Mullilehti: "Huhtasuolaisen asumisyksikön asukkaat ihmeissään hengellisen ohjelman kiellosta" – "Kaikki muut tilaisuudet ovat sallittuja ja toivottuja."
Ratkaisu on aivan oikea, ei huuhaata, eikä polittista agitaatiota. Uusnatsikuoro saa käydä kerran viikossa laulamassa suomalaisia kansansävelmiä.
Tyrkytys loputtava Jasolla
19
242
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
No kun kattoo sitä mullikan kuvaa, niin ei ole epäilystäkään minkä puolueen agitointi olisi kärjessä! Sitten lopuksi Mäenpään vinkumista.
- Anonyymi00002
Missä Sipinen, siellä aina ongelma.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Missä Sipinen, siellä aina ongelma.
On oikea linssiludepyrkyri.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
On oikea linssiludepyrkyri.
Ja palsta kyylärit täällä tiedottaa
- Anonyymi00006
mee takasin äitis aukkoon
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
mee takasin äitis aukkoon
Joka ilta, lapsukainen ja joskus päivälläkin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joka ilta, lapsukainen ja joskus päivälläkin.
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi00008
Jason talot ovat ns. loppusijoituspaikkoja.
- Anonyymi00009
Taloista en tiedä, mutta asunnot lienee tarkoitettukin sellaisiksi.
- Anonyymi00010
TA:lla on "senioritaloja" joissa senioria on ainoastaan markkinoita kovempi hinta. Kynnyksetkin ovat vähän korkeampia kuin tavallisessa talossa.
- Anonyymi00011
Senioritaloon on ikärajana 55v joten kaikki asukkaat ei todellakaan ole senioreja joiksi yleensä luetaan 65 täyttäneet.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Senioritaloon on ikärajana 55v joten kaikki asukkaat ei todellakaan ole senioreja joiksi yleensä luetaan 65 täyttäneet.
Fossiili tietää
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Jos taloa mainostetaan senioritalona, niin tuleva asukas olettaa että talossa on muutenkin huomioitu ikärakenne, kuin ainoastaan pelkän ikävuosirajan osalta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Jos taloa mainostetaan senioritalona, niin tuleva asukas olettaa että talossa on muutenkin huomioitu ikärakenne, kuin ainoastaan pelkän ikävuosirajan osalta.
En ole taloihin tarkemmin tutustunut kun en ole aikeissakaan sellaiseen muuttaa, olen vain hintatason katsonut eikä sovi köyhälle eläkeläiselle, Pyörätuolia käyttävälle sopivista en myöskään ole tietoinen jos sitä tarkoitit.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ole taloihin tarkemmin tutustunut kun en ole aikeissakaan sellaiseen muuttaa, olen vain hintatason katsonut eikä sovi köyhälle eläkeläiselle, Pyörätuolia käyttävälle sopivista en myöskään ole tietoinen jos sitä tarkoitit.
Tuttipullo fossiili kilahti
- Anonyymi00017
Jason talot ovat kallita vuokra-asuntoja. Laitat ensin n. 30 000 euroa sisään, jota et ehkä koskaan saa takaisin. Vrt. Lakea asunnot.
- Anonyymi00018
Ota hieman selvää asioista ennen kuin nolaat itsesi julkisesti, vaikkakin anonyyminä.
- Anonyymi00019
Eihän tuo 30 tonnia nyt ketään kaada. Sillä saa kuitenkin kämpän jonka naapureiksi ei muuta sossuväkeä eikä nokineniä, vaan suunnilleen samanikäisiä suomalaisia.
Kannattaa muuttaa pois sitten ennen kuin säätiö tekee konkan, niin saa 30 tonnia indeksillä korotettuna takaisin. - Anonyymi00020
Kun sitten kotihoito löytää sinut hengettömänä lattialta, saa perikunta kämppään sijoittamasi hilut jaettavaksi. Mutta muista kuolla ennen säätiön konkurssia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493