EU:n rasistisin maa Suomi ei voi olla maailman onnellisin maa

Anonyymi-ap

Rasismi kumpuaa kaunasta, katkeruudesta, vihasta ja kateudesta, jolla rasisti myrkyttää itsensä ja ympäristönsä.

44

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Noin miljoona suomalaista on joutunut ahdinkoon hallituksen takia.

    • Anonyymi00002

      Aivan kuten aloittaja tekstissä antirasimi.

    • Anonyymi00003

      Rasismia ei pidä hyväksyä.

    • Anonyymi00004

      Jos minulta kysytään sitten, kun nämä suomalaset MAGA-Trumppilaiset ovat saaneet keploteltua itselleen lisää valtaa, niin sitten en vastaisi olevani onnellinen. Heillä sama kaiku on askelten, kuin Vanhalla Aatulla ja yks-yhteen Aatun kanssa etenevällä Trumpilla. Se lopullinen oikeudenkäynti, mikä käytiin Aatun lopetettua, kannattaisi käydä nyt etukateen, niin säästyttäisiin sadoilta tuhansilta, tai miljoonilta kuolonuhreilta. Ja samaa toivon meille.

      • Anonyymi00005

        Allekirjoitan.


    • Anonyymi00006

      Leena Meri kysyy eroa panettelun ja solvauksen.
      Kakkki ei todella ole rasismia, mitä höppänät höpisee.

    • Anonyymi00007

      Terkut persuille.

    • Anonyymi00008

      Suvakki yrittää myrkyttää järki-ihmisten mielet inhalla mielellään.

      • Anonyymi00009

        Kannattiko kommentoida.
        Kukaan ei varmasti aiemmin ärsyyntynyt sinun tavallasi edelliseen kommentointiin.
        Anna mennä ohi ja nauti muista teksteistä, poitiikka on sinulle liian kuuma laji.

        Rauha Pääsiäisen aikaan.


    • Anonyymi00010

      Muukslsidvihsan ovat dyypää ne suomslsidse, jotks ovat kaikin tavoin js mäkyvästi näkyvädti

    • Anonyymi00011

      Syypää ovt maahanmuuttoa tsrkoituksellisesti edistäneet tahot

    • Anonyymi00012

      Rasismin loivat suvakit.

    • Anonyymi00013

      Persurasistina ihminen on tyhmimmillään.

    • Anonyymi00014

      Rasismi on persujen perusarvo. Ei muitten suomalaisten.

    • Anonyymi00015

      Miten petterikin voi hyväksyä rasismin ?

    • Anonyymi00016

      Rasisti ei ole onnellinen ihminen.

    • Kyllä Saksalaiset he ollut iloisia 1939-1944 asti

      • Anonyymi00018

        Nykyään he häpeävät menneisyyttään.


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        Nykyään he häpeävät menneisyyttään.

        No miksi tarve häpeä he ovat kaikki koulut 1939-1945,ei lapsi tarve häpeä jotakin jotka iso isä tehnyt


    • Anonyymi00017

      Raiskuu toimii salaisena aseena jumalan hylänneille. Keisarit, ruhtinaat ja pormestarit nakuilee aikansa.

    • Anonyymi00019

      Lopettakaa rasistit hölmöilynne maailman onnellisimmasta maasta.
      PS:ää ei äänestä enää juuri muut kuin rasistit.

      • Anonyymi00022

        PS:ssä kuuluu kansan ääni.
        Ei ole syytä vastustaa suvakkien touhuja. Hehän kartuttavat PS:n kannatusta.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        PS:ssä kuuluu kansan ääni.
        Ei ole syytä vastustaa suvakkien touhuja. Hehän kartuttavat PS:n kannatusta.

        Idiottien rasistien ääni PS:ssä kuuluu.


    • Anonyymi00020

      Luvsn "rasistisesta" Suomesta ovat luoneet suvakit, nuo pöljät, jotka ovat valmiit vastaanottamaan meidän elätettäväksemme kenen tahansa vieraasts kulttuurista tulevan. Aivan asiasta se herättää kansassa vastustusta.

    • Anonyymi00021

      Suvskkipöljät eivät ole parhaita veronmaksajiakaan.

    • Anonyymi00024

      Vätyspersuja on eniten kelan luukulla, kun työt ei maistu.

      • Anonyymi00025

        Persut on kouluttamattomia moukkia, ne ei saa töitä.


      • Anonyymi00027

        Heh,tän homppelin kommentit ne on aina samat sanasta sanaan ....


    • Anonyymi00026
      • Anonyymi00029

    • Anonyymi00028

      Politiikot valehtelee ja varastaa. Orpo ja Purra on kun pikkupentuja omat mokansa laittavat maailman syyksi. Miksi muissa pohjoismaissa ei kurjuus iske heti?

    • Anonyymi00030
    • Anonyymi00031

      Pikkupentujen kommentointia koko ketju.

    • Anonyymi00032

      Ilman muslimi-invaasiota Suomi saattaisi olla se onnellinen maa, nyt sitä onnellisuutta hokevat vain vasemmistonaiset.

    • Anonyymi00033

      PS:ää äänestävät rasistit on "onnellisia" heheee

    • Anonyymi00034

      Ps on rasistipuolue sitä ei pysty kukaan kieltämään.
      Miksi kukaan sitä äänestäisi ?
      Se on vienyt Suomen hallitsemattomaan kriisiin.

    • Anonyymi00036

      Suomessa on kuitenkin tutkimusten mukaan maailman tyytyväisimmät maahanmuuttajat.

      Väitteet suomalaiten rasismista on lähinnä oire vasemmmiston paniikista kun se yrittää takaisin valtaan keinoja kaihtamatta.

    • Anonyymi00037

      Älä valehtele. Missään ei ole kysytty maahanmuuttajien tyytyväisyyttä,
      mutta Suomessa he eivät voi olla tyytyväisiä.
      Joka seitsemäs joutuu joka päivä rasismin kohteeksi, jopa väkivaltaisen.

      • Anonyymi00038

        Nykyisin parhaat olot todella varakkailla ja yllätys, yllätys,,maahantulleilla.
        Kaiken saa kun vaan älyää pyytää.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Nykyisin parhaat olot todella varakkailla ja yllätys, yllätys,,maahantulleilla.
        Kaiken saa kun vaan älyää pyytää.

        Siihen pyytämiseen on ammattiauttajat.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Nykyisin parhaat olot todella varakkailla ja yllätys, yllätys,,maahantulleilla.
        Kaiken saa kun vaan älyää pyytää.

        Tuskinpa. Älä viitsi valehdella.
        Mene jonnekin vihanhallintakursseille.
        Tykkäätkö Trumpin (sota)hulluudesta ?
        Halla-ahon mielestä Trump parasta mitä Amerikalle on tapahtunut.
        Niin hän sanoi 2025.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Nykyisin parhaat olot todella varakkailla ja yllätys, yllätys,,maahantulleilla.
        Kaiken saa kun vaan älyää pyytää.

        Persut hyysää rahaeliittiä. Kansan rahat menee niille.


    • Anonyymi00042

      Rasistiseen populistipuolueeseen mieltyminen kertoo poliittisen ymmärryksen vähäisyydestä.

      • Anonyymi00043

        Niin totta. Ei kukaan järki-ihminen äänestä kansanvihaajia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe