Onko isän kanssa keskustelu poistettu.oli kiihottavaa luettavaa
Hiihottavaa
23
336
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Poistunu on.oli mahtava lukee kuinka nuori tyttö imi vanhemman miehen kyrpää ja sai lastin tiukkaan peppuun
- Anonyymi00002UUSI
Sensuuri iskee täällä niin vähentänyt kirjoittelua. Sähköpostilla oli kiva heittää rajumpaakin tekstiä. Vähissä nykyään vain sen käyttäjät
- Anonyymi00003UUSI
Hamittavaa.oli aika estotonta menoa.kyrpä kovana tuli luettua
- Anonyymi00004UUSI
Löytykö sulta aiheeseen liittyviä tekstejä
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Löytykö sulta aiheeseen liittyviä tekstejä
Isä ja tytär tekstit kiinnostais.sais kullin tosi kovaksi
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Isä ja tytär tekstit kiinnostais.sais kullin tosi kovaksi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18906941/vaimo-sijoituksen-panttina-
Tuossa tytär tapahtumissa - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18906941/vaimo-sijoituksen-panttina-
Tuossa tytär tapahtumissaHyvää lukemista.lauksin.lisää isä ja tytär tarinoita
Kyllä tyttö kelpais edelleen...
- Anonyymi00008UUSI
Oih.onko isillä iso kulli kovana
Todella kovana...
- Anonyymi00009UUSI
Mitä isi haluais pikkutytön tekevän.oisi ihanaa kun ois kaks isoa kyrpää mitä sais reikiin kunnolla jos isi antaa luvan.oonhan vain sun❤️❤️❤️
Käykö isin tytölle kaks kyrpää yhtäaikaa molempiin reikiin...ihanaa uikutusta kun kyrvät uppoaa samaan tahtiin...
- Anonyymi00010UUSI
Kävisi kunhan ravaisit kunnolla.oisko isin veljellä kans iso kulli.hhutasin onnesta kun isot kyrvät uppoais sisään ja täyttäs reiät spermalla❤️
Kookas on kaverilla...rasvataan huolella koko vartalo...spermataan isin tyttö kunnolla...isot kyrvät pumppaa monta kertaa spermat sisään...
- Anonyymi00011UUSI
Oot isi ihana. Kyllä moni ikäiseni tyttö on kateelinen tollaisesta isistä joka hoitaa pikkutytön kiimasen pepun täyteen lämmintä spermaa.voisin imeä ensin kullit kovaksi ❤️❤️❤️
Uuuups...isi odottaa sua selällään sängyllä...otat kyrvän sisään pikkupilluun...kaveri tulee takaapäin pyllyyn...isin tyttö ihan täynnä ♥️♥️♥️
- Anonyymi00012UUSI
Oikeasti kaikki huomaavat miten typerä idiootti olet, nolaat itsesi.
- Anonyymi00013UUSI
Oooh.oot paras isi.annat pikkutytölle kunnolla kyrpää ja näät miten tyttös nauttii kun pylly on täynä kyrpää.ihanaa isi.tuu syvälle mun peppuun❤️
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oooh.oot paras isi.annat pikkutytölle kunnolla kyrpää ja näät miten tyttös nauttii kun pylly on täynä kyrpää.ihanaa isi.tuu syvälle mun peppuun❤️
Isi painaa joka työnnöllä 22cm sisään....isi survoo kunnolla♥️♥️♥️
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oikeasti kaikki huomaavat miten typerä idiootti olet, nolaat itsesi.
Mitä se haittaa jos jotku nauttii nuista teksteistä.itekkin luet niitä
- Anonyymi00015UUSI
jarip1964 kirjoitti:
Isi painaa joka työnnöllä 22cm sisään....isi survoo kunnolla♥️♥️♥️
Isillä on paras kyrpä.oon niin onnellinen kun on tuollaine isi joka opettaa pikkutytön nauttimaan kunnolla isosta kyrvästä.oon isi aina vain sinun❤️❤️❤️
Anonyymi00015 kirjoitti:
Isillä on paras kyrpä.oon niin onnellinen kun on tuollaine isi joka opettaa pikkutytön nauttimaan kunnolla isosta kyrvästä.oon isi aina vain sinun❤️❤️❤️
Isi odottaa sua kyrpä isona sohvalla...tuu kasvokkain syliin...maistan sun nännejä...♥️♥️♥️
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hiero kulta märkiä häpyhuulia kyrpää vasten...♥️♥️♥️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2463334Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard322403Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3282104SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän792022Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081921Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --431803Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.321701Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue321492Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301390Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1251361