Kysyisinkin, onko naisia, jotka elävät avioliitossa ja kärsivät seksin puutteesta? Itse 58v ja seksistä nauttiva ja varsinkin sen antamisesta kaikin tavoin. Mutta kärsin sen puutteesta. Toisinaan tulen tosi kärttyisäksi..
Seksin puute avioliitossa
21
626
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse kärsin ennen kunnes tulin tulokseen, että jos mieheltä ei saa hankin uuden.
- Anonyymi00002
Olitko myös avioliitossa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olitko myös avioliitossa.
juu olin. Oli mennyt huonommin tosin jo pitkän aikaa ja yhteisymmärryksessä erottiin
- Anonyymi00004
Onko ap siis nainen?
- Anonyymi00005
Kerran tai pari viikos ei tule käkkäränkkä.
Muutema vakkari molemmilla,Yhdessä ja erikseen aikusten kivaa. - Anonyymi00006
No niin. Minulla samainen ongelma. Alta 60v mies. Avioliitto muutoin kunnossa. Harmi homma.
- Anonyymi00007
Tarttisko joku apua?
T:N29- Anonyymi00008
Tarttee, vaimo ei anna pillua
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tarttee, vaimo ei anna pillua
Mikö sähköposti, sinne voisin laittaa viestiä. Entä ikäsi? Ethän ole liian vanha tai läski tai muuten epä sopiva kaveri?
- Anonyymi00013
M37 vaimo ei halua seksiä
- Anonyymi00009
Olen 59v samoja ikiä kanssasi, meillä seksi loppui viitisen vuotta sitten. Mieheni kunto romahti pitkien työ päivien ja alkoholin liikakäytön myötä. Aloin pitää omaa kivaa kun yksin olin kotona, vuositakaperin olin risteilyllä ystävättäreni kanssa. Tapasin ihanan miehen joka kotona samassa tilanteessa, päädyimme hyttiini jatkoille jolloin himoni sai otteen. Rakastelimme aamuun saakka, tapaamme nykyään parikertaa kuussa. Rakastelemme kuin seurusteleva pari, elämäni sai raikkautta arkeen seksin kautta.
- Anonyymi00011
Kunpa minullekin löytyisi kaveri, johon voi luottaa. Teillä kävi hyvin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kunpa minullekin löytyisi kaveri, johon voi luottaa. Teillä kävi hyvin.
Onneksi löysin kaltaiseni parisuhteessa olevan miehen, molemmilla muuten koti asiat kunnossa paitsi kahden välinen seksi. Toiseksi molemmat oikeesti nautimme monipuolisesta yhdynnästä, ollemme myös sinut kehojemme kanssa. Eilen tapasimme uimarannan parkissa, rakastelimme miehen asunto autossa ilman kiirettä. Pulahdettiin sitten viileään veteen kun ranta ilman jääpeitettä. Olemme keskustelleet myös parinvaihdosta ja kolmannesta miltä tuntuisi, toisiko lisää nautintoa meidän suhteeseen. T. N 59v
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onneksi löysin kaltaiseni parisuhteessa olevan miehen, molemmilla muuten koti asiat kunnossa paitsi kahden välinen seksi. Toiseksi molemmat oikeesti nautimme monipuolisesta yhdynnästä, ollemme myös sinut kehojemme kanssa. Eilen tapasimme uimarannan parkissa, rakastelimme miehen asunto autossa ilman kiirettä. Pulahdettiin sitten viileään veteen kun ranta ilman jääpeitettä. Olemme keskustelleet myös parinvaihdosta ja kolmannesta miltä tuntuisi, toisiko lisää nautintoa meidän suhteeseen. T. N 59v
Tällainen tarviis löytää, jossa luottamus 100 %. Ja jossa molemmilla muut osa-alueet kunnossa mutta seksi loppunut tai intohimo hävinnyt. Elämään tulee ihan eri tavalla virtaa kun saa intohimoista seksiä, olkoonkin sitten vaikka vieraalta, kunhan jostain saa.
M55+ - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Moi. Tuo kolmantena osapuolena oleminen kyllä kiinnostaisi. Ei kokemusta, mutta jos asiallinen pari ja kaikki ok ja asia etenee omalla painollaan ja kaikille olisi nautinto, niin haluaisin kyllä kokeilla. Ja luottamus ennenkaikkea. M58
- Anonyymi00012
Nainen saa Turusta sporttisen ja intohimoisen miehen .
Koska sinun tekisi mieli niin pidetään ihania hetkiä ,asunossani , risteilyllä tai hotellissa .😘 - Anonyymi00016
Olen yli 80v. Olen saanut paljon naida montakin naista aikoinaan ja edelleen on vihityn vaimon kanssa harrastetaan seksiä ainakin 2 kertaa viikossa.
- Anonyymi00017
Aivan turhaan erotaan jos muuten yhteiselo sujuu, talous kunnossa on lapsen lapsia joiden kans vietetään aikaa. Hyvä vakkari pitää huolta että pystyy nauttii seksistä säännöllisesti.
- Anonyymi00019
Jos on tiukka vakaumus tai uskonnollisuus,kannattaa erota vakkarit ei käy tiukkapipoisille.
M 58- Anonyymi00020
Niin. Olet alttarilla luvannut. Ei sitä sitten erota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764