Jospa saisi kerrankin kokea miltä iso tuntuu.🥰
Matkustan kesällä Afrikkaan
29
297
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
ja pähkinänkuorilaivalla takaisin, vähän on kitkerä haju kuin kusialtaassa mutta on se vaan niin ekologista hah!
- Anonyymi00002UUSI
👋🏿🧔🏿♂️🤏🏿
- Anonyymi00003UUSI
Mitä olen naisilta kuullut, niin ei se koko värin kanssa korreloi. Joku ihmeellinen myytti on tästäkin asiasta luotu. Mutta käy katsomassa. Empiirinen tutkimus on paras tapa löytää faktat.
- Anonyymi00029UUSI
Ja sen jälkeen perustaa perheen Suomeen, jonkun kantaväestöön kuuluvan miljonäärin kanssa, tällainen haavekuva varmaan toisilla on mielessä?
- Anonyymi00004UUSI
Saat hivin ja mustan lapsen itsellesi.
- Anonyymi00011UUSI
Sanoo mies kuka haluaa mustaksi auringossa kärtsänneen piirakan.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sanoo mies kuka haluaa mustaksi auringossa kärtsänneen piirakan.
Minä pidän vaaleista nuorista naisista. Alle 30 v pitää olla.
- Anonyymi00005UUSI
Saispa siitä dokumentin nähtäväksi, kaikkien muiden rinnalle. Miten lopulta asiat hoitui.
- Anonyymi00006UUSI
Hohhoi taitaa olla provo
- Anonyymi00007UUSI
😃😀
- Anonyymi00008UUSI
🧔🏿♂️🧔🏿♂️
🫸🏿🫷🏿 - Anonyymi00009UUSI
Afrikka...Hyi v.
- Anonyymi00010UUSI
Norsulla ratsastamista?Niitähän ei täällä ole.Toivottavasti sinä et joudu Krokotiilin vatsaan,sehän on yleistä siellä päin.
- Anonyymi00012UUSI
Kivaa mandigoturismia vaan toivottavasti et saa liikaa kun mitä haluat.
- Anonyymi00013UUSI
Minä pidän krokotiileistä. Seuraavaksi sota koppakuoriaiset vs. muurahaiset. https://www.youtube.com/watch?v=Ph-CA_tu5KA&list=RDMM&index=9
- Anonyymi00014UUSI
Mihin maahan ajattelit matkustaa? Itse en ole käynyt kuin Tunisiassa.
- Anonyymi00015UUSI
Muista ainakin suojautua 😅
- Anonyymi00016UUSI
Kokeile ensin mustamakkarakeittoa siinähän sinä olet maisterisluokkaa.
- Anonyymi00017UUSI
Mene sinä maalittaja itse sinne ottamaan aaanukseesi täytettä.
- Anonyymi00018UUSI
Niin, onhan se elefantti iso tollaseen paikalliseen suomikoiraan verrattuna..
- Anonyymi00019UUSI
Miksi Afrikkaan saakka lähtisit. Kyllä niitä on Euroopassa ja Suomessakin, niin säästyy matkarahat.
- Anonyymi00020UUSI
Pelkkä myytti. Afrikkalaisten kalut ei ole keskimäärin sen isompia kuin euroopassa.
- Anonyymi00031UUSI
Tutkimuksiakin asiasta on tehty ja niiden mukaan afrikkalaisilla on keskimäärin suuremmat
- Anonyymi00022UUSI
olisi hauska kokea semmoinen 25 cm patukka.
- Anonyymi00023UUSI
Norsulla on 1.5 metrinen 🐛 saattaa ahdistaa 1.5 m pätykkää pari pvää
- Anonyymi00024UUSI
Oot sekaisin
- Anonyymi00025UUSI
Ja sitten saada AIDS (HIV)
- Anonyymi00026UUSI
Norsuako meinasit..
- Anonyymi00030UUSI
Hyi helvata homppa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662271Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."221915Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2481454Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.461306Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531135Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201034Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231020En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711010- 95917
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin63898