Mikä lienee tämä kamala kuluerä joka uhkaa asukasta omassa kodissaan?
Pelkään lukea näitä iltapäivälehtien pyydyksiä.
Vai onko taas pelkkää hypetystä tyhjästä kuten tavallista?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011927230.html
Taasko vakuutusyhtiöt huijaa?
Anonyymi-ap
4
255
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Yllättäviä kuluja voi syntyä eri syistä jotka pitää osata arvioida ajoissa.
- Anonyymi00002
Mikä tässä olikaan se uusi kuluerä?
Oikeusturvavakuutus. Korvaa tietyissä tapauksissa oikeudenkäyntikuluja. Ei aina, eikä yleensä kovin suuriin summiin asti. Lue tarkkaan tai soita vakuutusyhtiöön ennen kuin lähdet taistelemaan oikeudessa.
- Anonyymi00003
8donaa oli viimeksi kun tarkistin. Ellei ole summat noussut niin kovin kauaa tai monessa oikeusasteessa ei juristeja palkata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931719
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4701279- 871154
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.40971- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672