Painan 100 ja rapiat päälle. Eli 103 kg. Olen aika isoluinen. 🤭
Mies olen lihonnu
22
228
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
100 kilon keijukainen. 🤣
- Anonyymi00002UUSI
Sitten kun paino tippuu alla sadan, kyseessähän on keijukainen.
- Anonyymi00003UUSI
Tykkään isoista naisista.
- Anonyymi00004UUSI
Monet tykkää ja toisetkaan ei syrji.
- Anonyymi00005UUSI
Jaa eipä kiinnosta plösöt
- Anonyymi00006UUSI
Taitaa kuitennii vähän kinostella, kun katsella haluat?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taitaa kuitennii vähän kinostella, kun katsella haluat?
Mitä hikisempänä sen parempi.
- Anonyymi00007UUSI
No jos olet 180-190 cm pitkä, niin eihän se vielä paha ylipaino ole.
- Anonyymi00008UUSI
Alle 100 kg ovat keskosia.
- Anonyymi00009UUSI
Eipä sille itse mitään voi.
- Anonyymi00011UUSI
Nyt on kyllä taas erikoiset mustamaalaukset sieltä sitten.
- Anonyymi00013UUSI
No ehkä näitä ilmeisesti kuivan kesän oravaksi kuihtuneen (nk kuulemma- uutinen palstalta) palstaäijän painofobista proosaa ei kannata ottaa niin vakavasti. Helpottaa elämää jopa huomattavasti
- Anonyymi00012UUSI
Kohta käydään vastataistoon pariskuntana. Loppuu tuo sekoilu.
- Anonyymi00015UUSI
Oisko mielekkäämpää vastataistoon käyvä kuvitteellisella varustuksella palstasetää vastaan boustaava vetää vaikka päivötumut ja unohtaa koko aloitus? Ei ketään kiinnosta vai kuinka se menikään
- Anonyymi00018UUSI
Aika mieheltä näytti kaljuineen päivineen.
- Anonyymi00014UUSI
Itseppäs kilosi kannat.Muista olla myös tyytyväinen niistä etkä kateellinen itseäsi laihemmille.
Jotkut miehet tosiaan tykkää isoista naisista. - Anonyymi00016UUSI
minun mielestäni itsenäistlyminen on sitä osaa iyse huolehtia itysenäisesyti omista ei ikä hyppää kuin "mamman sylistä" jonin toisen tytön syliin.
- Anonyymi00017UUSI
Niin niin, luut on isot ...............
- Anonyymi00019UUSI
Eihän tuo paha,pärjättää kovemmanki talven ylitte.
- Anonyymi00020UUSI
Minun mieheni painaa sentään 150kiloa vaikka onkin POLIISI ja kova urheilemaan!
Rakas turjake mieheni, kun pistää juoksuksi POLIISIN HAALARIT päällä niin tanner tömisee niin, kuin olis norsu lauma päässyt irti!
Minäkin sanon nykysin, että : Hän on poliisi joka on pidempi, mutta se lyhyempi on NORSU jolla ei ole kärsää!
Me ei kyllä syrjitä norsuja 😇🙏🏻❤️- Anonyymi00022UUSI
Lisään, että HUPSISTA paska vitsi osui mieheni viisaan vaimon omaan nilkkaan, mutta tuskin tuo MIESTÄNI haittaa, kun TEEN ITSESTÄNI PILAA 🤣🤣🤣.
Tosin harvemmin me ollaan yhtä matkaa liikkeellä! Kiitos FB KUNNIALLISTEN ja rikostutkijoiden 😊
- Anonyymi00023UUSI
Ja erittäin vajaa älyinen näkö ja kirjoituksesta ihan sama oletko mies vai nainen poika vai tyttö transu vai lespo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1353363IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl662349Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1762284Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al822134- 1471544
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1101263Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden71172Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241056- 111967
- 100966