Kuten Nojatuoli tai Paloma... mutta olen vain tavallinen taatelintallaaja enkä pääse historian kirjoihin :/
Haluaisin itsekin olla joku
11
241
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et ole mikään tavallinen taatelintallaaja. Rikas elämä takana, joka on juuri sinun elämäsi <3 Kaikki jää talteen.
- Anonyymi00002
Luuletko, että nojatuoli tai Paloma pääsee historian kirjoihin ?
Kun viimeinen meidät tunteva ihminen kuolee meitä ei muista kukaan. - Anonyymi00003
Hei aloittaja ! Suurin osa meistä on tavallisia taatelintalljaajia
ja me olemme ihan hyviä ihmisiä. Ei tunnettuus ihmisestä parempaa
tee. Usein käy päinvastoin. Pissa nousee päähän.Tai sitten ei.
Näkyvyys ja jatkuvuus tekee sinusta massasta erottuvan.
Ei kuitenkaan parempaa tai huonompaa ihmistä.- Anonyymi00004
Paloma.se01 kirjoitti:
Tai sitten ei.
Ei kuitenkaan parempaa tai huonompaa ihmistä.Jollain jatkuvuudella tai palstanäkyvyydellä ei ole mitään merkitystä. Massasta voi erottua paljon tärkeämmissä yhteyksissä.
- Anonyymi00006
Paloma.se01 kirjoitti:
Tai sitten ei.
Ei kuitenkaan parempaa tai huonompaa ihmistä.Ei kaikki massasta erottuminen ole positiivista erottumista, jos naiiviudessasi luulit.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jollain jatkuvuudella tai palstanäkyvyydellä ei ole mitään merkitystä. Massasta voi erottua paljon tärkeämmissä yhteyksissä.
Olen kanssasi aivan samaa mieltä.
Palstanäkyvyydellä ei ole mitään merkitystä eikä se ole tavoittelemisen arvoista.
Vastasin kyllä ihan vain aloittajalle joka olisi halunnut "olla joku kuin nojatuoli tai Paloma."
Joka ikinen meistä on "joku".
Jaska Jokunenkin.- Anonyymi00008
Paloma.se01 kirjoitti:
Olen kanssasi aivan samaa mieltä.
Palstanäkyvyydellä ei ole mitään merkitystä eikä se ole tavoittelemisen arvoista.
Vastasin kyllä ihan vain aloittajalle joka olisi halunnut "olla joku kuin nojatuoli tai Paloma."
Joka ikinen meistä on "joku".
Jaska Jokunenkin.Ethän sinä aloittajalle vastannut.
- Anonyymi00005
Voi hyvä ihme. Jokaisella meistä on jokin, omanlainen lahjakkuutemme. Tuo esiin sitä mitä sinä osaat, rikastuta sillä ympäristöäsi. Olet omassa asiassasi rikas kun sinulla on varaa jakaa sitä muillekin!
- Anonyymi00007
Wifi-nero ruosun tekemä aloitus. Hän tietää miten saa myllyn pyörimään ystävänsä nimimerkkiä hyödyksi käyttäen. Provo!
- Anonyymi00009
Onko hän enää vapaalla jalalla.
Eikös hänet jo kutsuttu tunnin mittaiseen keskusteluun, että saadaan kartoitettua missä mennään.
Ehkä joku oli tehnyt huoli-ilmoituksen hänestä, eikä aivan aiheetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101615
- 1051175
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 49959
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni50844Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838- 127833
Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70735Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178709Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55689