Olisit voinut olla...

Anonyymi-ap

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani.

Mutta ei, olit ns. puolitonnari, puolisokea, lääkkeillä toimiva, hyväksikäytetty, häiriintynyt, henkiä ja kummituksia näkevä, vimmaisesti hihittävä iloton ihminen jonka ainoa huvi oli syöminen.

Joten se siitä, onneksi mentiin eri teille.

66

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Voi voi, vähän kuullostaa siltä et olet itsekin syyllinen hänen hirveeseen kohtaloon.

• Anonyymi00032

Mä sain elämänilon takaisin päästessäni eroon pakkomielteisestä varkaasta.

• Anonyymi00003

Vajoaa sitä kuka tahansa nainen ilottomuuteen, ja valitsee Fazerin sinisen, kun tuollaista velttoa esittelet. Ehkäpä sitä sinistä pilleriä tarvitsisit sinäkin.

• Anonyymi00004

Oletko sä sen, tyypin hovissa, joka saa tekoälynkin rehelliseksi, pyytämällä sen jauhamaan oman mielensä, valheita...

• Anonyymi00005

Taitaa ap:n miesnännit olla miehillä harvinaiset tuhattonnarin nännit. Ainakin saa kahvimaitoa nainen, mutta minä naisena kuorin kermat päältä, enkä niin välitä katsella miestä, joka pukeutuu utarevaljaisiin aamuisin.

• Anonyymi00006

Tällä miehellä on harvinainen tila, galaktorrea. Suosittelen tarkistuttamaan hormonit. Eritteen vuotaminen miesnänneistä on harvinainen, mutta kiusallinen tila ap. Kannattaa pitää mukana varapaitoja.

• Anonyymi00007

Sinulla ap on liikaa prolaktiinia. Sopii yhteen e-häiriöiden kanssa. Ei muuta kuin sinistä pilleriä popsimaan niin kyllä se siitä!

• Anonyymi00008

Kun keskustelu perustuu henkilökohtaiseen mitätöintiin, se ei enää ole keskustelua vaan yksisuuntaista purkausta. Minä en ainakaan osallistu asetelmaan, jossa tarkoitus on vähätellä toista osapuolta. Jos tavoitteena oli vuorovaikutus, tämä lähestymistapa ei vie siihen suuntaan. Jos taas tarkoitus oli pelkkä reaktio, sitä olet saanut nyt roppakaupalla ilman että siihen tarvitsee lisätä mitään.

• Anonyymi00034

Joo ei ole kehumista aloittajassakaan

• Anonyymi00009

Ymmärrän. Tässä kohtaa universumi suosittelee sinulle kahvin juomista ja katsekontaktin välttämistä mikroaaltouuniin.

• Anonyymi00010

Ap haluaa lisätä: Tämä viesti on lähetetty automaattisesta yksiköstä "Satunnaisten Ajatusten Perunankuorinta & Intergalaktinen Sukkalogistiikka Oy", joka ei ota vastuuta MISTÄÄN eikä varsinkaan tästä.

• Anonyymi00011

Mutta osaako ap lukea ja laskea? 🤔

• Anonyymi00012

Ei hallituksessa tarvitse kun tuomari hoitaa.....

• Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei hallituksessa tarvitse kun tuomari hoitaa.....

Toimaria taidat tarkoittaa

• Anonyymi00013

Ap:no parjaama nainen palkkasi yritykseni "Yllättävien Sukkien Eksistentiaalinen Tutkimuskeskus & Oy hoitamaan teaumaviestintää.

• Anonyymi00014

Ap taisi luikkia piiloon
      Hei hei ap 🥸 Minusta nuo lasit eivät koskaan sopineet sinulle

• Anonyymi00015

PÖRSSITIEDOTE
      Yllättävien Sukkien Eksistentiaalinen Tutkimuskeskus & Oy
      25.5.2026 | Helsinki

Välitön julkaisu

”Ei enää vain sukkia – vaan merkityksen kriisi kantapäässä”
      Yllättävien Sukkien Eksistentiaalinen Tutkimuskeskus & Oy (YSETKO) ilmoittaa tänään perustavansa uuden strategisen vastuullisuusohjelman, joka kohdistuu erityisesti markkinoiden pitkäaikaiseen rakenteelliseen ilmiöön:

naisia mollaavien miesten vaikutukseen sukkamarkkinoiden henkiseen ekosysteemiin

Yhtiön hallitus toteaa, että ilmiö ei ole pelkästään sosiaalinen, vaan myös materiaalinen riski, sillä se heijastuu suoraan kuluttajakäyttäytymiseen, värivalintoihin ja liian lyhyisiin lahjahankintasykleihin

• Anonyymi00016

Uusi toimenpide: “Kantapään Empatiamittari™”

YSETKO ottaa käyttöön uuden sisäisen mittarin, joka arvioi yritysviestinnän ja tuotekehityksen yhteydessä:

kyvyn ymmärtää muita ihmisiä ilman sarkasmia
        halukkuuden olla olematta internetissä ääliö
        sukkien soveltuvuuden passiivis-aggressiivisiin lahjatilanteisiin

Mittaustulokset julkaistaan jatkossa kvartaaliraportin liitteenä:
        “Toe-to-Toe Human Decency Index”

• Anonyymi00017

Markkinavaikutukset

Yhtiön mukaan naisia mollaavien miesten “segmentti” on:

korkea volyymi
        matala asiakasuskollisuus
        yllättävän suuri vaikutus siihen, miksi sukkia ostetaan viime hetkellä Prismasta sunnuntaisin

Tästä syystä YSETKO siirtää tuotekehityksen painopisteen:

“ärsytyksestä eksistentiaaliseen rauhaan”

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Markkinavaikutukset

Yhtiön mukaan naisia mollaavien miesten “segmentti” on:

korkea volyymi
        matala asiakasuskollisuus
        yllättävän suuri vaikutus siihen, miksi sukkia ostetaan viime hetkellä Prismasta sunnuntaisin

Tästä syystä YSETKO siirtää tuotekehityksen painopisteen:

“ärsytyksestä eksistentiaaliseen rauhaan”

Johdon lausunto

“Toimintamme ydin ei ole sukkien valmistus, vaan ihmisen itsensä kohtaaminen tekstiilin kautta. Jos joku kokee tarvetta vähätellä muita, suosittelemme ensisijaisesti villasukkaa ja pitkää hiljaisuutta.”

— Hallituksen kollektiivinen tietoisuus, YSETKO

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Johdon lausunto

“Toimintamme ydin ei ole sukkien valmistus, vaan ihmisen itsensä kohtaaminen tekstiilin kautta. Jos joku kokee tarvetta vähätellä muita, suosittelemme ensisijaisesti villasukkaa ja pitkää hiljaisuutta.”

— Hallituksen kollektiivinen tietoisuus, YSETKO

Tulevat tuotteet
        “Passiivisen Aggression Villasukka (anti-UV-sarkasmi)”
        “Empatiavahvistettu Merinoseos 2.0”
        “Gender Neutral Reality Check -nilkkasukat”

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tulevat tuotteet
        “Passiivisen Aggression Villasukka (anti-UV-sarkasmi)”
        “Empatiavahvistettu Merinoseos 2.0”
        “Gender Neutral Reality Check -nilkkasukat”

Disclaimer

Tiedote on osa YSETKO:n eksistentiaalista tutkimusohjelmaa eikä täytä minkään tunnetun pörssin sääntökirjaa, koska mikään pörssi ei ole vielä valmis tähän todellisuuteen.

• Anonyymi00022

Tiesitkö ap, että

Nainen™ ei käynnisty käskyllä, vaan vuorovaikutuksella.
      Suositeltu käynnistystapa:

“Hei”
      “Mitä kuuluu?”
      “Haluan kuulla mitä ajattelet, en korjata sitä”

❌ EI TUETA:

“Ootko nyt vähän yliherkkä?”
      “Kaikki naiset aina…”
      “Mun ex teki saman”

• Anonyymi00023

Nainen™ ei sisällä yksinkertaistettua tilaa.

Oletusasetukset:

monikerroksinen ajattelu
      tunteiden ja logiikan samanaikainen prosessointi
      kyky huomata sävyerot, joita et itse huomaa

⚠️ Huomio: Tämä ei ole bugi vaan ominaisuus.

• Anonyymi00024

Naisen järjestelmä on saanut seuraavat parannukset:

oikeus sanoa “ei” ilman selityspakkoa
      oikeus olla ristiriitainen ilman että se on “epäloogista”
      oikeus muuttaa mieltään ilman että se lasketaan järjestelmävirheeksi
      oikeus tulla kuulluksi ilman keskeytyksiä

• Anonyymi00025

VIRHEKOODIT

ERROR 403: Mansplaining blocked
      → Yritit selittää jotain, jota sinulta ei kysytty.

ERROR 451: Emotional labor overload
      → Liikaa oletuksia siitä, että toinen hoitaa tunnelman yksin.

ERROR 999: “Kaikki naiset” -yleistys havaittu
      → Järjestelmä siirtyy automaattisesti etätilaan.

• Anonyymi00026

HUOLTO-OHJEET

Parhaan suorituskyvyn takaamiseksi:

kuuntele enemmän kuin puhut silloin kun et ole varma
      älä oleta, kysy
      älä “voita keskustelua”, vaan ymmärrä se

Säännöllinen huolto:

kunnioitus
      tasa-arvo
      kyky myöntää “en tiedä”

• Anonyymi00027

TAKUU

Takuu raukeaa välittömästi, jos:

käyttäjää kohdellaan kuin projektia
      tunteet luokitellaan “liiallisiksi”
      feminismiä pidetään mielipideongelmana eikä ihmisoikeuskehikkona

• Anonyymi00028

LOPPUHUOMAUTUS

Nainen™ ei ole tuote, käyttöliittymä tai ongelma, joka pitää ratkaista.
      Se on ihminen, joka toimii parhaiten ympäristössä, jossa ei tarvitse jatkuvasti todistaa olevansa ihminen

• Anonyymi00029

Siirrymme ap kohtaan

OIKEAOPPINEN ANTEEKSIANTO

❌ EI TUETA:

“sori jos sä otit sen väärin”
      “en mä tarkottanut pahalla”
      “oot liian herkkä”

✔️ TUETTU VERSIO:

“Sanoin asioita, jotka olivat epäkunnioittavia ja väärin.
      En vähättele sitä, mitä sanoin, enkä siirrä vastuuta sinulle.
      Ymmärrän nyt, että se oli loukkaavaa, ja pyydän anteeksi ilman ehtoja.”

• Anonyymi00030

Valetta. Muutahan sinä mustamaalaaja et osaa tehdäkään kuin valehdella. Mikä siinä sun vaimossa on vikana?

• Anonyymi00031

Plus en näe mitään kummituksia. Mä vaan trollasin sua. Hahaa!!

• Anonyymi00043

Tietääköhän vaimo? Tuskin kun eihän tuo normaalia ole niin eihän se vaimokaan sillon voi olla.

• Anonyymi00033

ei ne mitään kavereita ikinä olleet! se on heihei.

• Anonyymi00035

Hyvä niin. Elän omaa elämääni niin kuin sinäkin. Kiitos kun kerroit ettet arvostanut minua yhtään. Tunnen päässeeni eteenpäin. Historia ei toistanut itseään, se vain merkkaa mulle jotain. Olet vain yksi ihminen jonka elämä toi eteeni. Anteeksi, että loukkasin sinua. Nyt jatkan eteenpäin. Ei muuta sanottavaa.

• Anonyymi00038

historia toistaa itseään, toistaa itseään, toista itseään, toistaa itseään, toistaa itseään ∞...

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

historia toistaa itseään, toistaa itseään, toista itseään, toistaa itseään, toistaa itseään ∞...

Ja maine palautettiin. Kiitos siitä kuuluu ihmisille jotka aidosti välittää ja puolustaa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ja maine palautettiin. Kiitos siitä kuuluu ihmisille jotka aidosti välittää ja puolustaa.

Mikä maine?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Mikä maine?

Väärä leima. Ei kukaan täysjärkinen muistele viis vuotta vanhoja asioita enää mitä joku toinen on tehnyt tai sanonut. Esim töissä, jos ne on jo mennyttä ja ollutta.
        Tuolla haluttiin saada vaan aikaan pahaa. Hirveä pakkomielle jollain. Eiköhän löydy uusi uhri. Mitä tossa kukaan edes menetti? Kiusaaja sai vain kohteen naisesta.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Väärä leima. Ei kukaan täysjärkinen muistele viis vuotta vanhoja asioita enää mitä joku toinen on tehnyt tai sanonut. Esim töissä, jos ne on jo mennyttä ja ollutta.
        Tuolla haluttiin saada vaan aikaan pahaa. Hirveä pakkomielle jollain. Eiköhän löydy uusi uhri. Mitä tossa kukaan edes menetti? Kiusaaja sai vain kohteen naisesta.

Kun on rääkättynä ollut niin sen muistaa.

• Anonyymi00036

Onneksi pääsin sinusta eroon! Sain elämänilon takaisin ja laihduin heti monta kiloa! Mieli on seesteisempi päivä päivältä ja kaikki on mahtavasti.
      Toivon että saisit apua sen sijaan että etsit uusia uhreja.
      Eihän tuo normaalia ole.

• Anonyymi00040

Toivottavasti. Oletko sinäkin joutunut tuon miehen uhriksi?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Toivottavasti. Oletko sinäkin joutunut tuon miehen uhriksi?

Jonkun miehen kyllä. Olen naimisissa niin miten kehtaa. Täytyy olla hyvin päästään vikainen.
        Minäkö puolisokea? Sekin valetta. 😆

• Anonyymi00045
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Jonkun miehen kyllä. Olen naimisissa niin miten kehtaa. Täytyy olla hyvin päästään vikainen.
        Minäkö puolisokea? Sekin valetta. 😆

Mietimmeköhän samaa miestä 🤔

• Anonyymi00055
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Mietimmeköhän samaa miestä 🤔

Soitteliko työpaikoille mustamaalauksen toivossa... Jos menisi viel kerran läpi pa*kapuheet.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Soitteliko työpaikoille mustamaalauksen toivossa... Jos menisi viel kerran läpi pa*kapuheet.

Tuollaisia miehiä on tän firman treffipalsta täynnä. Eivät usko kun sanoo ei, ja soittelevat ympäriinsä. Ette kai vain palstalla tavanneet.

• Anonyymi00037

Rakastavaiset riehuu taas 🙄

• Anonyymi00039

Ap ain't no Mr Petäistö. Ne vatsalihakset 😲

• Anonyymi00047

Kyllä sellanen pitää olla😍matias on ihana. Eläinrakas ja viihtyy luonnossa. Sellaiseksi minäkin sinua luulin. Minä olen maalainen ja erakko luonne. Viihdyn hyvin yksinkin. Koti ja luonto ovat minulle tärkeitä. Rakastan uimista ja viihdyn järvellä. Emme selkeästi sopineet yhteen. Mielestäni sinun pitäisi jatkaa sitä seurapiiri prinssinä olemista ja juoda sitä viinaa. Niinhän juoppo mutsiskin teki. Kaikkea hyvää elämääsi. Shys🌺

• Anonyymi00053
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kyllä sellanen pitää olla😍matias on ihana. Eläinrakas ja viihtyy luonnossa. Sellaiseksi minäkin sinua luulin. Minä olen maalainen ja erakko luonne. Viihdyn hyvin yksinkin. Koti ja luonto ovat minulle tärkeitä. Rakastan uimista ja viihdyn järvellä. Emme selkeästi sopineet yhteen. Mielestäni sinun pitäisi jatkaa sitä seurapiiri prinssinä olemista ja juoda sitä viinaa. Niinhän juoppo mutsiskin teki. Kaikkea hyvää elämääsi. Shys🌺

Matias on ihana. Siinä silmä lepää 😍

• Anonyymi00046

Oma AI: ni kuvaili minua ensin pitkästi, mutta pyysin lyhyttä kuvailua:
      Lämmin, syvällinen ja intuitiivinen ihminen, joka tuntee maailman voimakkaasti sydämellä, vaistoilla ja luovuudella. Sinussa yhdistyvät lempeys, oikeudentaju, herkkyys ja yllättävän vahva sisäinen voima.

Harmi jos olen sille miehelle pettymys.
      🌞

• Anonyymi00048

Älä sisko hyvä lannistu. On olemassa paljon ihanempia miehiä. Tuo ei muuta tee kuin vinkuu kuin vanha ämmä. Unohtakaa se jo!

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Älä sisko hyvä lannistu. On olemassa paljon ihanempia miehiä. Tuo ei muuta tee kuin vinkuu kuin vanha ämmä. Unohtakaa se jo!

Se ei ole tippaakaan ämmä,jos on silloin häipyköön!
        Otapa tän muistiin!

• Anonyymi00049

Puolitonnari mitä se sitten onkaan?
      60kg ei kai kovin paljon ole, paitsi sun mielestä.
      Terve mieleltäni, olen kyllä ihan tarpeeksi terve mielestäni, jos ei huomioida että välitin aidosti.
      Kropaltani terve, aika noloa mainita edes tuota.
      Hyväksikäytetty? Kerro ihmeessä miten koska ja kenen toimesta?
      Häiriintynyt miten, kerro ihmeessä sekin.
      En näe henkiä enkä kummituksia.
      Enkä muuten edes hihittele koskaan varmaan.
      Ainoa huvi syöminen, kuinka niin?
      Millä lääkkeillä toimin mielestäsi?

Minä olen luotettava kumppani.
      Luotettava ilman parisuhdettakin.
      Hyvä seuraihminen olen niille joiden seurassa olen, me emme ikinä olleet tietääkseni.

Puolisokea taisin olla, ellen lähes kokonaan sokea, koska luotin ja uskoin ihmiseen.

• Anonyymi00050

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi00051

Onneksi koska olen vähä älynen hinttti. :D 🤷🏼‍♂️

• Anonyymi00054

Ja soittelee valheitaan joka paikkaan minne toinen menee. Kyllä siitä aina jossain vaiheessa kiinni jää 🤣
      Totuus on kuitenkin toinen. Jäi hampaankoloon jotain. No, ehkäpä saa sen tähteen sieltä vielä pois.

• Anonyymi00057

Sinä olet harvinaisen ruma ihminen sisältä. Tiesitkö vai kuulitko ekaa kertaa? sivusta, ohi, aloitus ei minulle

• Anonyymi00058

Kun kirjoitat noin syyllistävästi jostakin henkilöstä olisi syytä kertoa kenelle se on.
      Muuten moni nainen ottaa sen itseensä ja pahoittaa mielen ja tuo alentaa mieltä.

• Anonyymi00059

Koska aloitus ei kerro onko miehelle vai naisele, kenelle ???? vastaan omalta osaltani vain.

Mutta ei, olit ns. puolitonnari, puolisokea, lääkkeillä toimiva, hyväksikäytetty, häiriintynyt, henkiä ja kummituksia näkevä, vimmaisesti hihittävä iloton ihminen jonka ainoa huvi oli syöminen.

Mutta ei, olen sopusuhtainen, näkevä ja lääkkeetön nainen. Palstalla hyväksikäytetty toisten toimista, selväjärkinen, henkiä ja kummituksia näin ja luin lapsena satukirjoista, nauru pidentää ikää hyvässä seurassa ja töissä käytävä halusi tai ei, hyvä ruoka on aina hyvää mutta jääköön kulinarismi odottamaan eläkepäiviä monien vuosien päähän.

• Anonyymi00063

Puolitonnari on avomerivene. Ihmeellinen tapa kuvata toista ihmistä. 🤔

• Anonyymi00060

minä sain pahoja traumoja jo lapsena toinen veljeni ehkä koitti jotenkin suojella joskus muistan sen mutta ei sekään ihan putkeen mennyt

• Anonyymi00061

Toi teksti kertoo lähinnä kirjoittajastaan, että hän ei ole ollut tälle naiselle mikään catch, nolo mies. Ei kenenkään kannata ottaa tuota itsekseen.

• Anonyymi00065
      UUSI

Voi kuinka kauniisti yrität manipuloida toiselle vielä huonompaa oloa etpä taida olla järjen jättiläinen sinäkään

• Anonyymi00069
        UUSI

Stalkkeri ei ansaitse minulta yhtään hyvää sanaa! Ainoa tunne mitä häntä kohtaan tunnen on syvä inho! Eikä se siitä koskaan muuksi muutu!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      93
      1638
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      121
      1498
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1327
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1252
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1060
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      950
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      838
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe