Parit jotka olette ottaneet oman kaverin kolmanneksi niin onko ollut sinkku vai parisuhteessa?
Mun mies tuli kaverinsa kanssa kysymään minu kimppaan mukaan heidän kanssa.
Kysyin olisiko se oikein hänen vaimoa kohtaan?
Kertoivat ettei vaimon tarvitse tietää.
Onko yleistä naida ystävien puolison kanssa?
Mieheni on ehdottanut jopa oman siskonsa miestä ja oltiin humalassa ja suostuin ja nyt on morkkista vaikka siitä on jo 3 kuukautta aikaa.
Miten olette
10
714
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluaisitko kokeilla vierasta isoa salaa?
- Anonyymi00003
Paksua varsinkin voisin kokeilla vaikka sitten salaa.
T. Aloittaja
- Anonyymi00002
Mun siskoni mies pani rouvaani usein ja kieltämättä siinä oli omat vaikeutensa ja myös etunsa. Ei tarvinnut keksiä syitä kun tuli käymään mutta välillä piti varoa ettei paljastu muille mitä makkarissa tapahtuu. Selkähierontaa joutui muutaman kerran käyttää alibina.
- Anonyymi00004
Ei kannata miettiä turhia.Meillä molemmilla muutama vakkari.Tavataan muutaman kerran vuodessa,ei aina kaikki mukana.Vappuna voi olla 3 paria mökillä.Naiset saa päättää ketä haluavat,mitä hyvää tilaavat.
On rooli leikkejä ja parinvaihtoa.Saunotaan grillataan nyytäri periaatteella saa juoda ja naida ketä tahtoo.Ei sovi tiukkapipoisille,kännykät jätetään autoon.M 58- Anonyymi00018
Kun nykyinen vaimoni oli 20-21v meitä oli 3M vaimo ja hänen 1v8kk nuorempi sisko ja hänen kaveri sekä yksi mies jonka tyttöystävä oli mukana kunnes he erosivat.
Kaverin eron jälkeen oltiin 2N ja 3M ja vaihdeltiin naisia niin että jokainen mies oli molempien tai kaikkien naisten kanssa.
Olimme kaikki vapaa ajat yhdessä, olimme tosi tiivis porukka kaikissa festareissa käytiin yhdessä sekä diskossa.
- Anonyymi00005
Vapun nimipäivää juhlittiin kimpassa teki hyvää tosin kova kaspula Olin kahteen kertaa kaikki naiset aina näin kertoivat
22/6 olis vapaana.
- Anonyymi00021
Me aloitimme mieheni veljen kanssa yhteiset kimppasessiot. Mutta vieras on aina vieras ja laajensimme tanssipaikoille matkailua, halukkaita löytyi.
- Anonyymi00022
Mun mies sai järjestää mulle ekan miehen.
Olen sen jälkeen kysynyt mieheltäni muita miehiä mukaan ja hän on suostunut.
Olen saanut haluamiani miehiä koko avioliittoni ajan. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mun mies sai järjestää mulle ekan miehen.
Olen sen jälkeen kysynyt mieheltäni muita miehiä mukaan ja hän on suostunut.
Olen saanut haluamiani miehiä koko avioliittoni ajan.Molemmat ovat tyytyväisiä se tärkeintä. Onko löytynyt vakimiehiä vai ovatko olleet kertapanoja?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1843089SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681948Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard11565Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291402Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142