Vain pari viestiä tänä aamuna. Onko aiheet vai puhti loppunut?
Palsta hiljentynyt
47
611
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kunhan tässä saadaan lounas syötyä ja ettonet päälle, niin alkaa kynät sauhuta.
- Anonyymi00002
Väsyttäähän se työviikon jäläkeen.
- Anonyymi00003
Palsta ei ole hiljentynyt, vaan yp:n porukka nukkuu.
Päivitykset puuttuvat
Tänään kirjoitetut ovat jossain sivulla 2 tai 3 - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Palsta ei ole hiljentynyt, vaan yp:n porukka nukkuu.
Päivitykset puuttuvat
Tänään kirjoitetut ovat jossain sivulla 2 tai 3❤️ Se on sinusta itsestäsi kiinni.
🔴 Klikkaa sivun yläreunasta "uusimmat kommentit! !
Tai "uusimman aloitukset" ! - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
❤️ Se on sinusta itsestäsi kiinni.
🔴 Klikkaa sivun yläreunasta "uusimmat kommentit! !
Tai "uusimman aloitukset" !Ei aina auta
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei aina auta
Toinen tuo esille ketjut, joihin on viimeksi vastattu
ja toinen uusimmat aloitukset. Joskus ne voivat olla samat.
- Anonyymi00004
Se on kun on opiskeluaika ei oikein ehdi
Monet ruosut ja niiden lapset opiskelevat Uumajan yliopistossa
meänkieltä, saamea, kolttasaamea ja pakkoruotsia päästäkseen
osaajiksi ja elämässä eteenpäin jatko-opintoihn
ei ne ehdi täällä tekopy hääsontaa jauhaa ollenkaan tasa-arvosta ja kauniista kodista
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19157495/#comment-141021808 - Anonyymi00006
Kun ei tapahdu mitään mistä saisi juttua irti.
Vai kiinnostaako ketään, että lähdin tänään
vavisten ja hoippuen sydänoireissani apteekkiin ?
Taxilla oli pakko mennä, mutta onneksi apteekki on lähellä,
minimimaksulla selvisin ja pääasia oli, että sain lääkkeeni.
Purin hammasta yhteen ja piipahdin vielä viereen Tokmannillekin,
kun siellä oli juuri sellaiset collegehousut saatavilla mitkä halusin
ja jopa tarjouksessa. Nappasin äkkiä kahdet ja palasin kotiin.
Söin hiukan, että saisin vähän voimia, kun silmissä hämärsi.
Kun aloin laittaa kahvia tulemaan
tökkäsin lasikannun tiskialtaan reunaan.
Siitä lohkesi pala, mikä pomppasi SILMÄÄNI !
Kirosin "EI VOI TOTTA" #€#"&%#Z€%ZX# !!!
Miten se lasinpala juuri silmäni löysi ?!?
Hiukan pisti silmämunaa,
laitoin siihen paljon silmärasvaa,
että jos sinne lasinsiru jäi, että se tulisi rasvan mukana ulos.
Ei tainnut pahemmin käydä kuitenkaan
eikä pannukaan ei mennyt halki.
Sillä saa kahvit keitettyä, mutta uusi on hankittava.
Että tämmöinen tapaus tällä kertaa.- Anonyymi00009
Onneksi ei mennyt silmä ! Uusi kahvikannu on siihen nähden pikku juttu.
- Anonyymi00011
Kummallisia juttuja nuo sattumat. Jos vaikka joku pieni korkki putoaa kädestä
niin se taatusti kierii jonnekin mistä sitä ei löydä koskaan, koska se menee imuriin. - Anonyymi00012
Minä otin esiin ja avasin tuon päälle vuosi sitten pakkaamani evakko-repun ja löysin sieltä ison määrän pakkaamiani lääkkeitä! Käytän niitä nyt pois, kun ovat yli vuoden vanhoja. Yhden lääkkeen kohdalla arvailin, mikä se mahtaisi olla, mutta on kaiketi ent. sydänlääkkeeni. Nykyisellä firmalla on pienemmät pillerit.
Pieneen vihkoon olen kirjannut muistiin eri suunnitelmiani, muutoin en muistaisi mitään. En kylläkään kovin mielelläni täältä mihinkään evakkoon lähde, minut saa suurin piirtein kantaa ulos ovesta. Kotona on kuitenkin aina parhain olo, ellei taloa sitten pommiteta pa**aksi.
Kun on kaikki kirjallisesti suunniteltuna ja laitettuna valmiiksi, niin en sitten toistaiseksi sen enempää hätäile tästäkään asiasta, uutisista. (Mulla on elämän aikana muiden sekä maailmalla omista kokemuksista saatu sotaneuroosi, jos ei joku ole huomannut.) - Anonyymi00013
Kauheaa nuo sydänoireesi ja tuo siru silmässäsi. Onneksi olet neuvokas ja osasit itse hoitaa sen pois! 🌸
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä otin esiin ja avasin tuon päälle vuosi sitten pakkaamani evakko-repun ja löysin sieltä ison määrän pakkaamiani lääkkeitä! Käytän niitä nyt pois, kun ovat yli vuoden vanhoja. Yhden lääkkeen kohdalla arvailin, mikä se mahtaisi olla, mutta on kaiketi ent. sydänlääkkeeni. Nykyisellä firmalla on pienemmät pillerit.
Pieneen vihkoon olen kirjannut muistiin eri suunnitelmiani, muutoin en muistaisi mitään. En kylläkään kovin mielelläni täältä mihinkään evakkoon lähde, minut saa suurin piirtein kantaa ulos ovesta. Kotona on kuitenkin aina parhain olo, ellei taloa sitten pommiteta pa**aksi.
Kun on kaikki kirjallisesti suunniteltuna ja laitettuna valmiiksi, niin en sitten toistaiseksi sen enempää hätäile tästäkään asiasta, uutisista. (Mulla on elämän aikana muiden sekä maailmalla omista kokemuksista saatu sotaneuroosi, jos ei joku ole huomannut.)sotaneuroosi, jos ei joku ole huomannut.)
Mustapörssi aukeaa sodan aikana. Minulla on jatkuva sotakassa jota täytän ja käytän ensi viikolla kun oranssitukka käy sotaa Iranissa. Pörssiostoihin
- Anonyymi00014
Selvisikö syy?
- Anonyymi00015
Lumet saa kyytiä. Hyvä ! Toivon vielä kevään ja kesän näkeväni ja kokevani.
Kukkasipulien ja taimien nousun kasvamaan ja kukkimaan.- Anonyymi00016
Vaikkei tänään aurinko näyttäydy, niin plussan puolella ollaan. Lähdenkin piakkoin tarkastelemaan noita kävelyväyliä. Eilen nastakengillä ja sauvakävelysauvat tukena ja kieli keskellä suuta pysyin pystyssä.
- Anonyymi00017
Lumipeite ei ole madaltunut.
Vettä ei ole satanut, eikä räntää!
Pakkasta on yhä päivälläkin.
Kukkasipuleita minulla ei ole maassa, eikä kukkivassa puussa.
Mitään en ole kylvänyt, mutta toivon kaikkien syysviljojen säiyneen lumen alla.
että saamme kotimaista viljaa leipätaikinoihin.
Ei ole sikaa eikä lammasta, mutta molempien lihaa syön, ja verestä teen verilettuja.,
aina kun verta on kaupassa tarjolla.
Villaa olen kartannut ja kehrännyt, kudon langoista mitä kukin kulloihmin kaipaa.
Keinokuitulankoja on helpompi kutoa koneella.
Vanhalla on paljon taitoja, joista nyky ihmiset ei ymmärrä mitään.
On älyäkin vielä tallella, koska julkaisuihin pyydetään lisää tekstiä!
Tänään tässä aatoksia Helmikuun viimeinen päivä armon vuonna 2026.
- Nikitön, - - Anonyymi00018
Etelärannikolla lumet on saaneet kyytiä. Ihmeen nopeasti ne sulavat.
Kinokset on madaltuneet ja vesi lirisee pihalla, mutta tuskin ne kaikki
ehtivät sulaa. Pakkasia ja pyryjä todennäköisesti tulee vielä.- Anonyymi00019
Helsingissä kaunis lumipeite muuttuu hissukseen likaisen väriseksi. Aurattu piha-alue on harmaan loskainen / jäinen.
- Anonyymi00021
Jokakeväinen ilmiö, mutta ei hätää, pakkasta ja lunta tulee varmaan kohta lisää
ja sama loska toistuu jonkun viikon päästä.- Anonyymi00024
Pääsiäisenä räntää, joo.
- Anonyymi00022
Hiolajaista on kuin hiirulassa, kun ei mitään tapahdu täällä.
Khomeini on tapettu Iranissa. Jos ne saavat kaikki huru-ukkopapit
pois vallasta Iran voi aloittaa pitkän matkansa kohti normaalimpaa
yhteiskuntaa.- Anonyymi00025
Khomeini kuoli 1980- luvulla ruuansulstusongelmiin vatsahaavan tapaiseen verenvuotoon
- Anonyymi00023
Pian ei tarvitse lintuja ruokkia tätä rataa. Jos lämpötila pysyisi plussalla
pensaisiin ja puihin tulisi pienenpieniä lehdenalkuja, joita linnut syövät.
Ehkä se on ennenaikaista iloa. Pakkasia on varmaankin viel' tulossa
ja lunta lisää.
Tänään käyn kirjahyllyni läpi. Osan laitan poistoon, jonnekin kierrätykseen.- Anonyymi00026
Islamilaisten ruokkiminen loppuu pian kun ne hoidetaan hiljaisiksi röyhkeät muissa maissa loisivat shariapellet ja sortajat
- Anonyymi00027
Kyllä aion edelleen laittaa linnuille ruokaa,
Meillä on lunta ainakin puoli metriä paikoin enemmän, eikä sieltä ihan huomenissa silmut puhkea pajuihinkaan.- Anonyymi00028
Olen syöttänyt harakkaperheelle 3 purkkia sikanautaa
Koska olen sijoittaja, ostin kun sain hal...
SuloVilen- menetelmällä
Harakka ei koskaan ole muuttolintu, miksei?
Variskin voi olla aivan kaameassa tilanteessa
- Anonyymi00029
Sunnuntain huilataan perinteisesti.
- Anonyymi00030
Puhti on aika lopussa. Mahtaako vielä kerran piristyä tänä kesänä ?
- Anonyymi00031
Koita piristyä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Koita piristyä.
Ruhoni ei piristy, vaikka minkä tekisin. Se on tänä keväänä taas vuotta vanhempi
kuin viime keväänä ja tässä iässä vuosi vastaa ainakin kahta vuotta.
Ruhon vanheneminen on nopeaa.
- Anonyymi00032
Meikän asunnon vaihtuminen vei mielenkiinnon koko nettiin. Selkä oireilee kun se oikee rahi jäi sinne vanhaan kämppäheen. Haen sen vaikka pulkkaa vetäen.
Se selän kunto kohenee jokaisella paljon, jos ostat muovisen muovirullan. Lie mitähäntä teevadin paksuinen, ehkä 80 sm pitkä pökäle.
Heitä se lattialle ja ala keinumaan selälläis sen päällä paita päällä. Varovainen pitää olla - sillä voit vahingoittaa selkäis loppuiäksi.
Sopivast käytettynä muovirulla notkeuttaa selkäis ja antaa elinvoimia!
Paa kokeillen vanhaa kikkaa terveytesi hyväksi. möröman. - Anonyymi00033
Itse olen ehkä hiukan vähemmän kirjoitellut täällä, kun väliin oli sen verran tylsiä aiheita, ettei ollut kys. asioihin mitään sanottavaa.
- Anonyymi00035
Mitä jos kirjoittaisit itse niitä kiinnostavia aiheita etkä moittisi toisten
aloituksia tylsiksi ?
- Anonyymi00034
KIva viikonloppu tässä on tulossa, ainakin hiihtolajeista kiinnostuneille.
Salpausselkä ja Ampumahiihto.
Minulle ainakin kivoja asioita tähän tapahtumattomuuteen. - Anonyymi00037
Kyllästyminen on selvää.
- Anonyymi00038
Sama huomio. Pitäisi kirjoittaa yleisesti kiinostavista asioista joihin kaikki voisi kommentoida.
Nyt tämä on erään päiväkirja ja toinen kehuu kiinostavaksi. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sama huomio. Pitäisi kirjoittaa yleisesti kiinostavista asioista joihin kaikki voisi kommentoida.
Nyt tämä on erään päiväkirja ja toinen kehuu kiinostavaksi.ja tuota sinun samaa jauhamista. Huomaatko sen myös?
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sama huomio. Pitäisi kirjoittaa yleisesti kiinostavista asioista joihin kaikki voisi kommentoida.
Nyt tämä on erään päiväkirja ja toinen kehuu kiinostavaksi.Eihän sinun tarvitse edes lukea niitä, höpsö.
Anna heidän "leikkiä" keskenään :)
- Anonyymi00041
"hiljaista on, hiljaista on...niinkuin huopatossutehtaassa"...
- Anonyymi00042
Eikö eläke riitä?
- Anonyymi00043
Minun eläke riittää, jää säästöönkin.
Eipä ole tarvetta juosta joka päiväkahvipaketin perässä, joskaan en tuhlaa turhuuteen, siitä ei hyödy muut, kuin turhan tavaran kauppias,
Hyvää Kiirastoistaita, - Anonyymi00044
Miten eläkkeen riittäminen liittyy aloitukseen?
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minun eläke riittää, jää säästöönkin.
Eipä ole tarvetta juosta joka päiväkahvipaketin perässä, joskaan en tuhlaa turhuuteen, siitä ei hyödy muut, kuin turhan tavaran kauppias,
Hyvää Kiirastoistaita,Hyötyy kahvin köyhä viljelijä ja korjaajakin siellä jossain kaukana, kun kahvi menee kaupaksi. Kahvi antaa toimeetulon heille.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Miten eläkkeen riittäminen liittyy aloitukseen?
En tiedä, mutta vastasin, kun kysyttiin, Kai siitä on joku juttu käyty, en selannut alkua.
- Anonyymi00048
Kun ulkona lämpenee, niin palsta kylmenee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483