KUULUUKO VAMMAINEN HEINOLAN SETÄ TEIDÄN SUOJELUKSEEN VAI MINKÄ VITUN TAKIA SAMA PIIPITYS JA ÄNKYTYS JATKUU?
MUNATON YLLÄPITO!
21
116
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Piipitä itestäs että oot vammane ja oot kateelline että setä saa pimpsuklaa
Anna11- Anonyymi00002UUSI
KATO KU OOT KUSIPÄÄ JA MITÄ VITTUA ON PIMP SUKLAA
- Anonyymi00003UUSI
JAAHA SETÄ TEKEYTYI TAAS PIKKUTYTÖKSI NI. ON SE PERKELE ETTEI TUOTA HULLUA SAA HOITOON. SEDÄN VAMMAINEN HOMOVELIKÄÄN EI TAJUA PUUTTUA
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
KATO KU OOT KUSIPÄÄ JA MITÄ VITTUA ON PIMP SUKLAA
Piipitä itestäs vaa kusipää ja mee imee isäs kusista keksijalkaa ja räplää veljes persettä
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Piipitä itestäs vaa kusipää ja mee imee isäs kusista keksijalkaa ja räplää veljes persettä
Kxnfkfktkdbgkfkxkgk fkfkckxkf glfkck NI RAUNO NI
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
JAAHA SETÄ TEKEYTYI TAAS PIKKUTYTÖKSI NI. ON SE PERKELE ETTEI TUOTA HULLUA SAA HOITOON. SEDÄN VAMMAINEN HOMOVELIKÄÄN EI TAJUA PUUTTUA
Mä en väit olevani mitä mä en oo
Anna11 - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Anna11Fkfkfkxk dksbdjf dkfng
Tyttövauva 3 päivää - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Anna11Jos olet 11 niin helvettiin aikuisten palstalta.
Jos leikit 11 vuotiasta tyttöä jabolet 50 luuseriäijä, niin mene hoitoon. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos olet 11 niin helvettiin aikuisten palstalta.
Jos leikit 11 vuotiasta tyttöä jabolet 50 luuseriäijä, niin mene hoitoon.Mee sä rakas laitoksee joho kuulut ja ime isäs kusista keskjalkaa
Anna11 - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mee sä rakas laitoksee joho kuulut ja ime isäs kusista keskjalkaa
Anna11Ai kuten sinä?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ai kuten sinä?
Mä en ime kenenkään keskijalkaa kute sun homoperheessä
Anna11 - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mä en ime kenenkään keskijalkaa kute sun homoperheessä
Anna11Kukaan viiskymppinen ei kutsu kyrpää keskijalaksi, RAUNO KAJANDER!!!
Aloitttajalle
Hyvä ku sä kusipää huoran pentu tajusit änkyttää itestäs- Anonyymi00008UUSI
Miksi sä katsot vierestä ja runkkaat pientä munaasi kun narkkari äitisi huoraa koirien kanssa?
- Anonyymi00009UUSI
RAUNO FKFKF SLCL FÖCKCN , EIKS NI?
- Anonyymi00012UUSI
Kaikki Ranen itsenään ja Annana aloittamat jutut pitää vain tyynesti ilmoittaa poistettaviksi.
Tietysti tämän koko mestan voisi ilmoittaa poliisille, jos täällä pystyvät 11 -vuotiaat kirjoittelemaan. Annan olemassaolo viittaa vahvasti Setä nimimerkin taakse kätkeytyvän henkilön pedofiliaan ja sikäli poliisilla voisi olla mielenkiintoa varmistaa, että nämä alueet muutetaan sellaisiksi, joissa keskustella saavat vain rekisteröityneet henkilöt, joiden ikä ja henkilöllisyys varmistetaan vahvalla tunnistautumisella. Sehän ei estä luomasta anonyymiä nimimerkkiä, mutta saattaa tietysti ylläpidon GDPR:n alaisen rekisterin valvojaksi velvoitteineen.
Sen jälkeen jokainen sedän "keskustelu" johtaisi sinitakkisten setien vierailuun.
Tai sitten ylläpito voi harkita tekoälyagentin käyttöönottoa, joka estää tietyntyyppisten viestien julkaisun ennen niiden tarkastamista.- Anonyymi00014UUSI
Palstan ylläpito syyllistyy rikokseen. Linnaan vaan
Kyllä susta todella huomaa että oot laitos kamaa
Mä en todellakaan esiinny sellaisena mitä en oo että paina se kalloos kusipää- Anonyymi00017UUSI
Ukko49vuotiasite kirjoitti:
Mä en todellakaan esiinny sellaisena mitä en oo että paina se kalloos kusipääJoudut vankilaan paska.
- Anonyymi00018UUSI
Mä en todellakaan esiinny sellaisena mitä en oo että paina se kalloos kusipääKuole homo
- Anonyymi00019UUSI
Mä en todellakaan esiinny sellaisena mitä en oo että paina se kalloos kusipääSä et uskalla tulla mu etee piipittämää homo!
Eetu 7v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2299141Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1483330Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve32750- 1702242
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1031881Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1741806Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1811696- 1391361
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601347Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1161109