Hiihottavaa

Anonyymi-ap

Onko isän kanssa keskustelu poistettu.oli kiihottavaa luettavaa

23

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Poistunu on.oli mahtava lukee kuinka nuori tyttö imi vanhemman miehen kyrpää ja sai lastin tiukkaan peppuun

• Anonyymi00002
      UUSI

Sensuuri iskee täällä niin vähentänyt kirjoittelua. Sähköpostilla oli kiva heittää rajumpaakin tekstiä. Vähissä nykyään vain sen käyttäjät

• Anonyymi00003
        UUSI

Hamittavaa.oli aika estotonta menoa.kyrpä kovana tuli luettua

• Anonyymi00004
        UUSI

Löytykö sulta aiheeseen liittyviä tekstejä

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Löytykö sulta aiheeseen liittyviä tekstejä

Isä ja tytär tekstit kiinnostais.sais kullin tosi kovaksi

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Isä ja tytär tekstit kiinnostais.sais kullin tosi kovaksi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18906941/vaimo-sijoituksen-panttina-

Tuossa tytär tapahtumissa

• Anonyymi00007
        UUSI

• UUSI

Kyllä tyttö kelpais edelleen...

• Anonyymi00008
        UUSI

Oih.onko isillä iso kulli kovana

• UUSI

Todella kovana...

• Anonyymi00009
        UUSI

Mitä isi haluais pikkutytön tekevän.oisi ihanaa kun ois kaks isoa kyrpää mitä sais reikiin kunnolla jos isi antaa luvan.oonhan vain sun❤️❤️❤️

• UUSI

Käykö isin tytölle kaks kyrpää yhtäaikaa molempiin reikiin...ihanaa uikutusta kun kyrvät uppoaa samaan tahtiin...

• Anonyymi00010
        UUSI

Kävisi kunhan ravaisit kunnolla.oisko isin veljellä kans iso kulli.hhutasin onnesta kun isot kyrvät uppoais sisään ja täyttäs reiät spermalla❤️

• UUSI

Kookas on kaverilla...rasvataan huolella koko vartalo...spermataan isin tyttö kunnolla...isot kyrvät pumppaa monta kertaa spermat sisään...

• Anonyymi00011
        UUSI

Oot isi ihana. Kyllä moni ikäiseni tyttö on kateelinen tollaisesta isistä joka hoitaa pikkutytön kiimasen pepun täyteen lämmintä spermaa.voisin imeä ensin kullit kovaksi ❤️❤️❤️

• UUSI

Uuuups...isi odottaa sua selällään sängyllä...otat kyrvän sisään pikkupilluun...kaveri tulee takaapäin pyllyyn...isin tyttö ihan täynnä ♥️♥️♥️

• Anonyymi00012
        UUSI

Oikeasti kaikki huomaavat miten typerä idiootti olet, nolaat itsesi.

• Anonyymi00013
        UUSI

Oooh.oot paras isi.annat pikkutytölle kunnolla kyrpää ja näät miten tyttös nauttii kun pylly on täynä kyrpää.ihanaa isi.tuu syvälle mun peppuun❤️

• UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oooh.oot paras isi.annat pikkutytölle kunnolla kyrpää ja näät miten tyttös nauttii kun pylly on täynä kyrpää.ihanaa isi.tuu syvälle mun peppuun❤️

Isi painaa joka työnnöllä 22cm sisään....isi survoo kunnolla♥️♥️♥️

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oikeasti kaikki huomaavat miten typerä idiootti olet, nolaat itsesi.

Mitä se haittaa jos jotku nauttii nuista teksteistä.itekkin luet niitä

• Anonyymi00015
        UUSI
        jarip1964 kirjoitti:

Isi painaa joka työnnöllä 22cm sisään....isi survoo kunnolla♥️♥️♥️

Isillä on paras kyrpä.oon niin onnellinen kun on tuollaine isi joka opettaa pikkutytön nauttimaan kunnolla isosta kyrvästä.oon isi aina vain sinun❤️❤️❤️

• UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Isillä on paras kyrpä.oon niin onnellinen kun on tuollaine isi joka opettaa pikkutytön nauttimaan kunnolla isosta kyrvästä.oon isi aina vain sinun❤️❤️❤️

Isi odottaa sua kyrpä isona sohvalla...tuu kasvokkain syliin...maistan sun nännejä...♥️♥️♥️

• UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hiero kulta märkiä häpyhuulia kyrpää vasten...♥️♥️♥️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      246
      3334
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      32
      2403
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      328
      2104
    4. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      79
      2022
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1921
    6. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      43
      1803
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      32
      1701
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      32
      1492
    9. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      30
      1390
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      125
      1361
    Aihe