Pääkirjaston lehtilukusalissa juoppoja

Anonyymi-ap

Pitäisikö näille juopoille tehdä jotain ? Juovat kaljaa lehtilukusalissa ja haisevat pahalle. Pitääkö ilmottaa poliisille vai kuinka toimia ?

33

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Missähän olet ollut?

    • Anonyymi00002

      Liity porukkaan, tai pidä turrpasi kiinni. Oletko puhalluttanut ja pussannut, jos noin hyvin "haistat"...

    • Anonyymi00003

      Ei kuulu kirjastoon moinen.

      • Anonyymi00008

        Miksi siellä saa sitten nämä anttifantit riehua miten haluaa kun muut yrittää rauhassa piirissä lukea kirjaa


    • Anonyymi00004

      Ei kuulu ei. Minkä takia kirjaston henkilökunta ei ohjeista juoppoja miten julkisissa tiloissa kuuluu käyttäytyä ?

      • Anonyymi00005

        Kirjastot ja kirkot ovat pilanneet ihmiskunnan. Kumpikin instituutio pitää lakkauttaa, ennen kuin nykynuoriso - ja tulevat sukupolvet vaipuvat "kuolioon". On aivan hulluutta valehdella - pakkosyöttää lapsosille raamatun satuja, ja vääristää realistista totuutta. Maapallo on syntynyt noin 4 miljardia vuotta sitten - ei 2026 vuotta sitten...
        Riihitonttuja - jumalia ja jeesuksia ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan. Lapsille riittää oppikirjojen lukeminen - ei satukirja raamatun kertomukset. Lukekoot sitten aikuisina vaikka Aapista ja Aku-Ankkoja kerraten, hah hah haaa!!!... MOT


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kirjastot ja kirkot ovat pilanneet ihmiskunnan. Kumpikin instituutio pitää lakkauttaa, ennen kuin nykynuoriso - ja tulevat sukupolvet vaipuvat "kuolioon". On aivan hulluutta valehdella - pakkosyöttää lapsosille raamatun satuja, ja vääristää realistista totuutta. Maapallo on syntynyt noin 4 miljardia vuotta sitten - ei 2026 vuotta sitten...
        Riihitonttuja - jumalia ja jeesuksia ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan. Lapsille riittää oppikirjojen lukeminen - ei satukirja raamatun kertomukset. Lukekoot sitten aikuisina vaikka Aapista ja Aku-Ankkoja kerraten, hah hah haaa!!!... MOT

        ”ei 2026 vuotta sitten...”.
        Onko joku väittänyt että maapallo on syntynyt 2026 vuotta sitten?


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kirjastot ja kirkot ovat pilanneet ihmiskunnan. Kumpikin instituutio pitää lakkauttaa, ennen kuin nykynuoriso - ja tulevat sukupolvet vaipuvat "kuolioon". On aivan hulluutta valehdella - pakkosyöttää lapsosille raamatun satuja, ja vääristää realistista totuutta. Maapallo on syntynyt noin 4 miljardia vuotta sitten - ei 2026 vuotta sitten...
        Riihitonttuja - jumalia ja jeesuksia ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan. Lapsille riittää oppikirjojen lukeminen - ei satukirja raamatun kertomukset. Lukekoot sitten aikuisina vaikka Aapista ja Aku-Ankkoja kerraten, hah hah haaa!!!... MOT

        Ei kirjastoja???! Voi jestas! 🤦 Kyllä kannattaa lukea ja käydä kirjastossa!


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        ”ei 2026 vuotta sitten...”.
        Onko joku väittänyt että maapallo on syntynyt 2026 vuotta sitten?

        Niinhän satukirja raamattu väittää. Silloin ihminen "syntyi" Aatamista ja Eevasta, hah hah haaa!!!... MOT


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        ”ei 2026 vuotta sitten...”.
        Onko joku väittänyt että maapallo on syntynyt 2026 vuotta sitten?

        Kyllä vain. Raamattu valehtelee. Uskokaa jo: "Aatami ja Eeva, syntyi neitseellisenä, vedet väistyivät, käveli vetten päällä, istuu oikealla puolella..."... Ei tuohon passkaan voi uskoa muut kuin hullut ja hölmöläiset. Ainut todentuntuinen "oppi" on: "Kun mies ja nainen liittyvät yhteen, he perustavat oman kodin ja perheen... Samalla he eroavat vanhemmistaan, entisistä velvoitteistaan" jne..., hah hah haaa!!!... MOT


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kyllä vain. Raamattu valehtelee. Uskokaa jo: "Aatami ja Eeva, syntyi neitseellisenä, vedet väistyivät, käveli vetten päällä, istuu oikealla puolella..."... Ei tuohon passkaan voi uskoa muut kuin hullut ja hölmöläiset. Ainut todentuntuinen "oppi" on: "Kun mies ja nainen liittyvät yhteen, he perustavat oman kodin ja perheen... Samalla he eroavat vanhemmistaan, entisistä velvoitteistaan" jne..., hah hah haaa!!!... MOT

        Ressu on taas oikeassa.


    • Anonyymi00007

      Kokoomus on muutamassa vuosikymmenessä tuhonnut koko maan.

      • Anonyymi00009

        Eiköhän ne kokoomuslaiset ole herraklubeilla juomassa kallista konjakkia ja polttelemassa sikaria ja nauravat keskenään miten tyhmää kansa on kun heitä äänestää jo tavalliset duunarit joilta he vievät oikeuksia vain pois kokoajan


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Eiköhän ne kokoomuslaiset ole herraklubeilla juomassa kallista konjakkia ja polttelemassa sikaria ja nauravat keskenään miten tyhmää kansa on kun heitä äänestää jo tavalliset duunarit joilta he vievät oikeuksia vain pois kokoajan

        Persut kärsii nyt kannattuksessaan Kokkareiden leikkaukset ja säästöt, joilla rikkaat vaan rikastuu. Oikein win-win kokoomukselle ja persut ei edes tajua.

        Voi hyvää päivää.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Persut kärsii nyt kannattuksessaan Kokkareiden leikkaukset ja säästöt, joilla rikkaat vaan rikastuu. Oikein win-win kokoomukselle ja persut ei edes tajua.

        Voi hyvää päivää.

        Niin Purra ja persut saa kaikki vihat vaikka nuo leikkaukset ja rikkaiden veroalennukset ovat kokoomuksen vaatimia ja persut sai ne tiukennukset maahanmuuttoon.Kyllä kokoomuslaiset nauraa


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Niin Purra ja persut saa kaikki vihat vaikka nuo leikkaukset ja rikkaiden veroalennukset ovat kokoomuksen vaatimia ja persut sai ne tiukennukset maahanmuuttoon.Kyllä kokoomuslaiset nauraa

        Kyllä siellä persuissa ollaan ihan pontevasti tehtyjen sekä tulevien leikkausten kannalla ja puoluetoverit ainoastaan kehuneet Riikan toimia.


    • Anonyymi00012

      Kokkolassa kyse koosta kun kuka katsoo kaukaa kunnes Kokkola kulkee kokoa.

    • Anonyymi00013

      Kirjastossa on hana-oluen päivät

    • Anonyymi00014

      Montako 'vasikka' merkkiä sinulla on vihkossasi?
      Tietenkin bonukset ovat tärkeitä kun kunta maksaa.
      Miettimättä ihmisiä tarkemmin.

      Kyllähän juopot saavat vähän ymmärrystä kun ovat sivistyksen parissa.

      Voit menettää sen takia kalliin 'vasikka' merkintäsi vihkossa ja bonuksesi.
      Ehkä sinusta ei tule koskaan poliisia yhden pisteen takia.

    • Anonyymi00016

      Kirjastoon kaivataan elämää, olisiko lukusaliin hyvä idea ottaa kalja myyntiin ja pitää päivisin karaokea ?

    • Anonyymi00017

      Tampereella ovat löytäneet kirkon mukavaksi oleskelupaikaksi.

      • Anonyymi00020

        Vieläkö ne kirjastot ovat "panttilainaamoja". Kas kun niitä ei ole muutettu kirpputoreiksi.
        Kirkoissa on käynyt vuosikymmenien ajan vain pari huivipäistä tummua, elämänsä aikana tavaraa pihdannutta mustakaapuista "homevithua", riihitonttua palvovaa, mumisevaa muumiota. MOT


      • Anonyymi00020 kirjoitti:

        Vieläkö ne kirjastot ovat "panttilainaamoja". Kas kun niitä ei ole muutettu kirpputoreiksi.
        Kirkoissa on käynyt vuosikymmenien ajan vain pari huivipäistä tummua, elämänsä aikana tavaraa pihdannutta mustakaapuista "homevithua", riihitonttua palvovaa, mumisevaa muumiota. MOT

        Idio*tti!!


    • Anonyymi00018

      Jos ongelma on todellinen, kuten tässä Tampereen tapauksessa, niin vartijoiden tehtäväksi sitten siivota ongelma. Voihan olla että edellisten parin kuukauden paukkupakkaset ajoivat spurgut kirjastoo, eli nyt vaan vartijat siivoamaan tilanne. https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011880182.html

      • Anonyymi00019

        Porvarihallituksemme toimien yksi ilmentymä tämäkin.


    • Alkoholisteilla on oikeus kansan yhteiseen olohuoneeseen siinä missä siihen on oikeus mölyapinoillakin.

      • Anonyymi00021

        On satunnaisia mölyapinoita toki, mille ei oikein mitään voi, mutta jos kirjastossa alkaa jatkuvasti oleilla juoppoporukkaa, voidaan asiaan puuttua poistamalla heidät sieltä.


    • Anonyymi00022

      Jos he on simmottis lukujuoppoja ?
      Uskovaiset voi mennä lukemaan heille Raamattua.

    • Anonyymi00026

      Kun turkistarhalla menee huonosti,on parempi tavata kavereita kirjastossa.

      • Anonyymi00028

        Tai puolueella


    • Anonyymi00029

      Kikulikakuli ei ollut Kokkolassa, mutta persuna rakastan levittää disinformaatiota kuin kunnon russa.

    • Anonyymi00030

      Kirjastoon pitää saada oma lukusali juopoille.jonne kirjastonhoitaja vievät välillä leivos kahvit siten he pysyvät terässä.Kolkolan poliisit voisivat käydä heidän oloaan aina välillä tarkkailemassa hehh niillä hän on aikaa

    • Anonyymi00031

      Oneksi eivät juo vinaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe