tarpeeksi miellyttävä?
🥕
Onko kaivattusi ulkonäkö
43
839
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Liian! Ei muuta sanottavaa 😂
- Anonyymi00002UUSI
Ikäisekseen ok
- Anonyymi00008UUSI
Miksi kaipaat?
- Anonyymi00003UUSI
Liikaa rasvaa vartalossa ja pari naururyppyä
- Anonyymi00007UUSI
Silloin kannattaa vaihtaa kohdetta jos ei miellytä 👌🏽
- Anonyymi00025UUSI
Nauraminen on kyllä pahasta.
- Anonyymi00004UUSI
Onko porkkana houkuttimena vastata?
- Anonyymi00005UUSI
On. Otahan yhteys söpö.
- Anonyymi00006UUSI
On, kun häntä hetken saa katsoa, tekisi mieli kosketella huulilla hänen miellyttävän näköisiä kasvojaan. Tiedän kuitenkin että sille on oma paikkansa ja hetkensä, eivätkä kaikki sellaista pidä kivana.
(Toisen koskettelu ilman lupaa voi tuntua toisesta epämukavalta tai ahdistavalta. On tärkeää kunnioittaa toisen fyysisiä rajoja, vaikka teolla ei olisi tarkoitettu mitään pahaa.)
Selkääsi hyväilen ja painan kasvot hiuksiis tuoksuviin
Kun suutelet mua veri syöksyy varpaisiin
Olet maailmani, muuta kaipaa en
Olet mitä tarvitsen.
https://www.youtube.com/watch?v=6lhCzuveydg&list=RD6lhCzuveydg&start_radio=1- Anonyymi00009UUSI
Kenestä tässä kirjoittaa ja kuka?
Samat ajatukset itsellänikin..
" Nyt ymmärrän miksi löytänyt en aiemmin "
- Anonyymi00010UUSI
Muistuttaa elävästi Eulaalia Kenkkusta ja on kyllä minun mielestäni erittäin kaunis. Kuinkas muutenkaan.
- Anonyymi00011UUSI
Hän mies on täydellinen.🎯
- Anonyymi00012UUSI
Suorastaan K- Hot-tava. 🥖
- Anonyymi00026UUSI
niin on Hän nainen👍💪 ja vieläpä vaatteet päällä😍
- Anonyymi00013UUSI
Ap, oletkos vähän hupsu. Ei kai kukaan ihastu, jos olemus on epämiellyttävä. Siihen kuuluu ulkonäkö, tapa liikkua jne.
- Anonyymi00014UUSI
Tämä. Joskus menee myös toisinpäin, ainakin meillä naisilla: ihastuu johonkin miehen piirteeseen tosi kovaa ja sen jälkeen vasta kiinnostuu ulkoisesti.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä. Joskus menee myös toisinpäin, ainakin meillä naisilla: ihastuu johonkin miehen piirteeseen tosi kovaa ja sen jälkeen vasta kiinnostuu ulkoisesti.
Äärimmäisen harvoin menee noin, sen voi päätellä tämänkin palstan kaivatuista, aina ovat naiset ihastuneet ulkoiseen olemukseen. Suuri osa ei muuta kohteesta edes tiedä.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Äärimmäisen harvoin menee noin, sen voi päätellä tämänkin palstan kaivatuista, aina ovat naiset ihastuneet ulkoiseen olemukseen. Suuri osa ei muuta kohteesta edes tiedä.
Minulla menee yleensä juuri noin päin, että ulkonäkö tulee vasta kakkosena. Ehkä joillekin se on erikoisempaa.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En ihastunut ulkonäköön. 🙋♀️
- Anonyymi00015UUSI
On! Aivan upea ilmestys. Vaikea uskoa, että noin ihanan näköinen voi olla olemassa. ❤️🙈
- Anonyymi00016UUSI
M-nainen ihanuus on kyllä aikamoisen s*ksikäs otus.
- Anonyymi00019UUSI
Huh mikä s*ksi💣. On tullut laitettua merkille.
Sivusta
- Anonyymi00017UUSI
M nainen on kauneinta ja ihaninta mitä voi olla
- Anonyymi00020UUSI
Mies on ihana ja tiedän että hän ei hauku täällä yli 20, 30, 40 v …naisten ulkonäköä.
- Anonyymi00021UUSI
En niin. Tykkäilen vaan. 🫶
- Anonyymi00022UUSI
Hän on Ihana, erityisesti miten hän kantaa itsensä 🧡 Ulkoisia kohokohtia ne tietyt koho kohdat mihin ööhhmmm voisi tarttua ja pitää kii ..
- Anonyymi00023UUSI
k🥰
- Anonyymi00024UUSI
En tee tyhjällä kuorella mitään aivan kuten autoissakin mulle on tärkeämpää miten tekniikka toimii ja miltä sisusta näyttää mä en omia autojani ulkoa päin katsele kun korkeintaan ohimennen
- Anonyymi00028UUSI
Hän on todella komea. Rakastan hänen kiharoita hiuksiaan❤️🩷
- Anonyymi00029UUSI
No voi luoja, näkisit. <3
- Anonyymi00030UUSI
Ihanat pakaralihakset ja musta tumma parta miehellä. :D
🤷🏼♂️ - Anonyymi00033UUSI
Vanhentunut paljon
- Anonyymi00036UUSI
Se nainen Näyttää mieheltä
m-nainen
- Anonyymi00034UUSI
Että onko? Oliko tämä vitsi? On liiankin miellyttävä!
- Anonyymi00035UUSI
On. Kaikki natsaa.
- Anonyymi00037UUSI
Mihin tarkoitukseen
- Anonyymi00038UUSI
Kattokee kattokee täs o mun vaimo, vaikka. Sivust
- Anonyymi00039UUSI
Hän on luojan mestariteos, sisältä ja ulkoa. En malta odottaa että saan koskea siihen 🫳🏻... Siis häneen 🥰
- Anonyymi00040UUSI
Luojien. Siihen tarvitaan aina kaksi.
- Anonyymi00042UUSI
Minäkään en malttaisi odottaa. Sivusta
- Anonyymi00041UUSI
Oletko mies Norjalainen vai mistä
kiikastaa? - Anonyymi00043UUSI
hänellä on liian iso mun makuuni
- Anonyymi00044UUSI
se valitettavasti sattuu minua ja saan lisää oireita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843212
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1761218Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817