LAHDESTA PATTAYALLE.

Anonyymi-ap

Terve sielu terveessä ruumiissa. Aivot tarvitsee runsaasti keuhkojen ja verenkierron tuomaa happea kuin myös sydän ja muut elimet. "Lilliputtien" polttelu ei paranna hapensaantia.
Lisäksi aivot tarvitsee hyvät yöunet ja hyvää monipuolista säännöllistä ravintoa. Aivot ja kroppa eivät tykkää stressistä, väsymyksestä, huonosta hapensaannista, roimasta ylipainosta eikä huonosta ravinnosta.
Aivot ja muut elimet eivät tykkää korkeasta verenpaineesta, korkeasta kolestrolista, uniapneasta, astmasta, verensokerin heittelystä, rasvamaksasta, haimatulehduksesta, matala-asteisesta tulehduksesta eikä metabolisesta oireyhtymästä.
Nämä ongelmat liittyy huonoihin elintapoihin ja ne johtaa sitten niihin yleisimpiin sairauksiin, jotka taitaa miltei kaikki löytyä aloittajalta itseltään ja aika paljon päälle.
Hormonituotanto sekaisin ja testoa kropassa nolla.
On tapauksia joilla on toivoa ja on tapauksia joilla ei ole toivoa ymmärtää syyn ja seurauksen lakia. Jokaisella seurauksella on syy. Useimmiten useita syitä.
Olennainen asia on terveyden ja mielenterveyden kannalta, nimittäin seksuaaliterveyden. Jos aihe on tuntematon, niin wikipediasta voi aloittaa.
Maailman terveysjärjestö WHO määrittelee seksuaaliterveyden seksuaalisuuteen liittyväksi kehollisen, tunteellisen, henkisen ja sosiaalisen hyvinvoinnin tilaksi.
Se ei tarkoita vain sairauden tai toimintahäiriön puuttumista.

Yrityshistoriani markoissa ja euroissa ja vuosina: (työntekijöiden määrä suluissa)
1995 Toiminimi yksin liikevaihto noin 1,0 miljoonaa markkaa (1)
1996 Toimini yksin liikevaihto noin 2,0 miljoonaa markkaa (1))
1997 Oy yhdessä 50/50 liikevaihto noin 3,0 miljoonaa markkaa (5)
1998 Oy yhdessä 50/50 liikevaihto noin 8,0 miljoonaa markkaa (11)
1999 Oy:n lunastus omaksi 100% liikevaihto noin 12 miljoonaa markkaa (14)
2000 Oy liikevaihto 5,0 miljoonaa euroa (17)
2001 Oy liikevaihto 6,0 miljoonaa euroa (22)
2002 Oy liikevaihto 8,0 miljoonaa euroa (+30)
2003 Oy liikevaihto 10,0 miljoonaa euroa (35)
2004 Oy liikevaihto 12,0 miljoonaa euroa (40)
2005 Oy konkurssi ja uusi yritys. Pesän arvo 1,37 miljoonaa euroa.
2005 Oy Uusi yritys samalle alalle liikevaihto 5,0 miljoonaa euroa (20)
Yritys myyty samana vuonna noin puolella milkulla, kahden vuoden sapatti jonka jälkeen 2008 uusi Oy broidin toimialalle perustettuna.
2008 Oy oma 100% vaihto 1,0 miljoonaa euroa (4)
2009 Oy liikevaihto 1,4 miljoonaa euroa (5)
2010 - 2023 Oy 100% oma, ei ketään ulkopuolista töissä paitsi kirjanpito ulkoistettu.
Toimenkuva sijoittajien kohteiden projektinjohto, hankinnat, urakoitsijoiden ja aliurakoitsijoiden valinta, välittäjien valinta, vuokrasopimusten laatiminen, hallinnointi myyntiin saakka.
2010 - 2023 sijoittajien projektien liikevaihto (joissa olin mukana) 300 miljoonaa euroa.
2010 - 2023 Oy oma 100% liikevaihto 9,0 miljoonaa euroa (1)
(palkkiot, palkka ja konsultointi 300 miljoonan euron töistä / myyntivoitosta)2010 Tilaaja vaihtoi tekijämiehet Baltian poikiin ja toiminta suurimmaksi osaksi lakkasi.
2023-2026 Oy, urakointi loppunut, keräilyerät myynnin mukana, myynti takkuaa, kohteet vuokralla, provikat tulleet tipoitellen 700 000 euroa. Saatavia n 300 000 euroa.
Oma kohde saavuttaa ensimmäisen plussatuloksen vuokratuotoilla 2029 ellen aloita myyntiä sitä ennen. Siihen saakka se on pakkasella kun otetaan huomioon sijoitettu pääoma ja rempat yms.

Minä olen tehnyt elämässäni 40 vuotta kovaa työtä, joskus viiden miehen edestä.
Minä olen viettänyt lapsiperhe-elämää elämästäni 30 vuotta.
Minä tulen toimeen vaimon suvun kanssa ja minulla on kavereita.
Minä olen ollut markkamiljonääri jo 26 vuotiaana ja asunut omassa talossa.
Minä olen maksanut itse ja firmojeni kautta veroja jotakin 35 miljoonaa euroa.
Minulla on kaunis vaimo ja kaunis perhe, jotka asuu saman katon alla kanssani.
Minulla on talot, autot ja moottoripyörät.
Minulla on hyvät välit exiini, he ovat elossa ja voivat hyvin.
Minulla on loistavat välit suomalaisiin lapsiini ja huolehdimme toisistamme.
Minä voin matkustaa koska vaan bisnesluokassa minne vaan.
Minä olen perusterve ja harrastan kestävyysjuoksua.
Kerrostalo Vantaalla, pankkitilit viidessä maassa, kultaharkot kassakaapissa, kullitettu luottokorti ja aamustondis.

https://ibb.co/CKthcQBM

https://ibb.co/qY5YLfvF

https://ibb.co/YBnbV6Rr

3

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toivon mukaan löydät ladyboyn. Hyvää matkaa!

• Anonyymi00002

Pystytkö kehumaan itseäsi vielä enemmän

• Anonyymi00003

Melkein parempi kuin Donald. No ei nyt sentään. Diili-sana joka käänteessä puuttuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      128
      1653
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      251
      1179
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      199
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      843
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      837
    Aihe