Työllisyyden noususta pitää kiittää maahanmuuttajia

Anonyymi-ap

Työllisyys nousi Marinin hallituksen aikana huippulukemiin ja
työllisyyden noususta saimme kiittää maahanmuuttajia.
Asiantuntija löi faktat pöytään: Maahanmuuttajien työllistymisluvut
ovat lähes yhtä korkealla kuin muitten, mikä on mahtava saavutus,
koska heitä syrjitään työhönotossa.
https://yle.fi/a/74-20022925

25

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Nuoremmat eläkeläiset ovat tuosta tietoisia. Olisko vanhempienkin aika
      herätä ?

    • Anonyymi00002

      Edellisen hallituksen jäljiltä jäi yli 300 000 työtöntä.

      • Anonyymi00003

        Älä valehtele. Marinin hallituksen loppupuolella työttömyysprosentti oli 6,9.
        Nyt se on 12 !
        Persuhallituksen tavoite on puoli miljoonaa työtöntä ja lähellä on jo.
        Työelämän ulkopuolella on noin 400000 työikäistä.


      • Anonyymi00004

        Totta jos puhutaan noin 250000.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Totta jos puhutaan noin 250000.

        Niistä lähes 100000 oli pitkäaikaistyöttömiä, jotka laitettiin "eläkeputkeen"
        kauan ennen Marinin hallitusta.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Älä valehtele. Marinin hallituksen loppupuolella työttömyysprosentti oli 6,9.
        Nyt se on 12 !
        Persuhallituksen tavoite on puoli miljoonaa työtöntä ja lähellä on jo.
        Työelämän ulkopuolella on noin 400000 työikäistä.

        Netistä se löytyy: Työttömien määrä Orpon hallituksen aloittaessa.
        Kumpikohan se meistä valehtelee?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Netistä se löytyy: Työttömien määrä Orpon hallituksen aloittaessa.
        Kumpikohan se meistä valehtelee?

        Ihan sama. Ei ole nokon nuukaa minulle, koska joka tapauksessa Marinin hallituksen
        aikana työllisyys oli huipussaan, mutta Orpon hallitus on tuhonnut kaiken sen
        hyvän minkä sai Marinin hallitukselta perinnöksi.
        Vakaan työllisyyden ja yhteiskuntarauhan.
        Ei ollut mitään kriisiä, kun Orpon hallitus aloitti. Orpo ja Purra vain lietsoivat
        paniikkkia ja uhkailivat palkansaajia saadakseen ryövättyä valtion kassan.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Netistä se löytyy: Työttömien määrä Orpon hallituksen aloittaessa.
        Kumpikohan se meistä valehtelee?

        Persuhallitiksen tavoite on puoli miljoonaa työtöntä ja lähellä on.
        Purra onkin sanonut, että "Suomessa on liian vähän köyhiä"
        ja alkoi heti tehdä niitä lisää.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Älä valehtele. Marinin hallituksen loppupuolella työttömyysprosentti oli 6,9.
        Nyt se on 12 !
        Persuhallituksen tavoite on puoli miljoonaa työtöntä ja lähellä on jo.
        Työelämän ulkopuolella on noin 400000 työikäistä.

        Mutta työllisiä on yhtä paljon. Marinit toivat kaiken maailman oleskelijoita yhteiskunnan holhottaviksi. Yksi ulkomaalainen opiskelemaan yhteiskunnan varoin ja mukana ns. perheen yhdistämisellä pahassa tapauksessa kymmenkunta ilmaiseläjää. Nuo perheet kun saattavat olla isoja ja kouluikäiset lapset joskus todettu kolmikymppisiksi. Pitäähän näitä lapsia hoitamaan mukana tulla myös mummot ja papat, kulttuurissa kun suku on perhe. Siitä helposti työttömyystilastoihin lisää vasemmiston äänestäjiä.


    • Sipilä totesi saadessaan työllisyyden hyvin nousuun, sain ne Suomalaiset jotka oli vielä mahdollista työllistää työllistettyä, tämän jälkeen on Suomessa työllisyys noustava työperäisellä maahanmuutolla ja niinhän siinä kävi.
      Marinin aikana oli niin paljon työvoimasta puute että jäi toinen mokoma avoimesta työpaikasta täyttämättä. Silti Marinin aikana työllistyi pitkälti yli satatuhatta uutta työllistä vaikka oli päällä venäjän aloittama sota.

      Vahinko vain että sitä hyvää aikaa kerkesi olla noin puolitoista vuotta, työllisyys luvut nousi korkeimmalle luvulle ikinä, Orpo kehaisi minä lupaan työllistää 100 000 uutta työllistä, kakka sentään tuli saman verran työttömiä.

    • Tähän voi vähän piruilla.
      Takavuosina seurasin ahkerasti eduskunnan keskusteluja, kokoomus politiilikoilla oli tapana ahkeraan irvailla perussuomalaisten työllisyys ohjelmilla jota ei oikeasti ollutkaan. Kokoomus itse jaksoi aina muistuttaa kuinka puolue on talousosaaja puolue.
      Marinin kauden alussa kokoomus hyökkäsi missä työllisyys, vaikeaa oli kun oli päällä pandemia, sitten energia kriisi venäjän takia.
      Kun sitten Orpon aika tuli löi persujen kanssa hynttyyt yhteen, vaikka oli naureskellut persujen talouspolitiikalle, kumman syy kumman syy katselkaa nyt toisianne.

      • Anonyymi00007

        Yritä edes pysyä aloituksen aiheessa!


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Yritä edes pysyä aloituksen aiheessa!

        Pysykää aloitta jahärikön aiheessa vidusti kalaa myöten kansanvaihtosossussa


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Pysykää aloitta jahärikön aiheessa vidusti kalaa myöten kansanvaihtosossussa

        Sinä olet persu ilmeisesti ? Niistä kaikki ei osaa edes kirjoittaa.


      • Anonyymi00020

        Hyvä kirjoitus, kiitos Pertikki !


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus, kiitos Pertikki !

        pertikki on erinomainen natsitta ja kopi oiva siantuntia


    • Anonyymi00014

      Tuleeko ihmisen ajattelusta ikää myöten joustamatonta ?
      Kun on jonkun asian päähänsä saanut sitä ei muuta mikään tieto ?

      Vai onko se luonteessa olevaa tyhmää jääräpäisyyttä:
      "Minä olen oikeassa, vaikka kuinka todistaisitte minun olevan väärässä."

      Kun ihminen myöntää (itselleen) olleensa väärässä hän on viisastunut.

      • Anonyymi00015

        Hyvin sanottu !


      • Anonyymi00016

        Hallitus ei viisastu ja se on vanhuksien pahin vihollinen.


    • Anonyymi00018

      Ikävä kyllä.

      • Anonyymi00019

        Ikävä kyllä. Hallitus kohtelee huonosti vanhuksia, mutta muitakin ryhmiä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ikävä kyllä. Hallitus kohtelee huonosti vanhuksia, mutta muitakin ryhmiä.

        Onneksi tätä on enää 11 kuukautta. Toivottavasti ei ainakaan PS ole ikinä enää
        hallituksessa. Se on rasistinen puolue, joka vihaa muita.


    • Aloituksen linkki on 3 vuotta vanha.
      Tämän päivän tilanne on se, että kantasuomalaisten työttömyysaste on 9-10%
      Ulkomaalaistaustaisten 20%,

      • Anonyymi00023

        Eläkeukko (kansantalouden professori Turusta) esittää

        https://twitter.com/viren_matti/status/2051923448922804511

        Muistatte varmaan, miten maahanmuuttofanaatikot kertoivat maahanmuuttajien työllisyysasteiden kohta ylittävän kantaväestön luvut. Nyt ero 25 pinnaa. Ulkomaalaisten työllisyysaste vajaa 49 % alkuvuodesta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe