Nyt jos heti löytäis jonkun ihanan poitsun palvelutalosta ni vois ehtii kuulla kellojen soivan kesällä...
Unelma kesähäistä
11
275
Vastaukset
Itse en niin häitä kaipaa mutta vanhempi rouva kävisi muuten ystäväksi ja leikkikaveriksi.
Olen 59-182-93 siisti mies Tampereelta.- Anonyymi00001
Diis 59 vuotta, 183 cm 98 kg?
- Anonyymi00004
Anonyymi00001 kirjoitti:
Diis 59 vuotta, 183 cm 98 kg?
Juu likipitäen. 182cm ja 93kg. Sopusuhtainen.
- Anonyymi00002
Hyvä ajjatus.
Morsmaikkuehdokkaitakin olisi ainakin kolme. - Anonyymi00003
TÄÄLLÄ mies 59-184-94 puhdas arjalainen
- Anonyymi00005
Tottakai olis kiva.
Mutta järki päähän! - Entäs ne omat lapset?
Jäisi tälle sulholle ja hänen suvulleen elämäsi säästöt!
Niitä auervaaroja on palvelutalossakin, pidä pääsi kylmänä!
Yli 60-sen ei ole järkevää mennä naimisiin enää.
Ajattele omia lapsiasi ja lapsenlapsiasi, joille jää perintösi ja elä mee "huumassa" ja yksinolossa kenenkään vanhan pappareisen kelkkaan.
os on miljömääri, nii oukei. Mutta tuskinpa he viettävät vanhuuttaan palvelutalossa,
Pidä kaverinasi, mutta elä erehdy menemään naimisiin!
- Anonyymi00006
Ei naimisiin mutta seksisuhde 80+ naisen kanssa kiinnostaa.
Olen 50+ normimies Pirkanmaalta.- Anonyymi00007
Ei kiinnosta tippaakaan.
Hae ikäistäsi seuraa! - Anonyymi00008
aaaaaaaa ha hahahhaaaaa jooo hahahaaaaaa sori ku naurataa,,,, haahahaahaaaaaaaaa,a,,a
Meillä oli kaksi vuotta sitten kesäkuussa hääjuhla. Oli aika mennä avioliittoon harkinta-aikaa oli lähes kaksikymmentä vuotta.
Onnea etsintään.- Anonyymi00009
Morsmaikkuoksi olisi peräti kolme ehdokadta, pirteitä ja mukavis.
Mitä tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502