Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Anonyymi-ap

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet ja vastuut. Mä haluan sua!

60

1644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samoin nainen. Olisin kyllä sinun ihan kokonaan.❤️

• Anonyymi00002

Niin minäkin. Oletko vanhempi M-nainen? Olit aika lähellä mutta ei kuitenkaan nähty.

• Anonyymi00005

Lähellä, mutta ei nähty? Mitä tarkoitat?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Lähellä, mutta ei nähty? Mitä tarkoitat?

Olit aika lähellä muttei nähty. Tai en minä ainakaan sinua nähnyt sanotaan näin. Olit varmaan alle 20m päässä.

• Anonyymi00010

Ei ole edelleenkään.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olit aika lähellä muttei nähty. Tai en minä ainakaan sinua nähnyt sanotaan näin. Olit varmaan alle 20m päässä.

Court order says more

• Anonyymi00003

En ole kuitenkaan perinteinen mies, jolla on kyllä ikää, mutta en ole nuorten perään vaan he paremminkin minun suuntaan, joten en ymmärrä miksi pitäisi pelätä velvollisuuksien puolesta, tosin ymmärrän kyllä salailunkin.

• Anonyymi00007

Tuo kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Että kaikki sujuisi kuin tanssi.

• Anonyymi00011

🫴🏻 Saanko luvan?

• Anonyymi00012

Saatan painautua liian lähelle vahingossa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei se haittaa jos ei tarkoituksella.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ihan vahingossa? 🥰❤️

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ihan vahingossa? 🥰❤️

Ihan luontaisesti, olen luonnon lapsi. Aistin sylin kutsun, mutta jos naisella on kaulin mekon alla, vaistoan senkin 🥰❤️

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei se haittaa jos ei tarkoituksella.

Ei, ei ole kaunista tanssia kaukana, kuin jossain pissihädässä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00011 kirjoitti:

🫴🏻 Saanko luvan?

Et saa.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ihan luontaisesti, olen luonnon lapsi. Aistin sylin kutsun, mutta jos naisella on kaulin mekon alla, vaistoan senkin 🥰❤️

Tämä muuttaa gubbe ny ehkä kaiken.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei, ei ole kaunista tanssia kaukana, kuin jossain pissihädässä.

You gotta do what you gotta do man

• Anonyymi00044
        Anonyymi00011 kirjoitti:

🫴🏻 Saanko luvan?

Tangon tahtiin mennään " Yön harsoon, maa tummentuu. Kuin uupunut se päivään ois. Ja pilveen jo häipyy kuu, kuin onni jonka annoin pois. Tie tuuleen käy metsän taa. Se seuraansa ei mulle sois. Ja sitten se raukeaa. Kuin onni jonka annoin pois. Yötä silloin muistanut en, kun kulkea sain mä tiellä rakkauden.. Tyhjyys nyt on eessäni vaan ja aurinko säteile ei milloinkaan"...

• Anonyymi00009

Tapaile kuule ihan itse itseäsi salaisesti. Sinullahan se tarve on salata.

• Anonyymi00018

En usko lopulta et kellekään ole syytä salata ellei kyse ole varatuista. Julkinen suhde tarkoittaa myös sitä et arvostaa toista osapuolta niin paljon, välittää toisesta ihan aidosti ja haluaa olla juuri siinä hetkessä hänen kanssaan myös ihmisten keskuudessa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En usko lopulta et kellekään ole syytä salata ellei kyse ole varatuista. Julkinen suhde tarkoittaa myös sitä et arvostaa toista osapuolta niin paljon, välittää toisesta ihan aidosti ja haluaa olla juuri siinä hetkessä hänen kanssaan myös ihmisten keskuudessa.

Julkinen suhde sulla on aapeeäijä housuissas- yleinen sanonta

• Anonyymi00017

Olisipa tämä minulle elämän kolhimalle miehelle. Olisin ihan häpi, jos hän nainen haluaisi kanssani jotain. Olisin kaikkeen valmis hänen kanssaan. Myös salaisiin tapaamisiin.

• Anonyymi00035

Myös salaisiin tapaamisiin. Katkesin apäijä😆

• Anonyymi00019

Ilman tunnisteita on vaikea mitään kehkeytyä...

• Anonyymi00020

Minä en sitten tätä aloitusta ole kirjoittanut!

• Anonyymi00022

Mä olisin voinut, paitsi että en ole pyörällä päästäni enkä kai muutenkaan sekaisin.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mä olisin voinut, paitsi että en ole pyörällä päästäni enkä kai muutenkaan sekaisin.

I’ve just been born again like babtism but no

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

I’ve just been born again like babtism but no

"Täysissä sielun ja ruumiin voimissa määrään maallisen omaisuuteni hattivateille ja smurffeille."

• Anonyymi00021

Vastuut ja velvollisuudet tuottaa usein kunniaa. Kaikkein eniten katuu asioita, joita hetken huuman vuoksi menetti.

Haaveilla voi, mutta siihen sen itse jätän. Sitä paitsi haaveet on todella viihdyttäviä 😄

Yhdeltä naiselta

• Anonyymi00023

Ihmisillä on taipumus suurennella asioita, mutta se on totta et oma valinta on oma valinta.

• Anonyymi00034

Voi hyvän tähren monologimiesaapee

• Anonyymi00046

Toi on just 3 osapuolta kohtaan väärin, kun annat signaalia, mutta sitten jätät siihen. Suomeksi sanottuna kiusaamista.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Toi on just 3 osapuolta kohtaan väärin, kun annat signaalia, mutta sitten jätät siihen. Suomeksi sanottuna kiusaamista.

Höpsis, mitään haaveista tiedä.

• Anonyymi00056

Kyllä se on toisinpäin, katuu niitä asioita mitkä velvollisuuksien takia jäi väliin.

• Anonyymi00024

Saispa olla edes salarakas.

• Anonyymi00025

vaikea uskoa tuollaista noin positiivista ja voitelevaa tekstiä todeksi, varsinkaan omalle kohdalle😅🙃

• Anonyymi00033

My love is quite tuff

• Anonyymi00027

En kehtaa ehdottaa pelkkää seksiä kun ei minusta nyt enempään olisi. Ja tulkitsen ettei haluakkaan mitään koska ei ole vastannut viimeiseen viestiin.

• Anonyymi00032

Yea only thing ya can do is keep up the hope

• Anonyymi00051

Mihin? Salaraksviestuinkö,?n,,?

• Anonyymi00028

Lyhyitä mutta sitäkin intohimoisempia kohtaamisia. Kuten eilen...

• Anonyymi00029

Aika jännä...

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Aika jännä...

No mikä humpuukitrollaus täällä susta ny ei olis hyvin jännä, nuttuskehveli pasilasarjasta?

• Anonyymi00030

Semmoinen vuoristojodlaus näille naista esittävä setämies

• Anonyymi00042

jos pyörii kuin pallo, jalkapallo tai pingis palllo tai lentopallokin

• Anonyymi00045

Suomen armeijassa, ainoa velvollisuus on nukkuminen ja se että ei käytä yhtään aivojaan, & siitä, Suomen armeija on maailman,kuulu, N

• Anonyymi00048

Voi voi ainahan sitä haluta saa mitenkäs luulit saavas onnistuitko oikein urhon rinnallesi saamaan hakkaako sinut vai salaisen kumppanisi kun kiinni jäät

• Anonyymi00050

Kannattaa ensin varmistaa, että se on sen arvoista, vaikka kaikki menisi alta. Pahimmassa tapauksessa molemmat miehet häipyy. Ole varovainen.

• Anonyymi00052

miksi salailla? olette molemmat varattuja ilmeisesti yöksss

• Anonyymi00053

Voi kultsu , funtsi uudelleen , olisiko minusta mitään lisäarvoa sinun ennestään kovin täyteläiseen arkeen tai juhlaan , Vilkastaan sit uudelleen ihanaa ajatustasi .

• Anonyymi00054

Kyllä jos et ole liian kaukana aina valmiina

• Anonyymi00055

Niin minäkin sinua! Tai riippuu tosin hieman siitä kuka olet.... Joku jonka tunnen?
      Milloin näit minut viimeksi?

• Anonyymi00057

Tänään 🥰

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tänään 🥰

Jossain ulkona? Vai sisätiloissa?

• Anonyymi00059

Haluaisimme siis toisiamme enemmän kuin nykyistä elämää. Se on kysymys, joka tulee leijumaan jokaisen salaisen puhelinsoiton taustalla, maustaa jokaisen salaisen kohtaamisen yhden maailman lopun ja uudistumisen mahdollisuuksilla, ja vastaus tähän kysymykseen, tai sen puute, varjostaa kaikkea välillämme.

• Anonyymi00060

Pitääkö olla noin synkkä? Eikä harha-askelia voi ottaa kevytkenkäisemmin?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Pitääkö olla noin synkkä? Eikä harha-askelia voi ottaa kevytkenkäisemmin?

Mitä ihmettä, minusta tuo kuullosti kiinnostavalta ja salaperäiseltä eikä synkältä. Sinä itse vaan olet yksi vtun tylsimys.

• Anonyymi00061

Kuulostaa melkeinpä velvollisuudelta. Eihän rakkauden pitäisi olla rajallinen hyödyke. Sydän äärettömässä kapasiteetissaan, jopa edessäsi olevan hämmentynyt ja petollinen, tai se mitätön, joka puristuu ja horjuu omassa rinnassasi saattaa avautua kaikille, jotka vain päättävät astuvat sisään. Et ansaitse minua parempaa. Ja jos emme ryhdy mihinkään tulisit olemaan näkökenttäni laidalla muistuttamassa kaikesta mikä jäi saamatta. Huolimatta ansaitsemattomasta elämän runsaudesta.

• Anonyymi00063

Heitetään nyt hyvät ensin ja katsotaan sitten jatkosta!

• Anonyymi00064

Minäkin tykkään salaisista tapaamisista ja kielletyistä leikeistä. Ehkä aika näyttää kenen kanssa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1204
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      870
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      805
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      643
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      547
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe