nyt on mennyt toivo...

Miina

Siis olen 41v,sinkku. Jotenkin jo alkanut tuntua, että voishan sitä välillä jonkun miehen kainalossa viettää aikaansa. Mutta.... missä ne kaikki miehet oikein luuraa, jotka pitää pirtsakasta, tosin itsenäisestäkin, kivasta tytön tylleröstä. En hae ukkomiehiä, enkä myöskään peräkammaripoikia, vaan ihan tavallisia ja sosiaalisia miehiä, joiden kanssa vois vaikka tehdä joitain kivaa ja jotka kehtais esitellä muillekin. Itse en ole mikään rinsessa, mutta ihan ihmisen näköinen, luonnetta tietty löytyy omiksi tarpeiksi...
Eikö muuta ole tulossa kuin yrjö ;)

20

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea etsintään

Toivo menee. Onni jättää, mutta Yrjö tulee...

Eikö niin?

Ehkä tulee joku muukin kuin Yrjö. ;)

• korkealla

ei peräkammarinpoikia eikä ukkomiehiä ja pitäis vielä kehdata esitellä muillekin...tavalliset sosiaaliset miehet on jo varattu, vain luonne vikaiset on jääneet jäljelle taitaa päteä myös naisiin.

• elämä yllättää

Ollessani nelikymppinen minut löysi vapaa, sosiaalinen, hyvän ammatin omaava (itseäni nuorempi) mies, jolla oli talouskin kunnossa.
        Ollaan oltu aviossakin jo kymmenen vuotta.

• kysymyksessä?

Olen tälläinen tytön tyllerö!
      Tyllerö, siis vähän niinkuin pallero.
      Kyllä teitä riittääkkin nykyaikana, pyyleviä, meheviä, suurenmoisia, xllllllllliä ja jos vaikka millä nimikkkeellä olevia naisia, joita voi nimittää läskeiksi tai lihaviksi.
      Se on jokaisen oma asia minkälaiseksi itsensä syö ja miten vähän liikku, mutta kyllä siinä sulhoehdokkaat harvenee, kun rasvavuori kasvaa.
      Lisäksi joka toisen ämmän suussa roikkuu sätkä, mikä vielä lisää vastenmielisyyttä.
      Sitten itketään täällä, että missä ne miehet ovat, ne on etsimässä niitä terveitä, fiksuja ja normaalivartaloisia naisia.
      Tästä vuodatuksesta huolimatta, muakin pidetään ihan fiksuna miehenä, olen vain surullinen luovuttaneiden 40 -naisten puolesta:(

• nimittele meitä ihania naisia ämmiksi!!! :(

• suna45

niin,että minusta tuntuu että epätoivoisempia ovat miehet täällä kuin naiset, sinäkin moitit "tylleröitä" mutta eipä ne miehetkään enään tässä iässä mitään kiiltokuva poikia ole, ite olen 45 ja rakkauden löysin, mut en tosiaan netistä enkä ois ees huolinut ,ja rakkauteni rakastaa juuri minua omana itsenäni, enkä tosiaan kulje sätkä suus ja raitiskin vielä olen, että revippä siitä!

• kommentti

kirjoitit: surullinen luovuttaneiden 40 -naisten puolesta:(
        vastaus: Älä suotta ole surullinen minun puolesta, en minä ole luovuttanut ;))

• Kalle..

hanki koira ja esittele sitä

• pyllerö ;)

Kenellekö mä sitä koiraa sitten esittelisin, niitä löytyy kyllä jo ennestäänkin, ei tarvii lisää hankkia. Oli se hyvä että tuli kommentteja miehiltä, en minäkään pidä lihavista miehistä, en myöskään miehistä jotka vaativat kylmää kaljaa ennen kuin silmänsä saavat auki, enkä myöskään pidä miehistä jotka haisevat pahalle, kun eivät viitsi peseytyä. Mutta meitä on niin moneen junaan. Ehkä vain minulle ei ole sitä "paria" vain syntynyt...

• löllerö taas
        pyllerö ;) kirjoitti:

Kenellekö mä sitä koiraa sitten esittelisin, niitä löytyy kyllä jo ennestäänkin, ei tarvii lisää hankkia. Oli se hyvä että tuli kommentteja miehiltä, en minäkään pidä lihavista miehistä, en myöskään miehistä jotka vaativat kylmää kaljaa ennen kuin silmänsä saavat auki, enkä myöskään pidä miehistä jotka haisevat pahalle, kun eivät viitsi peseytyä. Mutta meitä on niin moneen junaan. Ehkä vain minulle ei ole sitä "paria" vain syntynyt...

Menee kohta yksipuheluksia, mutta piti vielä kommentoida että en minä laihoistakaan miehistä pidä, ei pikku masu miehellä haittaa mitään.

• yks nainen vaan

että sulla on koira ja korvaat sillä naisen?

• 40+nainen

Samaa olen itsekin miettinyt, että mistähän noita kunnon miehiä löytäis? Ainahan noita lihavien naisten vihaajia löytyy, kuten tälläkin palstalla, mutta ei miehetkään ole sen kummempia.
      Oli tuossakin sulle vinkki, että laita koira. Äly hoi, älä jätä!
      Kaipa se oikea joskus tulee meidänkin kohdalle..
      Hyvää kesän jatkoa sinulle!

• junkkari-

tässä olis tarjolla 35v sinkku mies, mulla olis tarjolla kokin ja siivoojan paikka (palkka luonnossa) ja mahdollisimman usein.

• Maikki

Ohi meni.

• että

luu jää valittijan kouraan.

• vastaus
        että kirjoitti:

luu jää valittijan kouraan.

Arvaa vaan onko iso pino luita kerääntynyt ;)) mutta kun mä haluaisin sellasen miehen johon rakastuisin itsekkin, en vain sen takia, että olis joku...

• Mies hakusessa
        vastaus kirjoitti:

Arvaa vaan onko iso pino luita kerääntynyt ;)) mutta kun mä haluaisin sellasen miehen johon rakastuisin itsekkin, en vain sen takia, että olis joku...

Olen pohtinut tätä samaa ongelmaa.Treffit, deittipalstat, festarit ja ravintolat ja jopa koira on kokeiltujen listalla. Ei sen takia, että olisin epätoivoisesti miestä hakenut mutta olenpahan vain seurallinen, utelias ja liikkuvainen ihminen. Tällaisia kokemuksia on tullut.Festareilla kansa on niin kännissä ja omissa porukoissaan, että vaikea sieltä on ketään löytää.Itsekin syyllistyy siihen että on oman porukan kesken vaikka en kännejä juokaan.Ravintoloissa on tullut jos minkälaista tyrkkyä tyyliin lähdetäänkö nyt heti vai viiden minuutin sisällä.Treffeissä on tippunut vastauksia profiiin perusteella ihan asiallisilta tyypeiltä sekä näiltä molon tarjoajilta. Asiallisetkin tyypit ovat pikkuhiljaa paljastuneet enemmän tai vähemmän pimpin perässä meuhkaajiksi. Kaveri väitti, että miehet keskustelevat naisten kanssa vain sen takia, että saisivat naisen selälleen mahdollisimman lyhyen ajan sisällä.En millään saata sitä uskoa. Huuomautettakoon, että ei minulla mitään seksiä vastaan ole, päinvastoin, itse harrastan sitä varsin aktiivisesti -parisuhteessa ja piste.

Joku arveli tossa edellä, että kaikki yli nelikymppiset ovat luovuttaneet. Ei pidä paikkaansa, eiköhän nämä tädit kansoita punttisaleja ja erinäisiä jumppia, niitä pyyhkii sauvojen kanssa ja ilman lenkkipoluilla. Ne liikkuvat ja ovat kaikin puolin ottaneet elämän haltuunsa. On poikkeuksiakin, mutta en puhuisi luovuttaneista. Ehkä uupuneet olisi parempi termi....

Munkaan ulkomuoto ei käsittääkseni mikään hassumpi ole niin että missä se mies luuraa???:) Tissit, perse kohillaan ja nätti hymy:)Urheilua on tullut harrastettua keskimääräistä enemmän mutta onhan se selvä, että eletty elämä ja tehdyt lapset näkyvät.En pidä sitä kenelläkään pahana, ikääntymistä, kaunistahan se on vain katsella.Ikääntyneestä ihmisestä paistaa sitä paitsi useinkin tasapaino ja harmonia, joita ei välttämättä nuorissa näy.

Tsemppiä siskot.

• kun liikut!
        Mies hakusessa kirjoitti:

Olen pohtinut tätä samaa ongelmaa.Treffit, deittipalstat, festarit ja ravintolat ja jopa koira on kokeiltujen listalla. Ei sen takia, että olisin epätoivoisesti miestä hakenut mutta olenpahan vain seurallinen, utelias ja liikkuvainen ihminen. Tällaisia kokemuksia on tullut.Festareilla kansa on niin kännissä ja omissa porukoissaan, että vaikea sieltä on ketään löytää.Itsekin syyllistyy siihen että on oman porukan kesken vaikka en kännejä juokaan.Ravintoloissa on tullut jos minkälaista tyrkkyä tyyliin lähdetäänkö nyt heti vai viiden minuutin sisällä.Treffeissä on tippunut vastauksia profiiin perusteella ihan asiallisilta tyypeiltä sekä näiltä molon tarjoajilta. Asiallisetkin tyypit ovat pikkuhiljaa paljastuneet enemmän tai vähemmän pimpin perässä meuhkaajiksi. Kaveri väitti, että miehet keskustelevat naisten kanssa vain sen takia, että saisivat naisen selälleen mahdollisimman lyhyen ajan sisällä.En millään saata sitä uskoa. Huuomautettakoon, että ei minulla mitään seksiä vastaan ole, päinvastoin, itse harrastan sitä varsin aktiivisesti -parisuhteessa ja piste.

Joku arveli tossa edellä, että kaikki yli nelikymppiset ovat luovuttaneet. Ei pidä paikkaansa, eiköhän nämä tädit kansoita punttisaleja ja erinäisiä jumppia, niitä pyyhkii sauvojen kanssa ja ilman lenkkipoluilla. Ne liikkuvat ja ovat kaikin puolin ottaneet elämän haltuunsa. On poikkeuksiakin, mutta en puhuisi luovuttaneista. Ehkä uupuneet olisi parempi termi....

Munkaan ulkomuoto ei käsittääkseni mikään hassumpi ole niin että missä se mies luuraa???:) Tissit, perse kohillaan ja nätti hymy:)Urheilua on tullut harrastettua keskimääräistä enemmän mutta onhan se selvä, että eletty elämä ja tehdyt lapset näkyvät.En pidä sitä kenelläkään pahana, ikääntymistä, kaunistahan se on vain katsella.Ikääntyneestä ihmisestä paistaa sitä paitsi useinkin tasapaino ja harmonia, joita ei välttämättä nuorissa näy.

Tsemppiä siskot.

Lähde yksin tanssipaikkoihin, festareille tai muihin ulkotapahtumiin (kilpailuihin/kisopihin).
        Lähde yksin kun lähdet liikuntalajejasi harrastamaan salille, uimahalliin tai jotain.

Silloin olet helpoiten lähestyttävissä kunhan jätät kotiin sen ilmeen, jka paljastaa sinun olevan haku päällä!

Nimimerkki Kokemusta on, ja positiivista sellaista.

• kirsikka

tapaat jonkun sielun veljen sen kyllä huomaa molemmat osapuolet. Uskon että hakemalla ei välttämättä löydy mutta silmät auksi kannattaa kulkea.

• YxTäti

Hei!

Ei tämmöisen tavalliset rehelliset tylleröt löydä netistä muita kuin anorektikkoja isoilla tisseillä haluavia miehiä.

Olen kahteen kertaan laittanut treffipalstalle ilmoituksen. Ekassa kerroin rehellisesti olevani hieman ylipainoinen - toisessa narrasin itseni hoikaksi. Arvatkaapa kumpaan sain vastauksia!

Kyllä seuraa, ja toivottavasti vielä joskus myös minulle pysyvämpikin suhde, löytyy tuolta oikeasta elämästä. Ei pientä vatsaa omaavilla miehen pullukoilla ole sen enempää varaa vaatia kumppaninsa ulkonäöltä ja kyllä he sen oikeasti tietävät. Kesäfestareilla on tullut juteltua paljonkin ihan fiksujen herrojen kanssa, vaikkei niistä sen pidempää jatkoa ole seurannutkaan.

Tunnistan kyllä itsestäni, että koska minulla ei ole "vapaata" naisystävää, niin on vaikea lähetä yksin ravintoloihin "tyrkylle", ja muualta sitä vapaata miestä on kyllä vielä vaikeampi löytää. Kun en edes harrasta mitään miehistä.
      Koska suurin osa niin miehistä kuin naisistakin on tässä iässä varattuja, niin ehkä meidän täytyy etsiä ja "olla radalla" vielä aktiivisemmin kuin silloin nuorena. Jotta se toinen vapaa ja muutenkin sopiva osuisi kohdalle.

Älkäämme, tylleröt, luopuko toivosta ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      269
      2262
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      53
      964
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      107
      944
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      911
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe