Olen keski-iän ylittänyt naishenkilö. Isoisäni oli savottamies ja myös hänen isänsä. Heillä oli todella isot pallit kuten myös isälläni. Tämä perintö on näköjään siirtynyt myös minulle, sillä minulla on ollut pikkutytöstä asti tavallista isommat, pulleat ja roikkuvat häpyhuulet.
Isoisäni oli tästä "savottaperinnöstä" todella ylpeä. Kerran kun olin noin 10-vuotias oli hän kutsunut neljä vanhaa savottakaveriaan luoksemme. Äijät joivat keskiolutta ja minä kuuntelin heidän musteluitaan. Yhtäkkiä isoisä alkoi kertoa perinnöstä ja miehet kuuntelivat epäillen. Jolloin Isoisäni sanoi:
- No tyttö. Tulehan tänne ja näytä! Vedä housut alas!
En osannut reagoida muuten kuin totella. En osannut myöskään pelätä näitä Isoisäni kavereita jotka olin tuntenut koko ikäni. Tein niin kuin käskettiin, vedin housut nilkkoihin ja annoin setien katsella pimppiäni.
- No jo! Siinä on todella savottatytön pimpsa! sanoi yksi miehistä. Huomasin kuinka Isoisäni oli ylpeä!
Kukaan miehistä ei käyttäytynyt mitenkään asiattomasti silloin eikä sen jälkeen. Olivat vain todistaneet yhden luonnon ihmeen!
Savottatytön "pallit"
Anonyymi-ap
10
71
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Geeniperimä toimii.
- Anonyymi00002UUSI
Hyvät on geenit.
- Anonyymi00003UUSI
Vitut geeneistä, tämäkin trollaus ilmoitettu poistoon
- Anonyymi00004UUSI
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Trololoo
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Trololoo
Hehe Hehe
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hehe Hehe
T
R
O
L
O
L
O
O
V
I
T
T
U - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
T
R
O
L
O
L
O
O
V
I
T
T
UHaha Haha
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Haha Haha
Hoho hoho
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hoho hoho
Hihihi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707