossa pielisen rannalla.
Johdat isoa joukkoa parrakkaita aitonaisia (ent. bemaripoikia) joita majoitat yamalin kerrostaloissa.
Kyllä täällä jatkis sinun asiasi tiedetään tasan tarkkaan, ihan turha sinun on kierrellä ja eksyttää!Mulla ri nyllä ole kerrostaloa ikäväkyllä. Eikä vuokralaisia. Enkä asu jamalissa. Joten törkyturpa taas valehtelet.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mulla ri nyllä ole kerrostaloa ikäväkyllä. Eikä vuokralaisia. Enkä asu jamalissa. Joten törkyturpa taas valehtelet.
Mutta parrakasta ja irtorintaista aitonaista et kiistä...?
Etkä transunasua ja otsaluunallea...? - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta parrakasta ja irtorintaista aitonaista et kiistä...?
Etkä transunasua ja otsaluunallea...?Eikä ole irtorintaista aitoanaista. Olen kyllö monesti sinulle kertonut sen. Naisellani on aidotrinnat. Jos ymmärrät sen. Ne sinun irtorintasi ja muut härpäkkeet joita sinulla on on sinun asiasi. Mutta älä yleista sitä. Aito on aitoa. Sinä taas olit korvike joka kiersi maakuntia jakorasiana.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eikä ole irtorintaista aitoanaista. Olen kyllö monesti sinulle kertonut sen. Naisellani on aidotrinnat. Jos ymmärrät sen. Ne sinun irtorintasi ja muut härpäkkeet joita sinulla on on sinun asiasi. Mutta älä yleista sitä. Aito on aitoa. Sinä taas olit korvike joka kiersi maakuntia jakorasiana.
Aitonaisilla on kyllö aina irtorinnat. Oikealla aito naisella on aidot rinnat.
Kyllä ymmärrän sen.
Mutta kun sinulla ei sitä oikeaa aito naista ole.
Sinulla on vain irtorintaisia aitonaisia.
Enkä yleista sitä. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Aitonaisilla on kyllö aina irtorinnat. Oikealla aito naisella on aidot rinnat.
Kyllä ymmärrän sen.
Mutta kun sinulla ei sitä oikeaa aito naista ole.
Sinulla on vain irtorintaisia aitonaisia.
Enkä yleista sitä.Sinä vajakki et ymmärrä ja minä ymmärrän sen. Minun aidonnaiseni tietää monilieksassa. Ja ovat nähneet hänet. Joten paskapuhetta sulta. Olethan käynyt pietarin trollitehtaan opissa. Ja ihannoit putleria. Et ole oikea suomalainen vaan venakko.ja se huvilan sinä rekensit putlerille. Et minulle.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sinä vajakki et ymmärrä ja minä ymmärrän sen. Minun aidonnaiseni tietää monilieksassa. Ja ovat nähneet hänet. Joten paskapuhetta sulta. Olethan käynyt pietarin trollitehtaan opissa. Ja ihannoit putleria. Et ole oikea suomalainen vaan venakko.ja se huvilan sinä rekensit putlerille. Et minulle.
Juu, näin aitonaisesi tokmannilla kun oli tummelin ostossa. Valitteli sinun saituuttasi kun et anna koskaan partaa ajaa, etkä uusia mekkoja ostaa. Korkokengätkin oli parrakkaalla aitonaisellasi linttaan poljetut kun et raaski uusia kenkiä parrakkaille aitonaisillesi ostaa. Valittivat myös irtorintojen epämukavuutta ja peruukin ahtautta kun et nuukuuttasi voi aitonaisillesi sopivia ostaa. Olet sinä vaan melkoinen jatkis!
On sinussa aitonaisillasi kestämistä. Antaisit niiden edes joskus ajaa partansa. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sinä vajakki et ymmärrä ja minä ymmärrän sen. Minun aidonnaiseni tietää monilieksassa. Ja ovat nähneet hänet. Joten paskapuhetta sulta. Olethan käynyt pietarin trollitehtaan opissa. Ja ihannoit putleria. Et ole oikea suomalainen vaan venakko.ja se huvilan sinä rekensit putlerille. Et minulle.
Karmeeta tekstiä rauhottusit ja ottaisit huumorilöa pumppus vielä pettää kun raivoot noin.
- Anonyymi00028
Jaa, mutta parrakas ja irtorintainen on aitonaisesi kumminkin...? 🤔
Nyt jatkis jäit valehtelusta kiinni!
- Anonyymi00029
Olemme sopineet riitamme tökiksen kanssa ja myönnän että hän on kirjoittanut aina totta
T; Aito Jatkis Jamalista
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934